Stell pov:
Ráno jsem se vzbudila s úžasným pocitem. Včera jsem zažila nejlepší noc v mém životě. Až po chvilce jsem si uvědomila, že mi Tom spokojeně spí na hrudníku a obličej má zabořený do mého krku. Je tak rozkošnej. Už to není takovej frajer jak na začátku. Natáhla jsem se pro mobil, který ležel na nočním stolku u postele a zjistila jsem, že bude teprve 5 ráno, ale my už bysme měli vstávat, jelikož v 6 máme sraz před hotelem a měli bychom vyrazit na cestu do Španělska.Všimla jsem si, že se Tom už pomalu budí. Začala jsem mu lehce přejíždět nehty po zádech a Tom se začal culit. „Vadí ti to?" Zeptala jsem se polohlasem, jelikož ještě napůl spal. „Lechtá to.” odpověděl s přihlouplým úsměvem a začal mi tisknout polibky, které táhl po celé mé klíční kosti. Pak polibky zasypával můj krk, pak tvář a pak se přemístil na mé rty a já samozřejmě začala hned spolupracovat. Proběhlo líné ranní mazlení v teplých peřinách. „Měli bychom se začít chystat.” nadhodila jsem mezi polibky, jelikož nemáme ani sbaleno. „Hm." Odpověděl a vstal z postele. Jelikož neměl triko, tak jsem si všimla škrábanců a kousanců z naší společné noci. Ani já samozřejmě nejsem bez poskvrny. „Zabírám si sprchu!” informovala jsem ho a zamířila do koupelny „Možná se přidám!” odpověděl se šibalským úsměvem „Voněl bys jak holka.” odvětila jsem a vyplázla na něj jazyk. Pak jsem šla.
V koupelně jsem se po sprše rovnou převlékla, vykonala svou skin care rutinu a udělala lehký makeup.
Outfit:
Vylezla jsem z koupelny a viděla Toma, který ležel na břiše na posteli. Využila jsem toho, sedla mu kousek nad zadkem, vyhrnula mu tričko a začala tvořit umělecké dílo. Vždycky jsem to chtěla zkusit, takže why not?!
„Hey!” okřikl mě ze srandy a převalil pod sebe. „Teď já!” informoval mě, začal svou práci a já se neubránila tichému vzdychání.
***
Bylo 5:49 a my šli do hotelové jídelny v přízemí kde už čekali ostatní. Tom šel první a já chvilku po něm, aby to nebylo tak nápadný. Přece jenom nikdo nevím, jestli spolu vůbec chodíme nebo ne. „No konečně!” zajásal Bill a pak jsme se objali. Je tady švédský stůl, takže kluci hned hurá k němu a já je začala natáčet jako vlog. Tom začal vysvětlovat co budou dneska dělat a Georg s plnou pusou přikyvoval.
Když všichni dosnídali, naházeli jsme věci do kufru tourbusu a vyjelo se na cestu.
Tom pov:
Všichni seděli v obýváku, ale já si vzal kytaru a sedl si na svou postel. Před chvilkou jsme se zase chytli s Billem, kvůli tomu, že potřebujeme nový songy, ale nikomu nedochází, že já teď řeším hlavně to aby jsme vůbec tohle tour přežili. Začal jsem vydrnkávat nějakou melodii na akustice, přemýšlel o minulé noci a v hlavně se mi sama od sebe začala skládat písnička.~♪♡~
Řekni mi, jak by ti bylo, kdybych byl o něco blíž.
Ruku na tvým stehně posunu víš.
Byla by si proti, zeptala se 'co děláš?'
nebo, by si odložila svatozář...
---
A vzala by si mojí ruku a popojela víš,
nebo by si svou vlastní sjela po mým břiše níž.
Je mi jedno, jak to dneska uděláš.
Těším se na cokoliv mi dáš...
~♪♡~Tady jsem se zasekl a přemýšlel jak to bude pokračovat. „Páni, že by nová písnička?” zeptala se mě Stella, když si mě se zájmem prohlížela. „Kolik si toho slyšela?” zeptal jsem se nervózně, jelikož nemám rád, když mě někdo slyší zpívat. Ona mě už sice slyšela, ale i tak. „Chvilku.” odpověděla a usmála se. „Pojď sem.” řekl jsem a úsměv jí opětoval. Stella si sedla vedle mě a s rozkošným úsměvem mě sledovala, když jsem jen tak vydrnkával po strunách. „Proč vlastně nezpíváš?” zeptala se nechápavě a si jen povzdechl. "Nejsem zpěvák, jsem kytarista.” dobře možná jsem jí odbyl, ale na tohle se mě ptá každej. „No jo, promiň.” řekla stejným tónem hlasu jako já a pak pohledem zkoumala kytaru. „Proč nezpíváš ty?” musel jsem se zeptat, jelikož zpívá vážně dobře a má pěknej hlas. „Nejsem zpěvačka.” odbyla mě stejně jako já předtím ji a povzdechla si. „Třeba jednou budeš.” řekl jsem a usmál se na ní „Jo, třeba.” odpověděla a úsměv mi vrátila.
***
V buse jsme jednu noc i spali a celkem jsme jeli dva dny. Konečně jsme dojeli do Barcelony a až odehrajeme všechny koncerty tady ve Španělsku, vrátíme se do Ameriky a poslední koncerty v Riu de Janeiru.Stell pov:
V hotelu jsme jen vyhodili věci a já zase něco natočila. Napřed jsem točila George a pak se do toho vložil Tom a začala dělat číčoviny (slušná verze).Potom jsme se vydali do arény kde bude večer koncert a musím uznat, že je to tady fakt super...
Tom pov:
Začali jsme ukládat aparaturu a když jsem si ladil kytaru, přiřítil se ke mně Bill a hned spustil „Tome! Hádej co!” začal křičet a já z něj měl prdel „Co? Máš umělý gelový nechty?!" Zeptal jsem se a byl jsem zvědavej co odpoví. „To bohužel ještě ne, ale večer na koncert přijde Ash s Kessy!!” jak mile to dořekl měl jsem úsměv po celé tváři. Konečně uvidím svou princeznu!”Nový díl!!!! Sorry, že tak pozdě, ale naopak je tady víc fotek. Chtěli byste v dalších kapitolách více fotek?🤔 Další díl určitě bude dřív než tenhle!!
ČTEŠ
life tour ♡ || Tom Kaulitz
Randomv hlavních rolích: Tokio Hotel, One Direction a další celebrity v tomto příběhu se vyskytují vulgarismy, zbraně, sexuální scény, NEJEDNÁ SE JEN O LÁSKU!!!