23. budoucí rockstar's?!🎸

387 14 8
                                    

Tom pov:
Ráno mě vzbudilo zívání malé Kessy, která mi spokojeně spala na hrudi. Po chvilce jsem si uvědomil, že i Stella mě použila jako polštář. Ležela mi na rameni a koukala na dřímající Kessy. Moje princezny. Je to zajímavý se takhle probudit. Byl jsem zvyklej, když jsem usnul s nějakou holkou, další den ráno byla pryč. Dost zajímavá změna. „Stello..." Začala tichým a ospalým hlasem Kessy, když si i ona zaujatě prohlížela Stellu. „Hmm.." odpověděla tiše a promnula si oči „Mám hlad a Tom spí." řekla a unaveně zívla. „Jsem vzhůru Kess." ozval jsem se konečně a dal jí lehkou pusu na čelo. „Dobré ráno." řekla ještě na půl spící Stella a zlehka mě políbila na tvář. „Dobré ráno." odpověděl jsem a věnoval jsem jí sladký polibek na rty. „FUJ!!" ozvala se tentokrát Kessy a já se Stellou se začali smát. „Neboj, taky tě to čeká." odvětila jí Stella a znovu mi vtiskla polibek na tvář. Já se jen usmál a přikývl. „NE! Já budu jako Tom! Budu mít několik kluků na pár dní a pak zase klid!" tohle jsem nečekal. Jen jsem se poraženecky podíval na Stellu, která byla stejně v šoku jako já. „Mám hlad, půjdem dolů na snídani!" zavelel jsem, než kdokoliv stačil něco říct. „To zní fajn Tomo!" odpověděla Stella a oba jsme vystřelili z postele. „Tomo? To je super!" vypískla nadšeně Kessy a začala se smát.

Stell pov:
Když jsme se nachystali, šli jsme dolů do hotelové jídelny. Se všema jsme se pozdravili a sedli ke stolu kde kluci začali řešit poslední dva koncerty co nám zbývají. Koncerty v Riu de Janeiru se nakonec museli zrušit, nebo to spíš kluci odvolali kvůli Kessy, aby to na ní nebylo tak dlouhý.

Po snídani jsme jeli do arény kde bude večer koncert. Všichni měli svou práci a já tentokrát jen natáčela. Zapnula jsem kameru a namířila jí na Toma. Napřed se tvářil seriózně, ale pak začal dělat ksychty.

„Být tak slavnou hvězdou je strašně náročné!" pronesl a zhluboka si oddechl.

Pár minut jsem ho ještě takhle točila, pak jsem natočila i Billa, který blbnul s větrákem a zpíval naplno nějakou písničku.

Kluci měli ještě nějakou tu hoďku před poslední zkouškou, takže Gustav zavelel, že si dají turnaj v pinpongu. Všichni se v tom tak nějak vystřídali a závěrečný 'zápas' hráli Tom s Ash. Trvalo to cca 15 minut, ale nakonec Tom vyhrál.

„Tak to by stačilo! Padejte se převlíct a rychle ještě něco nazkoušet!" nachomýtl se tam Ben a hnal je do šatny.

Kluci se převlíkli a pak začali zkoušet. „Hej bro, půjč mi paličky!" zařval Tom na Gustava a pak místo toho aby trénoval na kytaru, začal blbnout na bicí.

Do začátku koncertu zbývalo už jen 10 minut a kluci se chystali na stage. Takže jsme se opět se všemi objali, s Tomem samozřejmě nejdýl, a pak už kluci naběhli na stage.

Koncert se vážně povedl, jako vždycky. Po koncertě, který byl pro všechny vyčerpávající, teda hlavně pro kluky, byli všichni vyčerpání. Já měla v náručí už spící Kessy, i když jsou teprve 16:40. Nebyla to Bůh vím jak velká show, jen taková menší událost. Tom přišel k nám a pevně nás objal. „Byl jsi super!" řekla s úsměvem Kessy a natáhla se k němu, aby si jí vzal on. „Jako vždycky!" odpověděl jí Tom sebejistě a dal jí pusu na čelo. Líbí se mi ten vztah, který mezi sebou mají a Tom rozhodně někdo, kdo na první pohled vypadá jako někdo kdo by se po smrti rodičů ujal malého dítěte, když mu není ani 18. To bych spíš řekla do Billa, ale je to strašně hezký.

Tom pov:
Tady ve Španělsku jsme odehráli tři koncerty a teď už jsme na cestě do L.A. Mezi tím mi několikrát volal Josh, ale já mu to nikdy nezvedl. Ty dva týdny kdy jsme ještě byli ve Španělsku se nic moc nedělo. Málo kdo se s někým bavil a můj svět byli občasné koncerty, dohady s Jeffem co se týká Bettle Royal s Joshem, ale hlavně Stella a Kessy.

„Tome, že jo můžu být u tebe?" Zeptala se mě Kessy, která hrála nějakou hru na Billově mobilu, když jsme odjížděli z letiště. „Jasny, budeme spolu." Odpověděl jsem jí a slabě se usmál.

Gustav: „Konečně doma!"

Georg: „Nemůžu se dočkat až se zavřu do svýho pokoje.."

Tom: „Je nám to všem jasný.."

Georg's face: 😒🙄

Nicol: „Tady bydlíte jako natrvalo?"

Bill: „Když nejsme na tour."

Adriana: „Aaaa co budeme dělat my?"

Zeptala se Nicol s nepokojujicim pohledem a čekala co ze Stelly vypadne. Stella se na chvilku zasekla a pak prostě odpověděla...

Stella: „Tak jak jsme to dělali v Londýně.."

Nicol: „Stell, šlo to jen horko těžko."

Stella: „To se zvládne! Najdeme nějakou brigádu a bude to chill."

Gustav: „Neboo, můžete zkusit zpěv!"

Stella jen vyvrátila oči a vystoupila z busu. Přišel jsem za ní a objal jí kolem pasu. „Můžete zatím bydlet u mě s Billem." řekl jsem a dal jí pusu na tvář. „My to zvládnem!" odpověděla, než do ní někdo vrazil...

Stell pov:
Podívala jsem se kdo to je, ale nechtělo se mi tomu uvěřit. „Stell?!" „Laylo?! Co se stalo??" ( Layla viz 2. kapitola ) zeptala jsem se šokovaně, když mě bývalá blondýnka objala. „Rakovina." pošeptala mi do ucha a těžce si povzdechla. Pevně jsem jí objetí opětovala „To mi je líto." řekla jsem a podívala se na ní. „Nemusí, můžu mluvit o štěstí, že jsem přišla 'jen' o vlasy." odpověděla a slabě se usmála.

Layla teď:

Chvilku jsme si s Laylou povídali a pak se pozdravila i s Nicol a seznámila s Ash. Tohle setkání bylo za moc! Mezi tím co kluci šli před náma, my s holkama se pořád chlámali jak kokoti. Že by nová parta...???

Nemám co dodat💬 snad se vám kapitola líbí a díky za VŠECHNY komenty a hlasy🥹🫶🏻 zkusila jsem tam dát i více fotek, vyhovuje vám to??

life tour ♡ || Tom Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat