10. are you ok?

435 14 2
                                    

Stell pov:
Co to se mnou je? Ještě nikdy jsem takhle na žádnýho kluka nereagovala. Motá se mi z něj hlava, něco mě šimrá v břiše, je to něco úplně nového a myslím si, že i pro Toma. Taky vypadá, že to dřív nezažil, ale ani jeden to nedokážeme vysvětlit, nebo říct co to je. Přez den ho úplně nenávidím a přez noc je můj Fucking Romeo.

I přez jeho volné oblečení cítím jeho dokonale vypracované tělo. Jeho ruce mě hladí po zádech a jeho vůně mě obklopuje. „Dobrý?" zeptal se s lítostí v hlase a podíval se mi do očí. Zase se topím v jeho hnědých hlubokých očí. „Jo, jo v pohodě." odpověděla jsem a slabě se pousmála, ale nevypadá, že mi věří. „Určitě?" zeptal se znovu starostlivě. Já si místo toho abych odpověděla stoupla na špičky, přitáhla si ho za krk a dala mu rychlí polibek. Když jsem se odtáhla, tak jsem konečně odpověděla „Určitě." Tom se na mě chvilku s úsměvem díval a pak odpověděl „Dobře." a dal mi pusu na čelo. „Půjdem zpátky." informoval mě, když se odtáhl. „Hm." přikývla jsem a šli jsme zpátky.

Bloudili jsme docela dlouho, než jsme je zase našli. Když jsme je našli, tak už nikdo neřešil co se před tím stalo a jsem za to ráda. S Georgem jsme se nějak nebavili, jen občas nějaké to slovo a to bylo všechno. Za to jsem se hodně bavila s Gustavem „Hele, s klukama na tebe máme prosbu. Potřebujeme aby si natočila pár videí z koncertů, backstage atd." řekl mi Gustav, když se na mě podíval s prosebným výrazem. „Proč zrovna já?" zeptala jsem se smíchem. Ani nevím proč se směju, ale všichni spolu smějeme jako bysme byli na mol. „Protože nás napadla Isabella, ale tý se strašně klepou ruce a s Nicol jsem ještě nemluvil, takže jsem se rozhodl pro tebe." odpověděl s úsměvem „Dobře, proč ne." odpověděla jsem nazpátek a Gustav se usmál a v ten moment se do toho vložil i Bill „No, myslím si, že tohle léto bude boží!" pronesl a všichni se začali smát.

Konečně jsme se domluvili, že už půjdeme zpátky a když jsme došli do autobusu, tak byl boj o sprchu. Po sprše se mi nějakým záhadným způsobem podařilo vylézt nahoru do postele. Zatáhla jsem závěs, zabalila se do deky a přemýšlela jsem nad dneškem. Stalo se toho opravdu dost a nevím co si o tom všem mám myslet. Když se mi už zavírali oči, tak mi někdo strčil papírek pod závěsem. Papírek jsem rozbalila a na bylo na něm napsáno: dobrou kotě♡ Musela jsem se nad tím pousmát, jelikož mi bylo jasný kdo to psal. Ještě chvilku jsem na něj myslela a hlavně na ten polibek a pak jsem usnula.

***

Ráno mě vzbudil něčí budík. Podívala jsem se na svůj mobil a bylo 6:37. Normálně bych ještě spala. Promnula jsem si oči, vymotala jsem se z deky a odtáhla závěsi. Opatrně jsem slezla dolů a protáhla se. Šla jsem do kuchyně, kde už seděl Bill s Georgem a pili kafe. Všichni jsme se pozdravili a pak zase začali kluci řešit co se dneska všechno musí udělat. „Stello, šla bys prosím tě vzbudit Toma? Musíme s ním něco probrat." řekl Bill a já šla. Tom má postel hned pode mnou, takže vím kde je.

Opatrně jsem odtáhla závěs a podívala se na něj. Je tak roztomilej, když spí. Takovej bobik. „Tome.." oslovila jsem ho šeptem, ale on nic „Tome." řekla jsem znovu trochu hlasitěji a slabě s ním zatřásla. Tom si jen zívl a spal dál. „Tome!" řekla jsem už hlasitěji a nic. Vzala jsem mu deku a strhla jí z něj. „Co je?!" zeptal se nechápavě ospalým hlasem, když konečně otevřel oči. „No dobré ráno!" pronesla jsem a usmála se na něj. „Kluci na tebe čekají." informovala jsem ho. Tom jen vyvrátil oči a vstal.

Měj na sobě obyčejné bílé oversized triko a černé trenky. Tričko si sundal aby si mohl dát to tmavě modré ve kterém bude celý den. Já ho s radostí pozorovala, a když se podíval na mě, já se otočila k němu zády a čekala až se obleče. Tom se na mě s úsměvem podíval a přešel až ke mně. Pomalu jsem se na něj otočila a podívala se na něj. „Chceš?" zeptal se mě, když mi podával to bílé tričko ve, kterém spal. Já se jen usmála a asi i trochu zčervenala. Triko jsem si od něj vzala, otočila se k němu zády a hned si ho blíkla. Otočila jsem se zpátky na Toma a on se jen usmál.

Přišli jsme do kuchyně, kde už všichni seděli a řešili co všechno se musí dneska stihnout. Já si sedla úplně bokem za Nicol a začali jsme je všechny pomlouvat. Samozřejmě tak aby to nikdo neslyšel. Řekla jsem jí o všem co se včera stalo mezi mnou a Tomem „Holka, tak ten tě chce!" řekla nahlas, všichni ztichly a dívaly se na nás a my se jen začali smát. Pak řešili nějakou TVshow ve které mají být cca za půl hodiny. Takže jedeme rovnou tam.

Když jsme dorazili, kluci odešli do zákulisí a já s holkama jsme seděli v první řadě v davu. Hned co tam kluci naběhli, začali všichni křičet, tleskat, a řvát věty typu miluju tě! nebo jste/jsi nejlepší dokonce někdo zařval nejraději bych tě ojela! takže je to tady dost zajímavý. Situace se trochu uklidnila, ale v tom někdo zařval: Tom, you are Pornosaur! tahle věta se tam pak rozebírala další půl hodinu minimálně. Tazatel pak s kluky vedl 'normální' rozhovor, ptal se například jaké měli dětství, kde vyrůstali atd. Pak se tazatel zeptal na rodiče a vztahy s nimi a v ten moment se Tomova tvář změnila. Koutky mu poklesly a oči se mu zalily slzami.

Už to nebyl takovej frajer jak de teď

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Už to nebyl takovej frajer jak de teď. Při otázce Jaký máte vztah s rodiči? se Tom podíval do země a začal klepat nohou. Takže za oba dva mluvil Bill, ale šlo vidět, že mu to jde jen horko těžko. Až to skončí, musím si s ním promluvit. Zajímá mě co se stalo. Snad se mnou bude chtít o tom mluvit...

life tour ♡ || Tom Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat