13. gang bang

426 17 12
                                    

Tom pov:
V ten moment se mi zatmělo před očima...

Začal jsem se nervózně rozhlížet a doufal, že toho zmrda najdu, ale nic. „V klidu bejku, kreju ti záda.” řekl polohlasem Jeffrey a odešel prozkoumat terén. Já šel zpátky za tou naší partou, teď by se asi hodilo říkat gang, jelikož to teď vyjde na stejno.

Přišel jsem k našemu stolu, nebo spíš ke stolu, kterej oni vybrali a sedl si na kraj vedle Stelly. Rukou jsem jí objal kolem ramen a natiskl si jí víc k sobě abych ji mohl něco říct a neslyšel to zbytek „Ať se dneska stane cokoliv, budeš se držet jen u mě. Jasný?” Stella se na mě nechápavě podívala, ale asi to tak nějak pochopila a přikývla. Upřímně se docela bojím jak to dopadne. Nechci vyvolávat chaos a k tomu všemu o tom Stella ani Adra nic neví. To bude velký smradi...

Rozhlížel jsem se po celém klubu, ale toho zmetka nemůžu nikde zahlídnout. Za to jsem zahlédl tu největší kurwu co znám. Samantha Sanchez. Ona je taky zpěvačka, ale zpívá španělsky, takže stejně jí nejde rozumnět. Samantha mě zahlédla taky a šla směrem k nám. Když si toho všimla i Stella, začala se na mě víc tisknout. „Čauky mňauky hoši! Ahojky Tome, nedal by sis třeba tanec na klíně?” pozdravila mě tím jejím nadrženým hlasem a začala mě hladit po rameni. „Co chceš Sam?”odbyl jsem jí a poukázal pohledem na Stellu. „Ahaa! Ty musíš být ta jeho nová kurvička! Moc ráda tě poznávám!” pozdravila nadšeně Stellu. Chtěl jsem něco říct, ale Stella mě předběhla „A ty ta jeho bývalá mrdka! Jo těší mě!” odpověděla jí stejným tónem hlasu a šlo vidět, že to Samantha nečekala. Vlastně to nečekal nikdo. Jsem na ní hrdej. Musel jsem se na ní usmát a dát jí pusu na tvář. „Tome, ty tomu nic neřekneš?!” vyštěkla po mně Sam a já se snažil silně nesmát. Nadechl jsem se a odpověděl „Je to tak! Poď kotě, půjdem tancovat.” dokončil jsem odpověď, vzal Stellu za ruku a tentokrát jsem to byl já kdo jí vedl na parket.

„Co se stalo?” zeptala se mě se smíchem a nechápavě se na mě dívala „Proč?” vrátil jsem jí otázku a potlačoval záchvat smíchu „Že si mě dotáhl na parket.” vysvětlila a pomalu se začala vrtět do rytmu disco hudby. Natiskl jsem se úplně na ní a do rtů jí zašeptal odpověď „Chci zase cítit jak se pod mým dotykem vlníš.” řekl jsem a tvrdě jí políbil. A v tom...

!!BUM!!

Rychle jsem se otočil za hlasitým výstřelem a uviděl Joshe, kterej drží zbraň a míří na mě. Zkameněl jsem. „Do prdele Tome!” zařval na mě Jeffrey a povalil mě na zem, takže Josh nikoho netrefil. „Kurwa prober se! Kde máš tu holku?!” v ten moment ve mě hrklo. Ani jsem si nevšiml, že je Stella pryč. „Do hajzlu!” zaklel jsem a hned jí začal hledat.

Stell pov:
Ozval se hlasitý výstřel a začal chaos. Začala jsem se bát a nemohla jsem najít Toma ani nikoho jinýho známýho. „Hej! Ty si Stella, že jo? Tomova holka?!” přiběhl ke mně vysoký tmavovlasý muž a zasypal mě otázkami. „Notak Stell, Tom tě hledá! Pojď!” vzal mě silně za zápěstí a někam mě táhl. „Stello!” přispěchala ke mně Isa, která v ruce držela zbraň „Kde je Tom?!” ptala jsem se starostlivě „Nevim. Hledáme ho.” sotva to dořekla a kolem pasu se mi omotaly dvě silné paže. „Kde si byla?!” zeptal se mě a přitáhl si mě tak blízko k sobě „Tome!” řekla jsem a hned ho objala. „To nic beruško, jsem tady.” řekl a zanechal mi polibek na čele. „Tome, bacha!” upozornil ho Georg. Tom se otočil a za ním stál ten zjizvený zmetek, kterej na nás mířil pistolí. Tom mě pustil, vytáhl zbraň a namířil jí přímo na něj. On měl celou tu dobu zbraň?! A ostatní taky??! „Fízlové! Pryč!” křičel Gustav, který zrovna běžel k nám a Tom schoval zbraň. Chytil mě za ruku a vedl pryč z klubu. „Georgi, jedem!” dal povel a všichni nastoupili do auta. Georg má velké BMW takovou menší dodávku, takže jsme se všichni na pohodu vešli. Georg nastartoval a rychle jsme doslova ujížděli pryč.

V autě bylo celou dobu ticho. Nikdo se na nic neptal a nikdo neměl potřebu něco komentovat. Takhle v tichosti jsme jeli celou dobu až na hotel.

V hotelu všichni beze slov odešli do svých pokojů, ale já si musím promluvit s Tomem. „V pohodě kotě?” z myšlenek mě vyrušil sám Tom. Já se jen na něj podívala a vydala ze sebe otázku „Co po tobě ten hajzl chce?” zeptala jsem se polohlasem a doufala, že mi řekne aspoň něco z těch všech sraček. Tom si povzdechl, chytl mě za ruku a vedl k nim do pokoje. Bill chtěl spát s klukama, takže budeme mít soukromí. Posadila jsem se na kraj postele a čekala co z něj vypadne. Tom se zhluboka nadechl a začal mluvit „Hele, vím že to bude znít šíleně, ale všechno co ti řeknu je pravda, takže potřebuju aby si mi věřila..” já místo odpovědi přikývla a začínala se bát co na mě vyvalí. Dřepl si přede mě a s nádechem pokračoval „Jsem mafian Stell. Kapela Tokio Hotel je vlastně takovej můj malej gang co jezdí na pouličních závodech, obchoduje s drogami a zbraněmi, skládá hudbu a pere se s takovýma sračkama jako je Josh a jeho lidi. Až se vrátíme do L.A. musím si s ním dát závod, kterej rozhodně kdo bude leader jiných mafiánských gangů a kdo opustí Ameriku.” dokončil svou odpověď a zřejmě čeká co mu odpovím já. Nevím co mám na to říct. Jen se na něj beze slov dívám a čekám snad na to, že řekne, že je to jen nějakej joke. „Stelly, vím, že to zní šíleně, ale...” nenechala jsem ho domluvit a skočila mu do řeči „Nezní to šíleně, ono to je šílený.” Tom se na mě překvapeně podíval „Stell, promluvíme si o tom.” řekl klidně a doufal, že budu souhlasit „A o čem chceš jako mluvit? Jsi mafian, kterej je takovej debil, že si dobrovolně dává battle s nejnebezpečnějším psychopatem! Co by mohlo být kurwa špatně?!” vyjela jsem po něm. Nevím co si o tom mám myslet, vždycky mě ve filmech a knížkách přitahovali záporáci, ale tohle je kurwa realita. „Do hajzlu drž hubu abych to mohl vysvětlit!” zařval po mě s takovým neskutečným pohledem. Jde z něj strach. „Fajn..” odvětila jsem a šla ke dveřím „Kotě promiň..” řekl těsně před tím, než jsem zabouchla dveře. Možná to vypadá, že reaguju přehnaně, ale sama nevím jak na to reagovat. Nevím co si o tom myslet. Má to s ním ještě vůbec cenu........????


Další díl venku!! Omlouvám se, ale teď možná nebude vycházet každej den novej díl. Jsem v nemocnici a podmínky mi ve psaní trochu brání, ale budu se snažit co nejvíc vydávat 🫶🏻🥹

life tour ♡ || Tom Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat