32. hodná holka

246 18 4
                                    

Stell pov:
Bill nadšeně vyskočil ze sedačky a začal skákat, jako když malé dítě dostane novou hračku. Pak vstali i Gustav s Georgem a nakonec Tom. Kluci se navzájem objali a pak se objali i se mnou, Nicol, Laylou a Ash. Když už jsem stála, rozhlédla jsem se po hale a v davu jsem zahlédla Eshany. Všimla si mě a na dálku šeptala slova gratulace.

Naomi (jen rty): „Gratuluju."

Stella (jen rty): „Díky."

Pak jsem se zase věnovala klukům, kteří šli na pódium. Každý z nich malou skleněnou cenu a pak měl Bill děkovný proslov.

Bill: „Všem vám moc děkujeme. S klukama jsme opravdu dřeli aby bylo nové album dokončeno v čas a aby se vám líbilo. Nakonec díky tvrdé práci jsme album dokončili s předstihem a musíme se přiznat, že jsme nečekali až takový úspěch a to díky VÁM. Díky našim úžasným fanouškům, kteří nám dávají neuvěřitelnou podporu..."

Pak k mikrofonu přistoupil Gustav, který Billa trochu odstrčil. Všichni začali jásat, jelikož Gustav mluví málo kdy, ale ještě nikdy nemluvil na nominaci. Gustav mě našel očima a pak začal mluvit.

Gustav: „Ale největší dík patří naší kamarádce, která nám dost pomohla, jak hudebně, tak nás celou tu dobu podporovala snad nejvíc. Stell, díky, že jsme se dostali až sem."

Kluci celou dobu nadšeně pozorovali Gustava, a když Gustav domluvil, tak všichni sešli dolů z pódia a přispěchali mě obejmout. Všichni začali dojatě tleskat a pískat. Zadržovala jsem slzy. „Díky kluci." řekla jsem, když jsme byli v hromadném objetí. Pak se kluci odtáhli, a tentokrát mě objal Tom sám. „Říkala jsem, že to zvládnete." řekla jsem potichu a podívala se na něj. „Díky tobě." řekl, když se mi podíval do očí „Takžee...kdo měl pravdu?" zeptala jsem se a trochu povýšeně se usmála. „Sklapni." řekl a přitáhl si mě do polibku. V tu chvíli mi bylo úplně jedno, že se na nás všichni dívají. Bylo mi jedno, že nás fotí. Bylo mi jedno, kolik lidí to teď bude řešit. Jediný co jsem chtěla, bylo líbat jeho dokonalé rty.

Tom pov:
Popravdě jsem si dobře uvědomoval, kolik lidí se dívá, a o to mi taky šlo. Chci dát všem najevo, že Stella je moje. Když jsme se odtáhli z polibku, viděl jsem několik fotografů jak si nás fotí. „No vidíš Tome, to máte místo manželskejch fotek." řekl docela podrážděně Georg, ale pak si jen sedl na své místo. Jen jsem protočil oči a taky si sedl. Dalších zhruba čtyřicet minut jsme jenom poslouchali nudný projev a prezentace ostatních nominovaných.

Potom jsme měli několik rozhovorů a focení než byl zase klid. Blížila se půlnoc a já s klukama jsme začali být už docela nervní. Já, Bill, Gustav, Georg, Layla a Ash jsme už byli nachystaní a chtěli jsme jít, ale nikdo nemohl najít Nicol a Stellu. Párkrát jsme jim zkoušeli i volat, ale nikdo nic.  „Kam jdeš?” zeptal se mě Bill, když vyhazoval svou dopálenou cigaretu. „Jdu je najít.” odpověděl jsem a šel zase dovnitř. Hledal jsem asi 15 minut, když jsem si všiml, že obě dvě sedí s nějakou holkou na baru. Stella měla zrovna záchvat smíchu a Nicol se lepila na tu holku. Byl jsem na ně docela naštvanej, protože ani jedna nám nebrala mobil a obě to měli v prdeli.

Stell pov:
S Naomi jsme si hodně rozuměli, dokonce jsme si na sebe dali telefonní čísla a Instagrami. Hlavně Nicol si s ní rozuměla, pořád se na ní lepila a Naomi si to zřejmě užívala. Pak ani nevím proč jsem se začala rozhlížet a všimla si Toma, který s naštvaným výrazem šel za námi, nebo spíš pro nás. Už jsem si stoupala, že něco řeknu, ale Tom mě hrubě a silně chytil za paži a přitáhl k sobě. „Kde jste byli? To jste si kurva nevšimli, že jsme vám volali?!” šel z něj docela strach. V ten moment jsem nevěděla co mu mám odpovědět, ale najednou se přede mě postavila Naomi a začala se nás zastávat s tím, že za to může ona, že nás zdržovala atd. „Fajn, tak jdeme.” řekl Tom už klidnějším hlasem a my šli poslušně za ním. „Pak napiš.” řekla ještě Naomi a já jen přikývla, když jí Tom zavraždil pohledem.

Doslova mě táhl za sebou až do doby, kdy už jsme byli venku a šli za ostatními. „Kde jste byli?” zeptal se ustaraný Bill, když k nám přispěchal. „Zakecali jsme se na baru.” řekla jsem možná až moc lhostejně a mihla rameny. Všimla jsem si jak byl Tom napjatý, ale radši jsem se na nic neptala.

Celou cestu bylo v autě ticho. Nikdo s nikým nemluvil a vypadalo to, že všichni jsou z něčeho nervózní. Layla klepala nohou, Ash si kousala nehty a kluci byli dost naphatí, ale ani já ani Nicol jsme se radši na nic neptali.

Když jsme přijeli domů, všichni se rozutekli do svých pokojů, jen já zůstala a pomohla Tomovi s Kessy, protože usnula u televize. Když jsme jí uložili, tak jsme ještě chvilku leželi s ní v posteli, protože říkala, že se jí zdál špatný sen. Kessy spokojeně ležela na Tomově hrudi a já tiše zpívala španělskou ukolébavku co znám od mala a přitom nevím odkud. To bylo snad poprvé co se Tom za celej večer usmál. Po tom co Kessy usnula se Tom zvedl z postele a pokynul mi hlavou ať jdu za ním. Tak jsem dala Kessy pusu na čelo a šla za ním. Vešla jsem do jeho pokoje a docela jsem se lekla když za mnou zavřel dveře.

„Uvědomuješ si, co se mohlo dneska stát?” zeptal se s napjetím v hlase a založil si ruce založil na hrudi. „Co je s tebou?” o proti Tomovi jsem se zapsala asi až moc klidně. „Řekl jsem ti, že se máš držet u mě!” řekl a při tom se na mě díval, jako predátor na kořist. „Tak sorry, že se bavím i s někým jiným než s tebou!” v ten moment mě chytil pod krkem a namáčkl na zeď. Jeho tvář byla tak blízko, tak kurevsky blízko, že z něj šel strach, ale nějakým způsobem to bylo i zatraceně sexy. „Nic nechápeš Stell, nedokážeš si představit co všechno se kurva mohla stát! Pičo, JÁ JSEM MAFIÁN STELLO! A nemůžu tě pořád chránit.” hned po tom co to dořekl se zasekl a zadíval se mi hluboko do očí. Nedokázala jsem nic odpovědět. Jen jsem na něj vystrašeně hleděla a cítila jsem jak mi po tváři teče slza. Tom mi tu slzu jemně utřel a pak ode mě ustoupil. Sedl si na svou postel a zahleděl se do země. „Nemůžu tě ztratit.” tuhle větu si spíš řekl jen tak pro sebe, ale šlo to slyšet. Pomalu jsem přišla k němu a tiše ho pozorovala. Pak jsem se odhodlala, opatrně jsem mu zvedla hlavu a posadila se mu na klín. V očích měl slzy, ale snažil se to nedávat najevo. Pohladila jsem ho po tváři a podívala se mu do očí. Nic neřekl, ale místo toho zaútočil na mé rty. „Slib, že už budeš hodná holka.” řekl v polibku. „To nevím.” odpověděla jsem, čímž jsem ho chtěla jen trošku vyprovokovat, což se mi povedlo. Tom mě povalil na postel a tyčil se nade mnou. „Stello...” řekl vážným hlasem, ale jeho oči dali najevo, že se mu líbí, když si s ním hraju. Místo odpovědi jsem si ho za tričko přitáhla do polibku, až po chvilce jsem odpověděla „Slibuju.” když jsem to řekla, Tom se mi vztekle vrhl na rty. Začali jsme se vášnivě líbat a pomalu se to schylovalo k něčemu jinému. Tom se na chvilku odtáhl aby si sundal triko, při čemž jsem se neubránila pohledu. Tentokrát si lehl Tom a já se vlněla nad ním. Začal mi tiše vrčet do rtů, když jsem se třela na jeho rozkroku. Pak jsem se sundala šaty a Tom mi samozřejmě pomohl s podprsenkou a kalhotkama. Pak si tom sundal volné rifle na nakonec trenky. Znovu jsem byla pod ním, když se špičkou o mě začal třít. Neubránila jsem se tichému vzdychání. „Potřebuješ mě kotě?” zeptal se provokativně, ale já nemohla odpovědět. Tom se přestal pohybovat a řekl „Řekni to.” přisála jsem se mu na rty a pak se odtáhla „Potřebuju tě Tome.”...




Čaukoo, omlouvám se za zpoždění, ale měla jsem asi nějakej blok nebo něco 😭 ale snad se příběh líbí

life tour ♡ || Tom Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat