Bab 28-Flirt

197 9 0
                                    


"Uish panas bhai!" aku mendengus.

Berpeluh lain macam maklum la baru habis buat mission.

El mula membuka blazernya. Tali leher hitamnya juga ditarik untuk dibuka olehnya. Tangannya yang agak berurat itu membuatkan dirinya lebih attractive. Tidak selesai dengan itu, Elvira membuka satu persatu butang baju kemeja putihnya. Dia yang meninggalkan seluarnya dan sportbranya sahaja.

Hatta yang memerhati isterinya dari awal hingga sekarang menelan air liurnya.

"Damn you look so hot, my sky!" kata Hatta perlahan.

"What?" tanyaku. Aku merendahkan lagi suhu penghawa dingin kerana cuaca yang panas terik itu.

"N-nothing!" jawab Hatta gugup.

"Ya Allah! Kuatkanlah keimanan hambamu ini ya Allah!" Hatta berdoa sambil mengusap dada bidangnya. Dia sedaya upaya menahan dirinya.

--

"Weh! Kau nak durian krib tak?" tanyaku.

Hatta mengangguk lalu mengambil durian krib itu. Mereka berdua makan dengan gembiranya.

"Weh tu ada whip cream kat mulut kau." kataku lalu menunjuk pada tepi bibir Hatta.

"Tolong ah lapkan." kata Hatta mengada.

El menjulingkan matanya ke atas lalu mengambil sehelai tisu.

"You know what? I'm gonna use another way." kataku lalu aku senyum sinis.

Hatta memandang isterinya pelik. El mendekatkan wajahnya ke muka Hatta sambil melihat bibir suaminya. Hatta terkejut lalu dia bergerak ke belakang sedikit dan mukanya mula merah. Wajah mereka sangat rapat sehinggakan hidung mereka hampir terlanggar.

El tersenyum sinis lalu menolak bibir Hatta dengan tisu hingga kepala Hatta berinjak sedikit ke belakang. El membersihkan bibir Hatta dengan kasar lalu tertawa kencang.

"Padan muka kau! HHAHAHAH. 1-1 seri!" kataku lalu menjelirkan lidah. Laju aku melarikan diri. Akhirnya, dia dapat membalas dendamnya kepada Hatta. Dia ketawa kemenangan.

"Siap kau El!" jerit Hatta lalu tersenyum nipis melihat kelakuan isterinya.

--

"Ehem. Iqi..." Hatta tersentak apabila Elvira memanggil dirinya dengan nada yang menggoda.

Hatta memandang isterinya yang berpakaian agak seksi itu. Elvira memakai baju kemeja putih oversized dan hanya seluar pendek. Hatta mengetap rahangnya.

Elvira membuka dua butang atas membiarkan dadanya agak terdedah. Dia melepaskan sebelah lengan bajunya mendedahkan sebelah bahunya. Hatta menutup matanya apabila Elvira mula melepaskan sebelah lagi bahagian bajunya.

Dia sangkakan baju itu akan melorot lalu mendedahkan tubuh Elvira. Namun, apabila dia membuka matanya. Baju itu masih elok menutupi tubuh isterinya. Ada tali lut sinar yang agak kecil dan sukar untuk dilihat oleh mata kasar yang menampung baju itu daripada melorot jatuh ke lantai.

Hatta mengeluh. Hampir gugur keimanannya tadi. Dia hampir mengikut kehendak nafsunya tadi.

"Sayang...apa yang Iqi tengah buat?" aku sengaja bermain dengan jariku pada dada bidang Hatta.

"Iqi tak nak layan orang dah ke? Sayang tengah tunggu ni..." kataku menggoda.

Apabila Hatta hanya membuat tidak endah, aku membuat keputusan untuk duduk di atas ribanya. Tubuhnya mengeras.

Tanganku memeluk erat lehernya. "Don't you want me?" bisikku di tepi telinga Hatta sambil senyum senget.

Hatta meneguk air liurnya kesat. "Argh!" aku terjerit kecil apabila Hatta menarik pinggang rampingku mendekati dirinya.

"Do you really want me to touch you, love?" bisik Hatta menggoda.

Nafas Elvira sudah tidak teratur. Dia menjarakkan wajahnya dengan Hatta dan berlalu pergi.

"Sekarang ni 2-1 ke? Seri dengan 2-2?" kataku perlahan. Niatku ingin mengusik Hatta. Pada akhirnya, dia pula yang diusik.

Secret Partner (C)Where stories live. Discover now