Tom pov:
Vzbudil jsem se s obrovskou chutí na cigaretu, ale když jsem chtěl vstát abych mohl jít ven si zapálit, uvědomil jsem si, že tady nejsem sám. Stella mi spokojeně spala na hrudi a na tváři měla malinký úsměv. Já tak rozkošná. Mám nutkání jí tady teď hned ojed. Ale nechci ji do ničeho nutit. Na tohle bych si dokázal zvyknout, ráno se probouzel s pohledem na její krásnou tvář a hlazením po jejím zadečku. Když jsem si všiml, že se Stella začíná probouzet, rychle jsem zavřel oči aby si nevšimla, že už nespím.Stell pov:
Ráno mě vzbudil svit slunečních paprsků, který mi svítil do očí. Až po chvilce jsem si uvědomila, že vlastně neležím sama. Zvedla jsem hlavu a podívala jsem se na ještě spícího Toma. Je tak roztomilej. Takovej bobik. Cítila jsem jeho ruku na svém zadečku. Ale nevadilo mi to. Naopak se mi to líbilo.Opatrně jsem si sedla na kraj postele abych ho nevzbudila a chtěla jsem jít do koupelny, ale v tom jsem ucítila sevření na svém zápěstí. Podívala jsem se zpátky na Toma a ten už si ospale promnul oči. „Co se děje Tome?" zeptala jsem se polohlasem „Zůstaň tu." zahuhňal a obličej zaryl víc do polštáře. „Jen jsem chtěla jít do koupelny." odpověděla jsem „To může počkat." odvětil mi a zatáhl mě zpátky do postele. Začala jsem se smát, když mě začal lechtat po stranách břicha a Tom se smál se mnou. Chvilku jsme se takhle prali jako malé děti pod peřinou, ale nakonec jsem skončila přitisknutá na matraci s tyčícím se Tomem nade mnou. Vtiskl mi rychlý a tvrdý polibek na rty a přetočil mě tak, že teď jsem mu já seděla obkročmo na jeho podbřišku. „Takhle se mi to líbí víc." řekl a bříškama prstů mě začal hladit po nahých stehnech. Ani jsem si nevšimla, že mám jeho velké černé tričko a jen kalhotky. Naklonila jsem se k jeho obličeji a začala jsem klovat jeho dokonalé rty.
Nějakou dobu jsme ještě jen tak leželi v posteli a povídali si. Mluvili jsme úplně o všem, teda až na ten včerejšek. Sice mě zajímá co ten hajzl má s Tomem společnýho, ale nechci to teď řešit a myslím, že ani Tom.
Slezla jsem z Toma a podívala jsem se na mobil abych zjistila, že je už 11:34 poledne. Konečně jsem se dostala z postele a šla jsem do koupelny abych si opláchla obličej. Když jsem se vrátila do pokoje, Tom už se oblíkal. Otočila jsem se k němu zády a začala jsem hledat šaty co jsem měla v klubu, jelikož tady nemám jiné oblečení. Otočila jsem se na Toma a zjistila jsem, že je zahleděný do mobilu, takže jsem se zase otočila k němu zády a sundala si jeho velké černé triko, vzala si podprsenku, ale nešlo mi jí zapnout. Celou dobu musím myslet na toho chlapa že včerejška, klepou se mi ruce a jsem docela nervózní. Najednou mě z myšlenek vyrušil Tomův hlas „Ukaž.” řekl ještě ospalým hlasem a zapnul mi černou podprsenku. Pak mi jeho silné ruce obmotali můj pas a jeho rty začali bloudit po mém krku. „Uvolni se, proč si tak ve stresu?” zeptal se starostlivě „Ani nevím.” odpověděla jsem a oblíkla si znovu jeho černé triko místo mých šatů „Jen klid kotě, jsem u tebe.” řekl, otočil mě k sobě čelem a pevně mě objal. „Děkuju.” řekla jsem a zabořila jsem si hlavu do jeho krku. „Neděkuj, to je samozřejmost.” odpověďel a dal mi pusu na čelo.
Nějakou krátkou dobu jsme ještě v tiše stáli v objetí a ani jeden z nás se nechtěl od toho druhého odlepit. Ale bohužel, Tomovi začal zvonit mobil. „Do prdele, promiň.” povzdechl si a šel se podívat, kdo mu volá „V pohodě.” odpověděla jsem a usmála se. Tom zvedl hovor a vyšel z pokoje...
Tom pov:
Když jsem se podíval, kdo mi volá docela jsem znervózňel. Vyšel jsem z pokoje aby to Stella neslyšela.Tom:
„Co chceš Joshi?”Josh:
„Ale niicc. Jen jsem se chtěl zeptat jak se máš, co děláš a copak dělá moje holubička?”Tom:
„Ještě jednou jí tak řekni a přísahám, že pro tebe přijede pohřebák!”
ČTEŠ
life tour ♡ || Tom Kaulitz
Randomv hlavních rolích: Tokio Hotel, One Direction a další celebrity v tomto příběhu se vyskytují vulgarismy, zbraně, sexuální scény, NEJEDNÁ SE JEN O LÁSKU!!!