Tom pov:
Už je to asi 30 minut a já tady pořád sedím a kouřím jednu cigaretu za druhou. Přemýšlím jak to teď bude fungovat, teda jestli vůbec... Po chvilce mě ta sebelítost už omrzela, tak jsem se rozhodl, že půjdu dovnitř.„Ale, hele kdopak se to uráčil!” začal sarkasticky Bill a já měl nutkání mu vrazit „Kdes byl? Hledali jsme tě.” informoval mě Georg a upil ze svého energeťáku. V tu chvíli přišli do kuchyně i Stella a Isabella. Já se jen podíval na Stellu a odpověděl jsem „Musel jsem něco vyřešit.” pokrčil jsem rameny a z jedničky si vytáhl monstra (energeťák). Podíval jsem se zpátky na Stellu a ta mě jen přejela pohledem a pak vytáhla mobil. Kluci asi začali něco tušit asi hlavně proto, že má Stella pořád moje triko a nastalo světové ticho. Holka, ty se toho nebojíš teda...
„Dá si někdo lívance?” přerušil to ticho Bill, když nadával lívance na talíř „Já jo.” ozval se najednou Gustav, který do teď mlčel. Gustav se moc nevyjadřuje, ale když jde o jídlo, tak jde slyšet nejvíc. „Já taky!” informoval Georg a sedl si ke stolu „Co vy holky?” Isabella přikývla, ale Stella prej hlad nemá. „Dneska máme volno, ale zítra odjíždíme do Rakouska a budeme pokračovat ve Vídni.” řekla Isabella, když už přišla i Nicol. „Jo a v 7 zítra odjíždíme. Jasný NICOLII.” zasmál se Bill a dojedl snídani. Nicol jen vyvrátila oči a zahleděla se do mobilu.
Stella: „A co budem dělat dneska?”
Tom: „Za hodinu máme být ve studiu nahrát nový songy a probrat něco ohledně koncertů.”
Bill: „A vy jdete s námi!”
Nicol: „A co tam jako budu dělat?!”
Isabella: „No, jste 'pomocnice', takže se určitě budete hodit.”
Stella: „Ok.”
Stell pov:
Po snídani šli kluci do pokojů, ale já s holkama jsme museli jít zpátky do hotelu, jelikož jsme tak nějak zapomněli, že tam máme věci. Když jsme došli do hotelu, šli jsme hned do sprchy -já šla jako poslední- převlékli jsme se a já si ještě dělala make-up.Outfit
Make-up
ČTEŠ
life tour ♡ || Tom Kaulitz
Randomv hlavních rolích: Tokio Hotel, One Direction a další celebrity v tomto příběhu se vyskytují vulgarismy, zbraně, sexuální scény, NEJEDNÁ SE JEN O LÁSKU!!!