20. I need your body

553 25 24
                                    

Tom pov:

„Jsem jen tvoje Tome.." to bylo všechno co stihla říct... chtěl jsem jí políbit, jenže do pokoje vrazil Georg. „Co chceš Georgi?" vyštěkl jsem po něm a odtáhl se od Stelly. „Promiň, ale zamčeno nebylo, tak jsem sem vtrhl." odpověděl, ale pořád stál mezi dveřmi. Asi jsem před tím nedozavřel dveře. „No fajn, tak co je?" zeptal jsem se otráveně, jelikož jsem chtěl vědět jak by to mezi mnou a Stellou dopadlo. Stella celou dobu jen stojí a nic neříká. Asi je i ona trochu zklamaná. „Můžeš na slovíčko?" zeptal se mě a čekal na odpověď. Jen jsem si povzdechl a podíval se na Stellu. „V pohodě." řekla a usmála se. Úsměv jsem ji oplatil, dal jí pusu na čelo a šel za Georgem.

Georg chtěl abych šel za nimi do pokoje kde byl i Gustav a Bill už spal. „Hele, k čemu jste se chystali?" vyzvídal hned Georg a já se na něj jen zamračil.

Georg: „Jsi vůbec vybavenej?"

Tom: „Jako jak?"

Gustav: „Máš kondom?"

Tom: „No jo, ty byste se mohli podělit."

Gustav: „Ty vole, nemá kondom a už chtěl prcat!"

Georg: „Ale já myslel viagru.."

Tom: „Vypadám jako někdo kdo takovou kokotinu potřebuje?!"

Georg: „Ne! Jen kdyby náhodou.."

Tom: „Debile."

Gustav: „Bro, ale v tomhle má to hovado pravdu. Radši si vem."

Tom: „Stejně nemám."

Georg: „Chceš?"

Tom: „To snad máš v kapse?"

Georg: „Nikdy nevíš."

Nakonec mě kluci přesvědčili abych si vzal jednu pilulku. Chtěl jsem už jít za Stellou, ale Georg mě ještě zastavil, že bych si jich měl vzít radši vzít víc. Napřed jsem sice nechtěl, ale pak ani nevím jak jsem do sebe narval minimálně 5-6 pilulek.

Konečně jsem se dostal do našeho pokoje, kde už Stella ležela v posteli. Převlíkl jsem se do něčeho na spaní a lehl si do postele vedle ní. Vůbec mi nedošlo, že jsem do sebe předtím něco narval. Když jsem Stellu ze zadu objal, všiml jsem si, že má moje triko. Přitáhl jsem si jí k sobě a Stella se otočila čelem ke mně. Rukou mě objala kolem břicha a obličej si schovala do mé hrudi. S úsměvem na rtech jsem usnul.

***
Ráno jsem se vzbudil s hrozným pocitem. Otevřel jsem oči a letěl jsem vzdušnou čarou na záchod. Začal jsem nekontrolovatelně zvracet aspoň 15 minut v kuse. Když jsem aspoň na chvilku přestal uvědomil jsem si, že strašně špatně vidím. Jakoby bylo všechno v mlze a strašně mě bolí hlava.

Stell pov:
Když jsem se ráno vzbudila Tom tam nebyl. Šla jsem se podívat do koupelny jestli tam náhodou není. Zaklepala jsem na dveře od koupelny odkud se ozval Tom, že je v pohodě, ale podle hlasu rozhodně v pohodě není. Sedla jsem si na postel a čekala až vyleze.

Když vylezl trochu jsem se ho lekla. Má úplně zarudlé oči, kruhy pod očima a je úplně bledý. „Tomo?" oslovila jsem ho a čekala co z něj vypadne. Tom se jen na mě zmateně podíval a pak se mu asi zatočila hlava a málem se mu podlomily kolena. Rychle jsem vztala a podepřela ho pod ramenem. Lehl si na postel a pořád si protíral oči. Pak se na mě podíval se zarudlýma očima plné slz. Vztala jsem, vzala jeden z Tomových šátků, namočila ho ve studené vodě a dala mu ho na čelo jako obklad. „Díky růžičko." řekl a pokusil se o úsměv.„Co jste s klukama včera dělali?" zeptala jsem se, když jsem ho hladila po ruce. „Kluci mi poradili ať si vezmu pilulku, jenže pak jsem jich do sebe narval víc." odpověděl, ale šlo mu to jen horko těžko. „Jakou pilulku?" zeptala jsem se znovu a bála se co odpoví. Tomovy se to sice moc říkat nechtělo, ale nakonec odpověděl „Viagru." chudák se začal úplně červenat „Kolik si toho měl?" „5 nebo 6." bobik. „Proč?" musela jsem se zeptat, jelikož mi nepřijde jako někdo kdo to potřebuje. „Původně jsem nechtěl, ale kluci mě překecali." zhluboka se nadechl a pak polohlasem dodal „a nechtěl jsem to nějak pokazit." nechápavě jsem se na něj podívala „Jak pokazit?" Tom se jen podíval do stropu, ale nic neřekl. „Notak Tomo, nemyslím si, že bys něco pokazil. Sice nevím jakej v tom jsi, ale jestli to někdy přijde, určitě to bude úžasný." řekla jsem a dala mu pusu na čelo. „Jen jsem chtěl aby sis to poprvé zapamatovala." „Hele, myslím, že s tebou to bude zážitek." Tom se jen spokojeně usmál a pak zavřel oči.

life tour ♡ || Tom Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat