19. Hey baby girl

402 20 4
                                    

Stell pov:
Po rozhovoru s Jeffem uplynulo něco přez hodinu a já tady pořád sedím na okně a přemýšlím co se vlastně stalo. Ani nevim jak se cítím, nebo jak bych se měla zachovat. V očích mám slzy, ale žádné se nechce ven. Nevím jestli teď u sebe někoho potřebuju, nebo jestli chci být sama. Víte jaké to je, když úplně neznámej člověk oznámí 'hej já jsem tvůj otec, sorry že jsem tě v tom nechal'. A navíc k tomu všemu mám pravděpodobně bráchu o kterém jsem do teď nevěděla, že existuje.

Z mých myšlenek mě probralo mírné vrzání dveří. „Můžu?" zeptal se opatrně Bill a hned co jsem přikývla vešel dovnitř. Přešel ke mně a sedl si naproti „Řekl vám to?" zeptala klidným hlasem „Jo, řekl." odpověděl a nabídl mi energeťák. Záporně jsem zavrtěla hlavou a podívala se zase z okna. „Jak ti je?" zeptal se, ale já místo odpovědi jen pokrčila rameny. Bill na nic nečekal, hned se zvedl a pevně mě objal. „Díky." zašeptala jsem, když mi jedna slza stékala po tváři. „To nic zlatí." odpověděl a víc mě na sebe natiskl. Normálně by mi to vadilo, ale jelikož už trochu kluky znám, tak vím, že to Bill myslí trochu jinak. Něco jako kamarádské oslovení mezi holkama. Chvilku jsme jen tak v tichu seděli v objetí, než do pokoje přišel někdo další. „Mám se bát?" zeptal se hlas, který zřejmě narážel na mé a Billovo objetí. „V klidu Tome. Jaj já tě předběhl? To jsem nechtěl, moment, vlastně chtěl!" odvětil Bill a já se začala potichu smát. „Hey, je to moje holka!" postěžoval si Tom a přešel k nám. Klekl si přede mě a jednou rukou mě začal hladit od kolena nahoru. Tohle mě dost uklidnilo. A stačil k tomu jediný jeho dotek. Takže asi jsme spolu. „Dobrý kotě?" zeptal se soucitným hlasem, když se mi podíval do očí. „Jo, jo dobrý." odpověděla jsem a slabě se na něj usmála. „No dobře, taakk já se odporoučím." řekl Bill a odešel z pokoje.

Tom si sedl vedle mě a oběma rukama si mě přitiskl na sebe. Já se plnou vahou opřela o jeho hrudník a doslova fetovala jeho vůni. „V pohodě prdelko?" zeptal se polohlasem do ucha a já jen tiše přikývla. „Hele, co takhle se trochu rozptýlit.." navrhl a postavil se na nohy. „Jako jak?" zeptala jsem se a Tom se jen lišácky usmál. „Převlečeme se a půjdeme ven." informoval mě a začal se přehrabovat ve skříni. Pak jsem se v ní začala přehrabovat taky než jsem našla něco s čím se dalo pracovat.

Night outfit:

I Tomovy s Billem to moc slušelo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

I Tomovy s Billem to moc slušelo...

Vzhledem k tomu, že už je něco o kolo desáté večer se kluci rozhodli, že půjdeme do klubu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vzhledem k tomu, že už je něco o kolo desáté večer se kluci rozhodli, že půjdeme do klubu. Všichni jsme se sešli před hotelem a pak vyrazili do centra. Šli jsme kolem Eiffelovky a já to prostě musela vyfotit.

 Šli jsme kolem Eiffelovky a já to prostě musela vyfotit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Wow!" vydechla jsem s úžasem. Sice mě Francie nikdy moc nebrala, ale tohle vážně stojí za to. „Líbí?" zeptal se mě Gustav a já s úsměvem odpověděla „Jo! Je to nádherný!" Pak jsem cítila dvě silné paže jak mě zezadu objali a snad ten nejsladší hlas co znám mi pošeptal do ucha „Ale nikdy to nebude tak nádherný jako ty." otočila jsem se k němu čelem a odvětila „Možná ne, ale tohle rozhodně je ta nejlacinější lichotka." začala jsem se smát a Tom jen dodal „Možná, ale vždycky to funguje." odvětil, vzal mě za ruku a se šibalským úsměvem na mě mrkl. Já jen vyvrátila oči a propletla naše prsty.

Za pár minut jsme konečně dorazili do klubu a všichni hurá na bar. Pak se všichni rozutekli někam do řiti. I Tom se někam ztratil. Pak jsem narazila na George. S Georgem jsme seděli na baru a moc se nebavili, ale po nějaké době jsme už byli v alkoholové náladě a to jsme se začali bavit jako 'besties'. Takhle se zdá být jako v pohodě kluk, tak nevím co přez den blbne. Ani nevím jak nás to napadlo, ale šli jsme na parket tancovat. A musím uznat, že Georg je šikovnej. Hotovej baleťák. Tancovali jsme asi na 6 písniček a pak jsme to vzdali. Se smíchem jsme došli ke stolu kde už seděli ostatní. Teda až na Toma. Sedli jsme si k nim a jen si tak povídali. Po nějaké době přišel i Tom, ale choval se nějak divně. „Kde si byl?" zeptal se ho Bill, který už byl úplně mimo. Tom se na mě podíval a pak až odpověděl „Musel jsem si něco vyřídit." řekl a sedl si na kraj vedle mě. Z jeho hlasu šlo poznat, že už něco v sobě má. Není na mol, ale něco by nadýchal. Šlo vidět, že je nervózní. Pořád klepal nohou a zpravoval si kšiltovku. Po chvilce mi dal ruku na koleno, což mi nepřišlo divný, tohle dělal skoro pokaždé, ale pak mě začal hladit po stehně. Trochu jsem znejistěla, jelikož v tomhle nevím co od něj čekat. Dál už nepokračoval, takže jsem to nechala být.

Potom se už nic moc nedělo. Chvilkama se tancovalo, pak pilo, pak zase tancovalo, pak zase pilo a takhle furt dokola. Když už bylo kolem 1 ráno a všichni už byli total na káry, s Tomem jsme se rozhodli, že se je pokusíme nějak dostat do hotelu. Cesta byla dost zajímavá. Já měla na Isabellou s Nicol a Tom s kluky, ale chudák nevěděl koho chytat dřív, když pořád padali.

Konečně jsme se dostali na hotel, všechny jsme zavedli do jejich pokojů a pak šli do svého. Sundala jsem si bundu a přehodila jí přez židli. Tom zavřel a zamkl dveře a se zájmem mě pozoroval. „Co je?" zeptala jsem se ho protože jsem si chtěla převlíct, ale nechci před ním. „Jak moc si opilá?" vrátil mi otázku a já se na něj podezřívavě podívala „Ne tolik abych si to další den nepamatovala." informovala jsem ho a začala si ho prohlížet. Dychtivě se mi dívá do očí a jazykem se hraje se svým piercingem. Přešel úplně ke mě, natiskl mě na zeď a ruce mi dal z každé strany hlavy, ale pořád se mi dívá do očí. Zkoumá každý detail v mých očích a já zase v těch jeho. Chvilkama očima těkám na jeho rty a mám pocit, že se mi podlamují kolena. Nervózně si koušu spodní ret a jde vidět, že to Toma rajcuje. Naklonil se ke mě tak, že se dotýkáme nosy a dýcháme tomu druhému do tváře. Jednu ruku mi dal na tvář a palcem mi přejel po spodním rtu. „Doufám, že jsem jedinej kdo může kousat tvé sladké rty." řekl s chtíčem v hlase a zase se mi zadíval hluboko do očí. „Jsi jedinej." s dalším nádechem jsem řekla něco čemu sama nemůžu uvěřit „Jsem jen tvoje Tome.." to bylo všechno co jsem stihla říct...


Další díl je tady!! Sice kratší, ale v dalším díle se dočkáte toho na co asi všichni čekají😽 co si myslíš že se stane?🤭🫶🏻

life tour ♡ || Tom Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat