Stell pov:
Písničky od nich moc neznám, vlastně znám je Durch den Monsun a stejně nerozumím tomu textu, jelikož je to v němčině, ale i tak jsem si to moc užila. Až na ty ječící fanynky. Myslím, že kdyby někdo dělal casting na hlavní role do hororu určitě by to tady ty holky měli jistý.Koncert ukončil a kluci přiběhli k nám do backstage. Se všemi jsem se objala a ačkoliv mě to zarazilo, tak Tom neměl žádnou narážku. Ale byla jsem za to ráda. Kluci šli do sprch a pak jsme mohli odejít, ale museli jsme se prodrat tisícem praštěných fanynek. Lidi sorry, ale tohle mi hodně připomínalo spíš hejno much co letí na trus.
Mezi tím, co kluci doslova sprintovali, já s holkama jsme byli pozadu. Pak jsem, ale ucítila jak mě někdo chytil za ruku a propletl naše prsty, poprvé jsem byla ráda, že jsem narazila na Toma. Tom mě pevně chytil za ruku a vedl mě davem. Isabella s Adrianou běželi za námi. Najednou nějaká fanynka vykřikla „Hele, Tom Kaulitz chodí s nějakou modelkou!!" nechápala jsem co tím myslí, ale neřešila jsem to a Tom na to taky nic neříkal.
Konečně jsme dorazili k autobusu kde už na nás čekali kluci. Vlezli jsme dovnitř a s úlevou si oddechli. „Díky." řekla jsem potichu Tomovi, ale ten nic neodpověděl, jen si vzal nějaké oblečení a šel asi do koupelny. Vypadal docela naštvaně, ale nechci to řešit.
Asi po cca půl hodině jsme dorazili do předem rezervovaného hotelu, prej nejlepší v Německu. Pokoje byli rezervované předem, takže když jsme došli na recepci, tak paní jen předala klíče a my mohli jít do pokojů. Mám pokoj dohromady s Nicol a Isabellou. No bezva... Za Nicol jsem ráda, ale Isabella? Sice je to moje sestra, ALE...
Když už jsme si vybalili, šli jsme všichni do pokoje Billa, tam jsme si asi tak hodinu povídali o koncertě, o celém turné a celkově o všem. Najednou si Bill stoupl a nadšeně pronesl „Hey dětska, turné jsme zahájili nejlíp jak jsme mohli, pojďme to oslavit!!" „Dobrej nápad!" souhlasil Georg a nám nezbývalo nic jiného než taky souhlasit. Kluci řekli, že by rádi šli do místního klubu a mě to nevadí. Ráda chodím do klubů. S holkama jsme se šli do pokoje převlíct. A to vypadalo...
„Kurva Isabell, pusť mě do koupelny, už jseš tam strašně dlouho!" začala Nicol řvát. Co si budem, Nicol je takovej ten typ holky, která je víc kluk než holka. Jako je to pěkná holka, ale chováním spíš kluk a jestli vás to zajímá, ano je lgbt, konkrétně bi, ale proč by mi to mělo vadit, vždycky jsme byli nejlepší kamarádky, vlastně ještě před tím, než to o sobě zjistila. Takže jsme v chillu.
Mezi tím, co se tam holky hádali, já se v klidu převlíkla. Vzala jsem kratší černé šaty, vlasy jsem si nechala rozpuštěné a nalíčila jsem se.
Šla jsem ven před hotel a holky jsem nechala v pokoji. Před hotelem už stál Tom. Musím uznat, že to Tomovi celkem sluší. Co to melu?! Ale musíte uznat, no není hot?
ČTEŠ
life tour ♡ || Tom Kaulitz
Randomv hlavních rolích: Tokio Hotel, One Direction a další celebrity v tomto příběhu se vyskytují vulgarismy, zbraně, sexuální scény, NEJEDNÁ SE JEN O LÁSKU!!!