33. památka

277 18 8
                                    

Stell pov:
Je po 9. hodině ráno a Tom je s ostatními dole v kuchyni, že prej potřebují něco probrat. Vlezla jsem do svého pokoje, kde už si Kessy malovala a u toho koukala na pohádku v televizi. Vzala jsem si na sebe něco pohodlného, protože stejně dneska nemám v plánu někam chodit.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Ještě jsem šla do koupelny kde jsem vykonala svou ranní rutinu a pak jsem šla dolů za ostatními.

Tom pov:
Byl jsem vzhůru celkem brzo, tak jsem všechny svolal dolů aby jsme se domluvili co a jak, protože dneska mám schůzku s Tadashim, což je taky leader jinýho gangu, ale Stellu sebou vzít nemůžu a samotná tady taky nemůže být, protože nevěřím, že by se Josh o něco nepokusil. „Hej šéfe! Posloucháš mě?!" vyrušil mě z myšlenek Georg, který si zrovna vytahoval pivo z lednice. Jen jsem pokrčil rameny a dál zíral do země.

Georg: „Ptal jsem se kdo tady teda zůstane."

Tom: „Nějaká z holek."

Nicol: „Včera si nám slíbil, že pojedeme všichni!"

Tom: do hajzlu

Gustav: „Tak já klidně zůstanu."

Tom: „Ne. Tebe já potřebuju."

Stella: „Klidně to zvládnu sama."

Otočil jsem se směrem ke Stelle, která stála mezi futry se skříženýma rukama na hrudníku. „Ash, vem Stellu a běžte do obýváku." nakázal jsem. Přece jenom nemusí vědět všechno.

Stell pov:
Ash mě vzala za ruku a odvedla do obýváku jako malou holčičku, která něco provedla a teď má dostat vynadáno. Sedla si na gauč a pokynula mi hlavou ať si sednu taky. „Zvládnu to tady sama." pronesla jsem z ničeho nic a Ash po mě střelila pohledem. „Stello, radši Toma poslechni. Když se naštve, dokáže být vážně nebezpečnej." chvilku se odmlčela a pak ještě dodala „A co Kessy? Pohlídala bys jí?" zeptala se a zase zírala do stropu. „Jo. Proč ne?" vrátila jsem jí otázku, ale odpověď jsem nečekala. „Nikdy neposlechneš." promluvil najednou hrubý, ale zároveň sladký mužský hlas. „Je tvrdohlavá, jako ty Tome." pronesla s malým úsměvem Ash, když se zvedala z gauče. Tom se jen samolibě usmál, ale hned zase zvážněl. Taky jsem se zvedla z gauče a šla jsem za ním. „Notak Tome, já to zvládnu." Tom jen protočil oči a pak se mi podíval hluboko do očí. „O tom se my dva teď bavit nebudem." rozhodl a šel nahoru do svého pokoje.

Šla jsem za ním a doufala, že ho ukecám abych tady mohla být sama s Kessy. Trvalo to docela, ale nakonec se mi to povedlo. Když povolil, dostal ode mě velmi zdvořilé poděkování. Ano, vykouřila jsem mu, ale to teď nebudeme rozebírat...

Je už před 10 večer a kluci se chystají jed na jakousi schůzku. Jsem v kuchyni a dělám si ovocný čaj. Najednou slyším nepatrné kroky, které se pomalu přibližovaly. Doufám, že to zase není věčně nadržený Georg. Zrovna jsem si vroucí vodou zalévala pytlík čaje, když mi dvě silné paže ovinuly pas. Otočila jsem se k němu čelem a hned se mu vrhla na rty. „Slib, že budeš opatrnej." řekla jsem, když jsem se mu podívala do očí. Tom se šibalsky usmál, když řekl „Vždycky jsem opatrnej." je tak sexy. Má na sobě velké černé roztrhané baggy jeans, oversize černé triko, černou koženou bundu, na hlavě černý šátek a černou kšiltovku. Vypadá tak nebezpečně a zároveň se s ním cítím v bezpečí. To on je můj ochránce?

life tour ♡ || Tom Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat