11. what wrong?

394 18 3
                                    

Stell pov:
Když show skončila a kluci se vrátili do zákulisí, s holkama jsme šli hned za nimi. Všichni byli docela v pohodě, jen Tom byl nějakej zamlkej. Přišla jsem za ním a pevně ho objala „Co se děje Tomi?" zkusila jsem měkčí oslovení, třeba povolí. Tom si mě pevně přitiskl k sobě a zaťal čelist. „Tomi...?" Tom se zhluboka nadechl a odpověděl „Teď to neřeš." jeho hlas praskal. „Dobře." řekla jsem a odtáhla se. Podívala jsem se mu do očí, které má zalité slzami. „Tome!" skočil do toho Georg. Tom se na něj nechápavě podíval a pobídl ho aby pokračoval. „Měl bys zavolat Jeffreyovi." Tom se zasekl a začal hrabat mobil v kapse. „Počkej Stelly." řekl a poodešel kousek dál.

Tom pov:
Hned jsem zavolal Jeffreyovi, jelikož jsem zapomněl na to, že jsme se měli sejít na těch garážích.

Tom:
„Jeffe?"

Jeffrey:
„Kdes byl ty debile?"

Tom:
„Sorry, úplně jsem na to zapomněl."

Jeffrey:
„No to mi došlo... Je to kvůli tvé nové dračici?"

Tom:
„Co to meleš?"

Jeffrey:
„Josh mi volal a řekl mi o té Runway, pak nějaký další kokotiny a i o tvé nové nabíječce."

Tom:
„Jeffe, vyser se na to... Tu holku do toho netahej! S Joshem závod dám, ale Stellu do toho zatahovat nebudu."

Jeffrey:
„V klidu chalane, tu tvoji kopretinku do toho tahat nebudu."

Tom:
„Hele a matroš náhodou nemáš?"

Jeffrey:
„Hele ty fetučíno, řekl jsem ti, že já už ti to svinstvo zhánět nebudu!"

Tom:
„No jo, jen jsem se zeptal..."

Jeffrey:
„Ta tvoje borka o tom ví?"

Tom:
„Nemusí o tom vědět."

Jeffrey:
„Ok, je to tvoje věc, ale je ti doufám jasný, že tě teď Josh nenechá napokoji... jo a taky jsem ti chtěl říct, že se dneska sejdeme v klubu, tak okolo 11 večer."

Tom:
„No dobrý čau."

Mobil jsem vypnul a šel zpátky k partě. Jak to mám asi udělat? Jako kluci o tom všem ví i Isabella, ale co Stella a Adra...? „Tak co?" vyzvídala Georg hned co jsem přišel. Já si jen všechny prohlédl „Kluci..." svolal jsem je i s Isabellou k sobě stranou aby to nikdo jiný neslyšel.

Tom: „Jeff se chce dnes v noci sejít v tom klubu já kraji města."

Georg: „Proč?"

Tom: „Původně jsme se měli sejít na garážích, ale zazdil jsem to."

Bill: „A co holky?"

Tom: „Vezmem je sebou."

Gustav: „Fakt to chceš riskovat?"

Isabella: „Tome, nebudeš tam za těma parchantama tahat sestru!"

Tom: „Uklidni se. Stellu budu mít pořád u sebe, nedovolím aby se jí něco stalo."

Isabella: „Tome přísahám, jestli se Stelle něco stane...”

Tom: „Isabello, sklapni!”

Vypadá to, že se mě Isabella trochu lekla, když jsem po ní vyletěl, ale ty její kecy mě už serou. Vždyť do teď se o Stellu vůbec nestarala a bude mě poučovat jak se k ní mám chovat? Ještě pár minut jsme to takhle řešili, než jsme se konečně nějak rozumně domluvili. Šli jsme ven, kde už čekali Stella s Adrou. „Už v poho?” zeptala se mě Nicol a já jen přikývl.

Stell pov:
Když kluci i s Isabellou přišli za námi ven, všimla jsem si, že je Tom nějak napjatý. Chci mu nějak pomoc, ale nemůžu, když nevím o co jde a z něj to asi nedostanu. „Noo nic, měl bysme začít zkoušet na zítřejší koncert.” prohodil najednou Bill a všichni jen přikývli.

Dojeli jsme na místo, kde bude zítra koncert a začalo se chystat. Každý už měl svou práci a já už tu svou dokončila, takže jsem se rozhodla, že si zkusím promluvit s Tomem. Přišla jsem do místnosti, kde je už zbytek party a všichni se hlasitě smáli. Kluci už byli převlečení a začali blbnout s nástrojema. Rozhodla jsem se, že to nebudu teď řešit. Je fajn vidět je se všechny smát. Vzpomněla jsem si na to co mi říkal Gustav s tím natáčení a videama. Zapla jsem tedy malou kameru, na kterou prej většinou natáčíjou videa z backstage atd a začala je točit. Georg s Tomem začali hrát na kytary, když Bill začal zpívat nějakou parodii a přidal se k němu i Tom. Namířila jsem kameru na sebe a dodala „Takhle nějak vypadá tvrdá práce kapely...” a otočila jsem kameru na kluky...

Chvilku to znělo dobře, ale pak začal zpívat i Georg a to všichni vybouchli smíchy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Chvilku to znělo dobře, ale pak začal zpívat i Georg a to všichni vybouchli smíchy. Ještě pár minut jsem je takhle natáčela, a každý pronesl pár slov a pak jsem video radši vypla.

Po 'tvrdé' práci jsme se rozhodli, že vyrážíme do hotelu a tam se připravíme na večer. Kluci nás totiž informovali, že chtějí jít do místního klubu.

Byli jsme už v hotelu přede dveřmi do pokojů a všichni už byli zalezlí a Tom už chtěl taky jít, ale já si s ním potřebuju promluvit... „Tome!” oslovila jsem ho a on se jen nechápavě otočil. „Co se tam stalo? Co se celkově děje? Celou dobu se chováš nějak divně.” Tomův pohled klesl k zemi a Tom s hlubokým nádechem odpověděl „Teď to nechci řešit.” řekl a jeho hlas se zlomil „A kdy?” zeptala jsem s. Nechci na něj tlačit, ale čím dřív tím líp. „Potom ti všechno vysvětlím beruško, ale teď určitě ne.” odpověděl a podíval se mi přímo do očí. „Dobře, tak se pak uvidíme v tom klubu.” řekla jsem a chtěla odejít, ale Tomův hlas mě zastavil „Stelly..?” otočila jsem se na něj „Ano?” odpověděla jsem a čekala co z něj vypadne „Nechceš jít ještě na chvilku ke mně?” zeptal se s nadějí v hlase a já  jen s úsměvem odpověděla „No konečně ses mě zeptal.” Tom mě chytl za ruku a vedl k němu do pokoje kde zavřel dveře...

Tak co? Jaký na to máte názor? Snažím se vydávat co nejdřív to jde, ale trochu mě tlačí čas, ale další díl určitě BUDE STÁT ZA TO!!!🫶🏻🫶🏻🔊🎶

life tour ♡ || Tom Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat