Tom pov:
Stella rychle vystřelila z autobusu. Rozhodl jsem se jít za jí, teď jí nemůžu nechat samotnou. Našel jsem jí za autobusem jak kouří vapo a z očí jí tečou slzy. Pomalu jsem jí zezadu obejmul a pořádně jí k sobě natiskl. Aspoň už vím, jak ty rodinný vztahy mezi ní a Isabellou jsou. Stella se ke mně otočila čelem a zabořila si obličej do mého krku. Zase jsem se zahleděl na její tetovani. Někde jsem ho už viděl, ale nemůžu si vzpomenout kde. Nic jsem neříkal. Nechal jsem jí ať se vypláče. Asi to v sobě dusila dost dlouho. „Děkuju." řekla, když se snažila potlačit další slzy. „To nic beruško." odpověděl jsem a políbil jí do vlasů. Takhle jsme tam stály asi cca 5 minut, než nás někdo vyrušil„Teda, v životě jsem nečekal, že uvidím jak objímáš holku a nesaháš jí na zadek." řekl mužský hlas a začal se smát „Co tady děláš Jeffe?" zeptal jsem se a trochu se od Stelly odtáhl. „Měli bysme dát poradu, než se vrátíte do L.A." odpověděl a potáhl si z cigarety. „Času dost." odbyl jsem ho a podíval se do země. „A ty už snad víš jak to uděláš?" zeptal se zahodil dopálenou cigaretu. Jen jsem se zhluboka nadech, ale nevěděl jsem co mu mám odpovědět. „Tak vidíš. Sraz v hotelu." rozhodl za mě a odešel.
Pak se už nic moc nedělo. Došli jsme do hotelu, dali nám klíče od pokojů a my se vydali výtahem do našich pokojů. Já a Stella máme zase pokoj spolu. Sice nevím co budu dělat až potkám v L.A. Angie, ale teď na ní nechci myslet, přece jenom, bylo mi 16 a k tomu jsem byl na mol. Stella se stihla ještě několikrát pohádat s Isabellou, nebo spíš Isabella s ní. Isabella po ní řvala a Stella se to snažila ignorovat, ale občas jí taky ujely nervy. „Jdu za Jeffem. Hned jsem tady." řekl jsem Stelle, když pozorovala ruch města z okna a dal jí pusu na čelo. „Hm." odpověděla aniž by se na mě podívala.
Stell pov:
Už to budou skoro 4 hodiny od doby co Tom odešel. Zajímá mě co tak dlouho řeší. Ale popravdě teď nemyslím na nic jinýho, než na ty hádky s Isabellou. Sedím na parapetu otevřeného okna. Stejně jako kdysi. Tenkrát jsem se vůbec nerozmýšlela. Zase myslím na tátu. Sice o něm každej říká, jakej to byl hajzl a další srance, ale já ho znala nejlíp. I když jen do svých 6. Ani nevím kde je, co dělá, nebo jestli vůbec žije. Jméno Marcus Loran znal každý kdo něco ve světě mafie znamenal. Největší mafian Ameriky.Z myšlenek mě vyrušilo klepání na dveře a pak jejich otevření. Ze dveří se vynořil Jeff „Čau.” pozdravil a přešel ke mně. „Můžu?” zeptal se než se posadil naproti mně na parapet. Z kapsy vytáhl krabičku cigaret a jednu vytáhl. „Chceš?” zeptal se, když mi nabízel cigaretu. Záporně jsem zavrtěla hlavou a dál ho pozorovala. Cigaretu zapálil, jednou si potáhl a pak začal „Co s tebou je?” nechápavě jsem se na něj podívala a on s nádechem pokračoval „Možná ti to bude připadat nestandartní, ale slyšel jsem jak jste se s Isabellou pohádali v busu.” nic jsem mu na to neřekla. Se nedivím, že to slyšel. Vždyť to museli slyšet všichni. „Chtěl jsem říct, že si tě cením. Jestli je pravda to co si říkala, tak máš můj respekt, že si to zvládla.” řekl a opět si potáhl z cigarety „Jsou lidi, kteří na tom byli hůř.” odvětila jsem a dál na něj hleděla. „Co se všechno stalo?” vyzvídal dál Jeff, když se zaměřil na mé zápěstí, které už několikrát spaloval žár zapalovače. „A tobě?” vrátila jsem mu otázku, když jsem si všimla dost patrných jizev na jeho rukách.
Jeff se zhluboka nadechl a začal vyprávět. „Když mi bylo 17 odletěl jsem z Česka do Ameriky, protože mě v Česku nic nedrželo. Taky jsem vyrůstal bez rodičů Stello a tak jsem odletěl. V Californii jsem poznal fajn partu lidí, kteří měli dílnu v opuštěných garážích kde zpravovali svoje auta a připravovali je na pouliční závody. Dostal jsem se do jejich party a začal pro ně závodit, a když si všimli, že jdu do všeho pohlavě, využili toho a začal jsem krást díly na auta a přišel jsem na to, jak se šikovně vyhnout placení za benzín. Zjistil jsem, že mám na takový chujoviny talent a jak čas utíkal vypracoval jsem se na jednoho z nejlepších závodníků a na pozici největšího mafiána Ameriky, ale pak jsem poznal jednu dívku. Mou Owet. Owet byla z Joshova gangu, takže jsme to museli skrývat. Když jí bylo 22 a mně 23 narodil se nám syn, ale Owet se bála, že na to Josh přijde a tak jsme to malý dali do babyboxu, a když jí bylo 25 a mně 26 narodila se mi dcera, jenže Owet měla být s Joshem a jejich gangem na nějaké akci, takže mu nakonec řekla o tom dítěti a před očima všech, před mýma očima jí podřízl krk nožem, který ten parchant do teď nosí u sebe. Neustál jsem to. Vzal jsem malou a odletěli jsme do Španělska kde jsem se nějakou dobu skrýval v čemž mi pomohl ten fakt, že jako největšího mafiána Ameriky, nikdo neviděl můj obličej, každý věděl jen to, že mám tmavé modrošedé oči, proto jsem si taky nechal říkat Jeffrey, jakož to krycí jméno. Ve Španělsku jsem malou učil jak se rvát a jak zacházet se zbraní a muselo se uznat, že jí to šlo dost dobře. Odbyly její páté narozeniny a všechno se zvrtlo. Dozvěděl jsem se, že Josh je v Evropě a hledá mě. Své dceři jsem proto vytetoval malé tetování podle, kterého jsem jí znovu našel. Vzal jsem jí do Česka a tam jí nechal zapsat do děcáku se slovy, že si jí za pár let znovu najdu. Bylo to prostě ze strachu, že jí nedokážu ochránit. Do teď si pamatuju jak se její nádherné šedé oči zalily slzami, ale se mnou by nebyla v bezpečí. Já se vrátil do Ameriky, tentokrát sám a vyzval jsem Joshe na battle. Oba jsme na tom druhém zanechali dost patrné jizvy, ale já vyhrál. Vrátil jsem se zpátky do mýho gangu, kam se později přidal i jeden mladý klučina, který mě prosil o to abych ho vytrénoval. Tom z mnou do garáží chodil pokaždý, když byli s jeho rodinou v L.A. pak se mu něco stalo a to mě pak prosil abych z něj udělal mafiana, a i když jsem napřed nechtěl, tak se z něj stal můj učeň. Čas utíkal rychle a já pořád myslel na svou malou holčičku. Měl jsem v plánu se pro ní vrátit, ale v životě by mě nenapadlo, že jí láska k takovýmu debilovy přivede zpátky ke mně.” Jeff dokončil jsem monolog, zvedl se z parapetu a zamířil ke dveřím.
Nic jsem neříkala, ale všechno mi začalo tak nějak docházet. Jeff se ještě otočil ve dveřích a dodal „Mrzí mě, že jsem tady pro tebe nebyl Stello.” řekl a odešel z pokoje. Mě v tu chvíli přejel mráz po zádech. Nemůže to být on....
Je tu další díl!!!!!!!! Omlouvám se, že jsem nevydávala, ale něco se řešilo, ale slibuju, že zase budu vydávat pravidelně 🫶🏻💕 jinak děkuju za všechny ohlasy. Jaký máte názor na tento zvrat?!💯😽
ČTEŠ
life tour ♡ || Tom Kaulitz
Randomv hlavních rolích: Tokio Hotel, One Direction a další celebrity v tomto příběhu se vyskytují vulgarismy, zbraně, sexuální scény, NEJEDNÁ SE JEN O LÁSKU!!!