Stell pov:
Potřebuju si vyčistit hlavu, proto jsem se rozhodla jít ven na vzduch. Vyšla jsem z hotelu a namířila jsem si to k nedalekému parku. Jelikož už je něco kolem 1 hodiny ráno, tak je docela zima. Já mám pořád na sobě to v čem jsem šla do toho klubu, jen černý top s černými džínovými kraťasy. Tu svou bílou košili jsem půjčila Isabelle, jelikož si pořád stěžovala, že jí je zima. A teď by se mi ta košile hodila. Lehký vánek studeného městského vzduchu zavinil, že mi mé tmavé vlasy mírně poletovaly. Jen se tak procházím kolem do kola a přemýšlím nad tím co se dneska stalo. Začínám si myslet, že byla chyba s nimi jed. Sice mě to zachránilo před životem, jaký jsem do té doby znala, ale na druhou stranu jsem si to rozhodnutí vůbec nepromyslela. A taky pořád myslím na Toma. Kdyby se v tom Londýně předtím neukázal, nebo my se nerozhodli zrovna v ten den jít zpívat, možná bychom se teď vůbec neznali.Opřela jsem se o strom a civěla do velké kaluže. Pořád myslím na jeho doteky, na jeho polibky, jeho hlas, úsměv, oči, ten jeho pohled, který umí jen on. Žádnej kluk mi ještě nikdy takhle nezamotal hlavu. Mám v sobě hrozně moc pocitů a nevím jak mám na ně reagovat. Vytáhla jsem vapo z kapsy a potáhla jsem nikotin do plic a slastně vydechla.
Až po nějaké době jsem si všimla divnýho chlapa tak cca 30 let, jak se na mě dívá a při tom si hladí rozkrok. Otočila jsem se, že už půjdu, ale ten chlap ke mě zezadu přišel, přitiskl mě zády ke stromu a chytl mi obě ruce. Nadrženě si mě prohlížel a pak řekl „Ahojky kočičko, máš chuť si zaprcat?" zeptal se a začal mi olizovat krk. Rychle jsem se vzpamatovala a vší silou jsem to prase kopla mezi nohy. Ten chlap se svalil na zem až mu vyletěli slzy. Začala jsem utíkat, ale to prasisko mě chytlo za nohu, takže jsem spadla na zem a on si lehl na mě. I když jsem se bránila, tak mi začal stahovat kalhoty, ale v ten moment se do toho někdo vložil. Ještě nikdy před tím jsem nebyla tak ráda, že ho vidím. Tom toho chlapa ze mě sundal a vší silou mu mrazil pěstí. Já si mezi tím zase natáhla kraťasy a hned co se ten chlap pod Tomovou rukou svalil přišel Tom ke mně a začal se starostlivě ptát „Dobrý, není ti nic??" mám jen pár škrábanců a modřin od toho jak mě to prase drželo pod sebou, ale jinak nic vážného. „N-ne, dobrý." vykoktala jsem ze sebe a postavila se na nohy. Tom si mě přitáhl do náruče a mě v tu chvíli začali po tváři stékat slzy. Sice se nic moc nestalo, ale připomnělo mi to jak se to stalo kdysi a nechci to znovu zažít. Tom mě začal hladit po zádech a začal šeptat „Pss to nic beruško, jsem tady." a mě se dost ulevilo „Neboj, už nikdo na tebe sahat nebude, nebo ho zabiju." řekl naprosto přesvědčeně a políbil mě na čelo. Já se na něj tiskla, že jsem si myslela, že ho uškrtím. Ani nevím proč, ale cítím se s ním v bezpečí. A nejvíc v jeho náruči. „Hej zmrde! Co si myslíš, že děláš? Ta borka je moje, nebo snad někoho má?!" zařval po Tomovi ten ožrala, když se hrabal ze země. Tom mě pustil, přišel až úplně k němu a s klidem odpověděl „Jo má. Mě!" a zase mu vší silou vrazil. Musela jsem se nad tím pousmát, a když se Tom otočil, tak jsem ho zase rychle objala a on mi objetí vrátil. „Půjdeme zpátky. Dneska budeš spát u mě. Dobře?" informoval mě a podíval se mi hluboko do očí. Já jen přikývla a topila se v jeho očích. V tenhle moment buch mu podlehla v čemkoliv. Ještě chvilku se mi takhle díval do očí a pak mě znovu políbil, ale tentokrát lehce. Chytil mě za ruku s vedl zpátky k hotelu. Chvilku jsme si jen tak povídali, ale když mi položil ruku kolem pasu, stuhla jsem a mírně se otřásla tam ne prosím. Tom to zřejmě pochopil a ruku mi dal kolem ramen, ale nic na to neřekl. Pak už jsme celou cestu až do hotelu mlčeli.
V hotelu mě zavedl do svého pokoje a zamkl dveře. Sundal si tričko, kšiltovku a šátek. (takovej ten pásek co nosí pod kšiltovkou, nevím jak se to jmenuje) Sundal si volné rifle a oblíkl si místo nich černé tepláky. Lehl si do postele a naznačil mi ať jdu za ním. „Chceš půjčit něco na spaní?" zeptal se, když si uvědomil, že mám džínové kraťasy s topem, a že mi je asi zima. A taky, že mi je zima a to dost, ale nebudu si stěžovat. „A mikina by nebyla?" zeptala jsem se a pousmála se na něj. Tom mi úsměv vrátil a hned spěchal ke skříni. Chvilku se v ní přehraboval a pak vytáhl obrovskou šedou mikinu. „Já mám všechno oversized, takže nevím jak to bude tobě, ale to ti asi vadit nebude viď?" zeptal se a začal se chechtat „Nebude." odpověděla jsem a mikinu si od něj vzala. Otočil se zpátky ke skříni, a když se zase podíval na mě, byla jsem už převlečená. „Jak si to udělala?" zeptal se zaraženě a já jen s úsměvem řekla „Magic." a začali jsme se oba smát. Tom si lehl zpátky do postele a já vedle něj. Chvilku se na mě s malým úsměvem díval a pak z něj vypadla věta, na kterou jsem čekala „Pojď sem kotě." a já se s úsměvem na něj natiskla. Hlavu jsem si položila na jeho rameno a rukou mu začala obkreslovat břišáky. Tom si mě přitáhl ještě blíže, tak že jsem mu skoro ležela na břiše a pod mikinou mi na holých zádech začal malovat nějaké obrazce. „Děkuju." řekla jsem šeptem a vtiskla mu polibek na krk „Neděkuj princezno. Říkal jsem, že jsi moje." řekl a tentokrát jsem navázala oční kontakt já. Tom se chvilku zasekl a pak dodal „Jenom moje." a když to dořekl, tvrdě mě políbil a já nemohla odolat spolupráci. Asi jsem se zamilovala do jeho sladkých a horkých rtů...
Nemám co k tomu dodat, tam vám jen popřeju aby se vám příběh líbil🫶🏻🤭 a omlouvám se, že tak pozdě, ale je to těžký
ČTEŠ
life tour ♡ || Tom Kaulitz
Randomv hlavních rolích: Tokio Hotel, One Direction a další celebrity v tomto příběhu se vyskytují vulgarismy, zbraně, sexuální scény, NEJEDNÁ SE JEN O LÁSKU!!!