26. my mom was an angel

306 11 3
                                    

Stell pov:
Po jeho větě mi stuhla krev v žilách. To nemůže být on. Hnalo se mi pořád hlavou, když jsem pozorovala tu houstnoucí atmosféru mezi Kristianem a Jeffreyem, nebo-li mezi mým bratrem a otcem.

„Poslouchejte, jste v nebezpečí.” začal Jeff klidně a oba si nás prohlížel. Já a Kris jsme na něj hleděli a čekali na pokračování. Jeff se zhluboka nadechl a pak pokračoval „Jste děti největšího mafiana...” podíval se na Krise „..a máte blízký vztah s mým následovníkem.” a podíval se na mě. Vím, že mluví o Tomovy, ale zdá se to jako sen. Vždycky mě ve filmech přitahoval mafiánský život, gangy, závody atd, ALE TOHLE JE KURVA REALITA!

Venku jsme stáli docela dlouho. Pokaždé když jsem vydechla, z pusy se mi místo horkého dechu vydral ledový kouř, který nepatrně naznačoval, že mi je více než zima. Jeffrey nás postupně seznámil se všemi fakty i s tím, že po něm postavení nejnebezpečnějšího gangstera převezme Tom. Po dlouhém debatování, Kris i s Jeffem odjeli každý svým autem, ale já se rozhodla vrátit se za Tomem.

Když jsem vešla do pokoje, Tom už spokojeně spal. Je tak rozkošný. Chvilku jsem ho pozorovala, dala mu pusu na čelo a pak šla k velkému nemocničnímu oknu. Sedla jsem si na parapet a z výšky pozorovala jak všichni někam spěchají. Normální lidi s normálními životy. Dívala jsem se na tu paniku na chodnících a začala přemýšlet, kdy se to všechno zvrtlo.

Tom pov:
Pomalu a váhavě jsem otevřel oči. Byla tma a v pokoji panovalo šero. Posadil jsem se a začal se rozhlížet po pokoji. Můj pohled se zastavil na Stelle, která spala v mé mikině na parapetu okna. Zůstala tady? Pomalu jsem se zvedl z postele a vzal sebou i deku. Přešel jsem k ní a lehce ji pohladit její zčervenalou tvář. Stella pomalu otevřela oči a zaskočeně si mě prohlížela. „Promiň, nechtěl jsem tě vzbudit.” řekl jsem a přešel blíž k ní. Stella si jen roztomile zívla a jako odpověď jen přikývla. Bylo toho na ní moc. Musí být hodně unavená. „Proč jsi tady zůstala?” zeptal jsem se, když jsem se díval do jejich krásných modrošedých očí. Jen pokrčila rameny a podívala se z okna.

Jen jsme se tak tiše dívaly se na ruch města a já si musel konečně zapálit.

Po chvilce si začala nervózně hrát s prsty a já si až teď všiml jejich jizev na zápěstí způsobené nejspíš zapalovačem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Po chvilce si začala nervózně hrát s prsty a já si až teď všiml jejich jizev na zápěstí způsobené nejspíš zapalovačem. Je mi jasný, že nechce abych se na to ptal. Při pohledu na ni jsem si vzpomněl na mé rodiče. Na mámu.

Tom: „Věděl jsem, že jsi anděl.”

Stell: „Cože?”

Tom: „Když jsem byl malej, máma mi říkala, že lidi co mají označené zápěstí jsou andělé. Andělé unaveni životem.”

Stell: „Nejsem anděl.”

Tom: „Jsi. Máma vždycky říkala, že jen andělé poškozují sami sebe, protože se jim nelíbí život na Zemi. Tenhle svět je ničí a tak se snaží vrátit zpátky do nebe. Jsou citlivý na bolest druhých, tak radši obětují sebe.”

Stell: „Jak to tvoje máma věděla?”

Tom: „Taky byla anděl, ale ona se už vrátila do nebe.” chvilku jsem se odmlčel a ve snaze zadržet slzy dodal „Táta vždycky říkal, že má mau jen půjčenou. Anděl nemůže být s ďáblem.”

Když jsem tuhle větu dořekl, cítil jsem jak mi slza stéká po tváři. Neřešil jsem to a nechal jí téct. Ale Stella mi jí jemně setřela svou rukou. Podíval jsem se na ní a viděl jsem, že její oči jsou taky zalité slzami. „Chybí mi.” řekl jsem a cítil jak mi po tváři stékají další slzy. „Tomo...”  když řekla moje jméno, já se vzpamatoval „Tolik jsem toho nikdy nikomu neřekl a nelíbí se mi to.” řekl jsem rozhodně a pokusil se o úsměv. „Pojď sem.” řekl mi můj anděl a já se k ní hned přitiskl. Pevně jsem jí objal a zabořil si obličej do jejího krku. „Jsi skvělej frajere.” pošeptala mi do ucha a cítil jsem, že mi tiskne lehké polibky po mé lícní kosti. „Děkuju prdelko.” řekl jsem a pak jsem jen tiše stal v jejím objetí.



Tenhle díl je spíš věnovaný Tomovy, abyste líp pochopili jak se cítí atd🫶🏻 líbí se vám zatím tento příběh?

life tour ♡ || Tom Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat