12. this Is true

446 22 6
                                    

Tom pov:
Zavřel jsem dveře a podíval se na Stellu, která přede mnou stojí a jde na ní vidět, že je docela nervózní z toho co bude. Popravdě ani já sám nevím co se bude dít, ale jsem rád, že aspoň na chvilku jsme sami. Přešel jsem až k ní a s malým úsměvem si jí prohlédl. Je to nejkrásnější dívka co jsem kdy viděl a chci jí to nějak dokázat. Jednu ruku jsem jí dal na záda a přitáhl si jí blíž k sobě a druhou rukou jsem jí zajel do vlasů a bříškem palce jí hladím po její načervenalé tváři. Stella se ke mně víc natiskla a začala si nervózně hrát s mým tričkem. Musel jsem se začít chichotat. Je tak rozkošná. Rukou jsem jí zvedl bradu a donutil jí se mi dívat do očí. Zadíval jsem se hluboko do jejích očí „Jsi tak krásná.” řekl jsem polohlasem a tvrdě jí políbil prostě nejsem na ty slaďárny... budeš si muset holka zvyknout, že jdu na všechno tvrdě chvilku sice zaváhala, ale okamžitě začala spolupracovat. Těch pár nevinných polibků se změnilo na dravé líbání. Chytil jsem jí pod zadečkem a vzal si jí do náruče. Stella mi hned ovinula nohy kolem pasu a ruce kolem krku. Mačkal jsem jí zadeček a ona mi za to tiše vzdychala přímo do pusy a sem tam skousla můj spodní ret. Sedl jsem si s ní na postel, Stella mi seděla obkročmo na klíně a vrtěla zadečkem na mém rozkroku a já jí zaplul rukama pod legíny a hladil jí po zadečku. Oba dva si to užíváme, mám pocit jakoby jsme byli na světě jen my dva, jen já a Stella.

*KLEP, KLEP, KLEP!!*

Vyrušilo nás hlasité klepání na dveře od mého pokoje. „Kurwa.” zanadával jsem a položil jsem Stellu z klína na postel a šel jsem otevřít. „Proč ten pokoj zamykáš, taky tady bydlím hajzle.” pronesl naštvaně Bill, nechápavě se podíval na Stellu a dodal „Ahaa už je mi to jasný!”

Tom: „Co chceš Bille?”

Bill: „Jen jsem chtěl s tebou probrat nějaký songy než půjdem do toho baru.”

Tom: „Aha, ok.”

***

Uběhlo asi cca 20 minut a já s Billem zkoušíme různý songy. Já hraju na akustickou kytaru, Bill zpívá s hřebenem místo mikrofonu a Stella nás nebo spíš mě se zájmem pozoruje. „Tome, zkus zazpívat Monsoon!” řekl Bill a Stella souhlasila, takže mi nezbývalo nic jinýho, než začít zpívat, když jsem zazpíval refrén tak se pak přidal i Bill....

(Ve videu neřešte prosím ty fotky. Fotky jsou novější a takhle se kluci transformují až později jinak na videu je to úplně stejně jako v příběhu, první zpívá Tom sám a pak s Billem🔊🎶 (ve sluchátkách je to lepší🫶🏻))

Po dalších 15 minutách jsme měli hotovo a Bill se odebral do koupelny a jak ho znám, tak tam mu to zabere třičtvrtě hodiny minimálně, takže mám zase čas na Stellu. Sundal jsem si kytaru z ramene a chtěl jsem jí odložit, ale vyrušil mě její hlas „Naučíš mě něco?” zeptala se a já se na ní s úsměvem podíval „Chtěla by si hrát na kytaru?” zeptal jsem se a Stella přikývla. Široce jsem se na ní usmál „Dobře.” odpověděl jsem, vzal kytaru, sedl si na postel, Stella mi sedla mezi nohy a opřela si zády o mou hruď.

Dal jsem jí kytaru do ruk a hlavu jsem si opřel o její rameno abych viděl na krk kytary. „Podívej, tenhle prst dej sem, druhej sem a třetí tady...” vysvětloval jsem jí, když jsem jí pomáhal chytit akord C. „Dobře, šikula! Aaa teď ty prsty dej pod sebe na každou strunu jeden...” to mělo být Áčko. Zkouším jí naučit asi nejjednodušší písničku co máme a musím uznat, že jí to jde dobře. Hodně dobře. Chvilku jsem hrál s jejími prsty jako bych hrál se svými, ale pak už to zvládala sama, tak jsem jí rukama objal kolem pasu a přitáhl si jí blíž. Tak krásně voní. Fetuju její vůni a její krk zasypávám lehkými polibky. Stella se zasekla a přestala hrát „V podobě?” ptám se hlavně protože ji nechci do ničeho nutit „Prdelko..?” zeptal jsem se znovu, když mi neodpovídala „Hm?” odpověděla zmateně „Je všechno ok?” zeptal jsem se starostlivě „Jo-jo v pohodě.” odpověděla a dala mi pusu na tvář, ale v tom momentě se už Bill hrabal z koupelny. „Páni, rekordní čas!” podivil jsem se se smíchem „Oh pardon nechci rušit, ale nechcete se už začít chystat?” pronesl uraženě a začal si upravovat vlasy „No jo, už půjdu.” řekla Stella a vstala z postele. Já šel s ní ke dveřím „Pak se uvidíme.” řekla a vtiskla mi rychlí polibek na rty „Dobře.” odpověděl jsem spokojeně a zavřel jsem za ní dveře. 

Stell pov:
Vlezla jsem k nám do pokoje, který je hned přez chodbu a hledala jsem co si obleču. Holky se zrovna hádali o koupelnu, takže já mám času dost.

Outfit:

Outfit:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

***

Konečně jsme dojeli do klubu. Řídil Georg, který zřejmě nemá v plánu pít. Nicol nakonec zůstala v hotelu, že jí je prý blbě nebo co. „Skočím pro drinky.” oznámil Tom a hned odešel na bar. Od toho momentu, kdy jsme byli v tom jejich pokoji se Tom chová nějak divně. Chtěla jsem jít za ním, ale Bill mě zastavil „Já tam půjdu.” řekl a odešel.

Tom pov:
Přišel jsem na bar a hned na to za mnou přišel Bill.

Tom pov:Přišel jsem na bar a hned na to za mnou přišel Bill

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Hlavně v klidu Tome. Jeff už tady je?” zeptal se Bill a začal volat na barmana „Jo. Máme se sejít tady na baru.” odpověděl jsem a očima hledal Jeffreye. Najednou někdo přišel vedle mě, napil se whisky a řekl „Tebe jsem už taky dlouho neviděl smrade majel.” otočil jsem se na něj „Zdar Jeffe.” pozdravil jsem ho a chlapsky jsme se obejmuli.

Jeffrey:

„Tak co?” začal jsem šeptem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Tak co?” začal jsem šeptem.

Jeffrey: „Tak za prvé, tady máš matroš fetučíno..”

Tom: „Diky.”

Jeffrey: „A za druhé, seš pěkně v prdeli. Je tady i Josh.”

V ten moment se mi zatmělo před očima...


Taakkk je tady další díl!!🫶🏻 Je tady i víc fotek a i jedno video, které si určitě MUSÍTE PUSTIT a hlavně SE SLUCHÁTKY NAPLNO🔊🎶❤️‍🩹  a určitě se do toho zamilujete jako já. Snažila jsem se někde na internetu najít celou písničku, kde to zpívá jen Tom, ale našla jsem jen tenhle úryvek. Tak snad se vám příběh líbí😻😻

life tour ♡ || Tom Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat