Tom pov:
Když jsem se vzbudil, našel jsem Stellu jak mi spokojeně spí na hrudi. Nepustila se mě ani na vteřinu. Celou noc jsem nad ní přemýšlel. Nikdy jsem se takhle k žádný holce nechoval, jen tenkrát k Nicol a to bylo to co mě tenkrát dostalo do kolen a sama Isabella mi říkala, že si Stella nikoho nepouští k tělu a teď tu se mnou leží v posteli, sice nic nebylo, ale stejně... Proč na sebe takhle reagujeme? Čím jsem si jí získal? Že by jsme si byli vážně tak podobní? Že by mi rozuměla co se týká všech těch sraček? Je jako moje osobní droga na kterou mám čím dál větší závislost. Jako, když jsem poprvé vyzkoušel cigaretu. Je to úplně nový, a i když vím, že je to špatný, tak jí potřebuju víc a víc...Z myšlenek mě vyrušilo Stelly zívnutí. Je tak cute. „Ahoj princezno." pozdravil jsem jí polohlasem a za to jsem si vysloužil její sladký polibek na rty. Chvilku jsme se jen tak mazlili v teplé posteli a bylo nám oběma skvěle, jenže pak přišel ten rybí ksicht...
„Co chceš Georgi?" zeptal jsem se ho protivně, jelikož teď na něj nemám náladu. Georg se jen nechápavě podíval na Stellu a udělal vražedný pohled, nebo se spíš o něj snažil. „Georgi!" vyštěkl jsem po něm abych ho probral z tranzu. Georg se na mě jen podíval, takovým pohledem, který jsem ještě u něj neviděl a odešel.
Stella se posadila na kraj postele a promnula si oči. Doufám, že si ty neshody mezi mnou a Georgem nedává za vinu. Taky jsem si sedl a za boky si jí přitáhl k sobě. „V pohodě kotě?" zeptal jsem se a dal jí pusu na spánek. „Jo, jasně." odpověděla s úsměvem, ale moc se mi to nechce věřit. „Tak pojď, začneme se chystat." řekl jsem, protože mi před chvilkou psal Bill, ať jdeme za něma na snídani. Stella jen přikývla a vztala z postele.
Stell pov:
S Tomem jsme se domluvili, že se půjdu převlíct na pokoj a sejdeme se pak. Přišla jsem do našeho pokoje a nikdo tam nebyl. Začala jsem se prohrabávat ve skříni abych našla aspoň nějaké nositelné oblečení.Outfit:
Oblíkla jsem se, pak šla do koupelny vykonat ranní hygienu a rovnou si udělala lehký make-up.
Když jsem byla hotová, tak jsem se rozhodla jít zpátky za Tomem. Vyšla jsem ze dveří a Tom zrovna taky. Moc mu to sluší, celý outfit má sladěný do hněda, takže mu to krásné ladí k jeho dokonalým očím. „Sluší ti to." řekl s malým úsměvem, když se na mě podíval, ale pak mu úsměv zmizel, a když přistoupil úplně ke mně tak řekl „Ten make-up nepotřebuješ." já místo odpovědi jsem mu dala jen pusu na tvář a šla směrem k výtahu. „Tak aspoň čekej!" zvolal se smíchem a spěchal za mnou.
Přišli jsme do hotelové jídelny a začali hledat zbytek party. Bill na nás začal mávat od stolu kde seděli a my šli za nimi. S Tomem jsme si sedli naproti sobě úplně na kraj. Nic jinýho nám taky nezbylo... Snažila jsem se dávat pozor co Bill říká, jelikož nám vysvětloval něco ohledně toho koncertu, ale rozptyloval mě Tomův pohled přilepený na mně. Podívala jsem se na něj a on se usmál. Není to jen takovej ten pohled, že když se na někoho podíváte hned uhne pohledem. Dívá se mi do očí. Je tak zebejistý, má nebezpečný pohled. Začal mě hladit svou nohou po mé noze. „Tome!" vyrušil nás z tranzu Bill „Posloucháš mě?" Bill vypadal docela naštvaně, ale neřešil to „Jo, poslouchám." odpověděl Tom, ale přitom nevěděl, která bije.
Bill: „Takže víš, že přijede Mike..."
Tomovy zaskočilo jídlo a začal se dusit. Nechápavě se podíval na Billa a zpustil..
Tom: „Co kurva?! Proč?!"
Bill: „Bude s námi na turné, buť jen pár dní, nebo když se mu něco nebude zdát v pohodě, tak zůstane až do konce."
Tom: „Ale proč?"
Gustav: „Prej kontrola."
Isabella: „Já myslela, že posloucháš.."
Přidala se do toho Isabella a probodla mě pohledem. Ještě ty začínej.. „Dobré ráno!" konečně přišla i Adra a se zívnutím si sedla. „Takžeee už můžu?" začal Bill a všichni čekali co z něj vypadne
Bill: „Od teď to přestává být prdel. Musíme se snažit, jelikož s námi bude i Mike. Isabella ho už zná. Mike je náš manager z managmentu, kterej rozhoduje o celé naší kariéře a taky nám jí může kdykoliv ukončit, když ho naserem. Takže si nesmíme dovolit žádné chyby a musíme si být naprosto jistí tím co děláme. Holky, váš úkol od teď bude dělat jen to, co se vám řekne a kraviny teď musí stranou."
Georg: „Hele, v klidu. Hlavně ať si to užijeme a na něj se vyserem!"
Tom: „Nehraj si na frajera. Je ti doufám jasný, že teď budeš muset být trochu odpovědnej."
Georg: „Nevím kdo si tady na něco hraje. Co máš za problém?!"
Tom: „Jen nechci kvůli tobě vyletět a zahodit všechno pro co jsme tak makali!"
Georg: „Co ti zas je?! Stella ti nedala co?"
Nicol: „Ještě jednou a dostaneš do držky!"
Georg: „Ty se do toho neser!"
Mike: „A kvůli tomuhle máte tolik fanoušků jo?"
Připletl se do toho starší vysoký šedivý muž a se smíchem se postavil vedle Gustava. „Čau Miku." pozdravil ho Tom, když už byl trochu v klidu. „Jak dlouho tady už si?" zeptal se Gustav, který do teď mlčel. „Celkem dlouho, jinak pěknej proslov Bille." zasmál se Mike a potáhl si z cigarety „Díky, ale víš, že se tady nesmí kouřit?" upozornil ho Bill a ukázal na ceduli u výtahu. „Znám se s majitelem hotelu." informoval nás Mike a kouřil dál. Podíval se na Nicol a pak na mě a mě přejel mráz po zádech. „Hlavně neuhínej pohledem." zašeptal potichu Tom a napil se že svého pití. Mike se mi podíval do očí a mně naskočila husina. Má nepříjemnej pohled, ale snažila jsem se neuhnout. „Výborně." řekl Mike a už byl na odchodu, ale pak se zastavil „Dneska je to poslední koncert tady v Rakousku, tak do toho dejte všechno. Přijdu se podívat." řekl a odešel. „No, měli bysme se začít chystat!" prohlásil Bill a všichni se rozutekli.
Šli jsme na pokoje se nachystat a zabalit věci, protože nás po koncertě čeká rovnou cesta busem do Francie. Pak se už jelo na místo koncertu, kde začali připravy. Tom mě poslal do místnosti pod pódiem abych mu donesla ty dvě kytary, na které hraje. Přinesla jsem mu je a vysloužila jsem si od něj pusu na čelo plus poděkování. Pak jsem pomohla Gustavovi poskládat bicí a pak jsem už jen čekala až se kluci prevlíknou a na začátek koncertu. Všichni byli dost nervózní z toho, že je tady Mike. Pak jsem se objlala s Billem, Gustavem, Tomem, který mi u toho řekl „Drž mi palce prdelko." a vtiskl mi polibek na krk a s Georgem jsme se na sebe ani nepodívali. Když vběhli na stage a začali hrát, já udělala ještě pár fotek...
Doufám že se vám příběh líbí🫶🏻 ještě se tam toho stane hodně, jen to musím rozvrhnout😅 Jinak děkuju za všechny komentáře a hlasy u předchozích dílů❤️🩹 chtěli byste nějakou sexuální scénu mezi Stellou a Tomem??🤔
ČTEŠ
life tour ♡ || Tom Kaulitz
Randomv hlavních rolích: Tokio Hotel, One Direction a další celebrity v tomto příběhu se vyskytují vulgarismy, zbraně, sexuální scény, NEJEDNÁ SE JEN O LÁSKU!!!