Stell pov:
Konečně jsme došli na místo kde kluci bydlí a já s holkama jsme nemohli uvěřit svým očím.Luxusní dům, skoro vila za centrem města.
„Tady bydlíte?!" vychrlila na ně Layla a už chtěla jít dovnitř, ale Georg jí zastavil „Kam jako jdeš?" Layla se na něj drze podívala a odpověděla „Na návštěvu." a vešla dovnitř. Všichni jí následovali. „Kolik je tady pokojů?" zeptala se tentokrát Ash, když si prohlížela nějaké fotky na stěnách. „Osm." odpověděl Tom a z ledničky vytáhl energeťák. „Cool." řekla jsem a dál se rozhlížela po domě. „Takžee od teď bydlíme všichni tady!" Prohlásila nadšeně Kessy a pak oznámila, že to pořádně oslavíme pořádnou porcí zmrzliny.
Layla: „Však se ani všichni neznáme."
Georg: „Jedinej koho neznáme si ty."
Layla: „Ale stačí že znám Stellu!"
Všechny pohledy se objevili na mě a já jen neodbytně dodala „Jo, stačí že zná Stellu."
Kessy: „Jsem zpátky!" oznámila Kessy, když v náručí nesla kýbl zmrzliny.
Asi dvě hodiny jsme seděli na gauči a povídali si já, Nicol, Layla, Isabella, Ash, Tom, Bill, Georg, Gustav a Kessy. Nakonec jsme se domluvili, že zkusíme na pár dní všichni zůstat tady. Pak jsme šli do pokojů. „Kessy, budeš na pokoji se mnou nebo s Tomem?" zeptal se Bill s úsměvem a kývl hlavou ke dveřím „Chci být se Stellou!" já se na kluky nechápavě podívala a pak se usmála na Kessy. „A ptala ses Stelly?" zeptal se znovu Bill a podíval se na mě. „Nevadí mi to." odpověděla jsem s úsměvem.
Všichni odešli do svých pokojů a mě se nechtělo věřit tomu co vidím.
„Tohle je můj pokojíček, ale většinou spím s Tomem." informovala mě Kessy, když se zabalila do peřiny. Ještě chvilku jsme si takhle povídali a když Kessy usnula, tak jsem si ještě vyfotila fotku na ig a pak šla taky spát.Fotka na instagram:
ČTEŠ
life tour ♡ || Tom Kaulitz
Randomv hlavních rolích: Tokio Hotel, One Direction a další celebrity v tomto příběhu se vyskytují vulgarismy, zbraně, sexuální scény, NEJEDNÁ SE JEN O LÁSKU!!!