4. jak to teda je?

525 12 6
                                    

Stell pov:
Od incidentu s Tomem už uběhlo cca 10 minut a já tady pořád sedím na schodech a přemýšlím co tou větou myslel.

Když už jsem začala být unavená z toho přemýšlení a celkově z dneška, jelikož se toho stalo víc než dost, tak jsem se rozhodla jít do sprchy a pak jít spát. Vstala jsem a šla do autobusu, tam jsem si vzala oversized černé tričko a černé uplé kraťasy, které jsou správně na cvičení a s tím jsem šla do koupelny. Když jsem chytla za kliku u dveří vedoucí do koupelny, nastal další šok. Dveře se sami od sebe otevřeli a za nimi stál Tom a jen v teplácích.

„P-promiň, já nevěděla, že jsi tam

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„P-promiň, já nevěděla, že jsi tam." pokusila jsem se omluvit, ale byla jsem v rozpacích, i když jsem nevěděla proč. Nikdy dřív, když jsem viděla kluka bez trika, tak to se mnou nic nedělalo, ale on? Ten pohled? To je něco dětska. Snažila jsem se nedívat na jeho vypracované tělo, ale šlo to jen horko těžko.

Nic neříkal, jen se s překříženýma rukama opřel rameny o futra a se zkousnutým spodním rtem mě sledoval. Sakra, proč mi tohle děláš?! Po chvíli to ticho konečně prolomil „Proč se tak červenáš?" zeptal se sebejistě a s lišáckým úsměvem. „Nečervenám se." odvětila jsem protivně a snažila se nějak kolem něj projít, ale on mě chytil za ruku a do ucha mi pošeptal „Ohnu tě tak, že na to nikdy nezapomeneš." řekl svůdně a vtiskl mi lehký polibek těsně pod ucho. Já se jen trochu otřepala, ale to už odešel. Co to kurva bylo?!

Jakoby na to, že vypadá jak malej šušeň je dost troufalej... však může mít tak 16 max 17 víc určitě ne. Ale nechci na to myslet.

Sundala jsem si všechno oblečení co jsem na sobě měla, vlezla jsem do sprchy a pustila vodu. Vnímala jsem jak kapky horké vody padají na mé tělo.

Po asi 10 minutách jsem vylezla, usušila se a oblíkla jsem si 'pyžamo'. Když jsem vylezla z koupelny, vydala jsem se rovnou do spací části autobusu nebo co to je a hledala, kam jsem si před tím dala svůj batoh. Po chvilce jsem to našla a snažila jsem se vylézt nahoru, ale šlo to jen horko těžko. Konečně jsem vylezla, zabalila jsem se do peřiny, dala si sluchátka a pustila jsem si svou oblíbenou píseň Photograph od Eda Sheerana a přemýšlela jaký to teď asi bude, přece jenom to rozhodnutí bylo narychlo. Ještě pár minut jsem takhle přemýšlela a pak jsem usla.

***
Tom pov:
Vzbudil mě nepříjemný zvuk mého budíku, je 6 ráno a já už musím vstávat a makat. Snažil jsem se vymotat z peřiny, ale zamotal jsem se do ní ještě víc a málem jsem sletěl z postele. V tu chvíli sebou autobus škubl a já byl na zemi úplně. Tak dobré ráno Tome... Vstal jsem ze země a hledal nějaké oblečení. Nakonec jsem si vzal rifle a černé oversized černé triko.

Šel jsem do kuchyně, jelikož jsem měl hlad, tak jsem se rozhodl udělat tousty, ale bohužel jsem musel udělat i Georgovi, který zrovna taky přišel.

life tour ♡ || Tom Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat