Selama 4 bulan mereka berkahwin, Hatta tidak pernah menyentuh isterinya. Puan Syavirra dan puan Shayatti sudah tidak sabar ingin menimang cucu. Jadi, mereka membuat perkara yang di luar jangkaan orang lain.Sudah 2 minggu hatta tidak pernah menyentuh isterinya walaupun memegang tangan isterinya...Elvira dan Hatta sangat rindu akan sesama mereka. Hatta tidak lagi menyentuh isterinya kerana takut dibenci manakala El kerana ego.
Namun malam itu, ibu mereka berdua merancang untuk meletakkan pil perancang ke dalam minuman hatta...mereka lupa untuk meletakkannya ke dalam minuman El sekali. Jadi, malam itu terjadi memori hitam kepada perkahwinan mereka berdua.
"Betul ke apa yang kita buat ni, Virra?" tanya puan Shayatti risau.
"Alah! Tak apa lagipun kau sendiri tengok dorang tu cinta akan antara satu sama lain..." jawab puan Syavirra.
"Hmmm betul juga! Nak tunggu anak aku buat kerja...hmph lambat lagi!" kata puan Shayatti.
Mereka memberikan minuman itu kepada Hatta dan Elvira. Lalu, laju mereka pulang ke rumah masing-masing selepas buat kerja.
--
"Fuck! El panas!" Hatta mengibas bajunya.
"Kau pahal gila?!" Aku terkejut kerana Hatta sudah mula membuka pakaian yang ada pada dirinya. Hanya tinggal boxernya sahaja sekarang. Meluas mata Elvira.
Hatta meneguk rakus air sejuk yang ada di dalam biliknya. Malah, dia terasa makin panas. Dia menginginkan sesuatu untuk memuaskan nafsunya. Dia ingin menyentuh isterinya. Dia meneguk air liurnya kesat cuba untuk menahan dirinya daripada menyentuh Elvira tanpa rela isterinya.
"I freaking need you right now, El! I can't control myself!" kata Hatta tidak sabar. Dia mula mendekati El.
El melawan dan menolak suaminya tetapi Hatta terlalu kuat. Hatta mencepung badan isterinya lalu menghempap diri Elvira sehingga El terbaring di atas katil. Hatta mula menindih El. El sudah mula menggigil.
"H-Hat wake up! Kau b-bukan diri kau sekarang nih!" kataku. Hatta bukan dirinya sekarang. Dia tidak sedarkan diri. Aku berharap dia mendengar kata-kataku namun hampa. Dia mula menyium leherku dengan agresif.
" H-Hat stop please...jangan sentuh aku...I-I'm scared.." aku mula merayu. Air mataku menitis dengan deras membasahi pipi.
"Just once...kau serahkan diri kau dekat aku." kata Hatta tanpa mendengar rayuan isterinya.
Laju dia merentap pakaian El. Tubuh El terdedah begitu sahaja. Matanya meliar melihat tubuh El yang menggiurkan itu.
"Stop it, Hat! Please...I'm begging!" aku merayu manakala Hatta sudah menyium El.
"Shhh...just let me have you for tonight..." bisik Hatta lalu meramas kasar bibir El.
Hatta menggigit bibir mulus Elvira. "Kiss me back!" kata Hatta tegas.
Elvira hanya mampu menggelengkan kepalanya. Tangannya masih tidak terhenti menumbuk dada bidang suaminya. Semakin lama, semakin perlahan tumbukan itu. Dia sudah tak mampu untuk melawan.
El yang tidak rela hanya menangis teresak-esak dengan tubuhnya yang sedang menggigil kuat. Dia menutup matanya erat. Dia tahu dia tak mampu untuk melawan suaminya. Dengan kudrat wanitanya, dia terlalu lemah...
Malangnya, malam itu menjadi peristiwa gelap dalam hidup Elvira. Dia mula trauma dengan kejadian itu.
YOU ARE READING
Secret Partner (C)
Roman d'amourHatta Izyat Fauqi bin Emran Ahmad Fauqi seorang yang beku. Bekerja sebagai Board of Directors di syarikat HIF Enterprises. Seorang yang tidak mempunyai minat dalam hal berkaitan cinta. Berubah apabila kehilangan seseorang yang dia sayang. Penguat hi...