29. kapela? gang!

244 13 2
                                    

Tom pov:
Koncert skončil velkým potleskem. Ještě v šatně jsem slyšel ječící fanynky, které snili o tom abych o ně aspoň zavadil pohledem. Otočil jsem se na naši partu a pohledem přejel po celé místnosti abych zjistil co všichni dělají. Jako první jsem se podíval na Gustava, který usnul v křesle.

Vždycky po koncertě usne jako první

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vždycky po koncertě usne jako první. Bill se upravoval před zrcadlem, ale Georg mě znervózňoval. Jen stál na místě a pohledem probodával Stellu, která se bavila s Nicol. Měl jsem chuť mu teď hned vlepit, ale tady nemůžu. „Čaukoo!" ozval se najednou ten nejpisklavější dívčí hlas, který jsem znal. „Angie? Co tady kurva děláš?" zeptal jsem se protivně, jelikož jsem nevěděl, že přijde. „Notak kocoure, chtěla jsem tě pozdravit." odpověděla a okamžitě ke mně přispěchala a pověsila se mi na krk. „Co tady dělá tahle?!" vykřikl udiveně Bill, když skončil před zrcadlem a všimla si Angie. „Pff zklidni se kotě, zatím nekoušu." řekla a ironicky na Billa mrkla. „Vypadni Angie, nepotřebuju další děvku." řekl jsem rázně a odtáhl se od ní. „Jen jsem ti chtěla připomenout to gala co bude zítra večer." do hajzlu úplně jsem na to zapomněl. „Vím, že máme jít na gala." odvětil jsem podrážděně a chystal se odejít. „Už víš s kým tam půjdeš zlatko?" zlatko? Si dělá prdel ne? Já se na oko zamyšleně podíval na Stellu a pak odpověděl „Mám jasno." řekl jsem a vyšel ven z haly.

„O čem to ta pipina mluvila?" zeptala se mě Nicol, když už jsme seděli v autobuse, kterým jedeme domů. „Jen další ocenění za hudbu." odpověděl jsem prostě a mihl rameny. „Jen? Na tuhle cenu jsme dlouho dřeli!" vložil se do toho Bill, který byl do teď potichu.

Georg: „Má na mysli důležitější věci než naší kapelu."

Bill: „Ahaa a co je důležitějšího než naše parta?"

Gustav: „No tak kluci..."

Georg: „Třeba to aby jsme nezhebli!"

Stell pov:
V ten moment Bill ztichl. Zdá se že až teď pochopil vážnost skutečné situace, ale místo toho aby už byla ticho se Gustav začal zastávat Billa, takže hádka začala nanovo. Tom, který by je jako správný leader měl uklidnit, jen nečinně celý konflikt pozoroval.

...Georg: „Tahle kapela je jen bonus v našich zkurvených životech!"

Gustav: „Tak tady mám bonus ty mrdko!"

Vyštěkl Gustav a dál vší silou Georgovi pěstí. Georg spadl na zem a v tu chvíli teprve vstal Tom. „Tohle je můj gang? Parta neschopnejch kreténů, kteří se rvou kvůli každý pičovině?! Jak vás mám asi kurva vést, když nejste ani schopni držet huby?! Seru na to." řekl naštvaně Tom a šel ven, jelikož jsme zrovna přijeli. Všimla jsem si, že si hned zapálil cigaretu.

Nám ostatním to sice trochu trvalo, ale nakonec jsme šli všichni dovnitř a všichni hned do svých pokojů. Všimla jsem si, že Ash s Kessy spí na gauči u zapnuté televizi, takže jsem je radši nechala spát a šla do 'svého' pokoje, kde jsem byla asi tři hodiny na mobilu v posteli, ale pak mě to omrzelo a šla jsem si dolů do kuchyně pro pití.

life tour ♡ || Tom Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat