30. galavečer

242 12 2
                                    

Tom pov:
Ráno jsem se probudil kvůli bolesti hlavy. Bylo mi na zvracení a pálily mě oči. Rozhlédl jsem se po pokoji a zjistil jsem, že jsem v pokoji sám. Stella už je asi dole s ostatními. Sedl jsem si na kraj postele a snažil se vzpomenout co jsem včera dělal. Pamatuju si, že jsem seděl na gauči s Angie, která se mi vlněla na klíně. Pak si pamatuju, že jsme se se Stellou spolu vyspali a pak jsem se vyspal i s Angie, ale to už Stella neví, ani nikdo jiný a doufám, že to tak i zůstane. Sedl jsem si na kraj postele a pomalu se postavil. Pomalu a neomaleně jsem došel po schodech dolů do kuchyně kde už byli všichni. Teda kromě Stelly a Adriany. Zajímalo by mě kde jsou.

Stell pov:
Ráno jsem vstala dřív než Tom a využila toho. Vzbudila jsem Nicol s tím, že potřebuju někam vypadnout. Samozřejmě souhlasila, takže jsme se rozhodli, že zajdeme do nedaleké kavárny. Po dlouhé době jsme si zase povídali o všem co nás napadlo a obě jsme si to užívali.

„Hele, dlouho si nedala nic na ig. Udělám ti fotečku!" řekla Adriana a já pochopila, že bylo zbytečné nesouhlasit. „Fajn, ale puč mi sluchátka." odpověděla jsem, protože Nicol má vždycky na krku sluchátka a dala jí svůj mobil.

Fotka na ig:

„Tak co budeš dělat? Dáš mu šanci?" zeptala se mě, ale já nevěděla co odpověď

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Tak co budeš dělat? Dáš mu šanci?" zeptala se mě, ale já nevěděla co odpověď. Asi ho mám ráda víc než bych chtěla, ale mám z toho všeho strach. Dokud to byl jen kytarista tak to bylo úžasný, ale teď je to jiný. „Nevím, nevím co mám dělat." řekla jsem a upila ze své ledové kávy. „Podle toho co mi říkal Bill, tak tě ten kluk má vážně rád, jen to prej neumí dávat najevo." řekla a zkusila se usmát aby mi vyjádřila podporu. „Hele kdyby něco tak chci abys věděla, že jsem tady pro tebe." řekla a objala mě. „Já vím. Děkuju." řekla jsem a objetí ji opětovala.

Po obědě, který jsme si dali ve fast foodu jsme se vrátili zpátky domů. Kde už na nás nejspíš všichni čekali. Po chvilce mi přišla zpráva od Billa.

Bill:
Stell kam jste zmizely?

Stell:
Jen jsme šli na kafe a na oběd. Už jdeme zpátky.

Bill:
Oki

Zprávu jsem si jen zobrazila. Spíš mě zaujalo upozornění z Instagramu. Uživatel tom.kaulitz okomentoval příspěvek: 🔥🔥 jen jsem se nad tím pousmála, ale dál to neřešila.

Po asi 35 minutách jsme došli domů. „No konečně! Kde jste byli?" vyptávala se hned Ash, která s Kessy skládala puzzle. „Jen venku." odbyla jí Nicol. „Hele na to jak jsi malá, tak jsi drzá jak svině!" vynadala jí zpátky Ash. Nevim proč, ale nedivila bych se, kdyby mezi nimi něco bylo. „Měli bysme se začít chystat na večer!" ozval se najednou Bill, který si lakoval nehty na černo. „Tak si to užijte." řekla jsem a odešla do 'svého' pokoje.

life tour ♡ || Tom Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat