US(H)ANDIRILMAK

1.4K 78 26
                                    







Mutfağa geçip ocağa makarna suyu koydum ve mutfak masasına oturup Ushan'ın mesajlarına geri dönmek için kolları sıvadım.

Ağlayasım geliyordu.

Yemin ederim ağlayacaktım. Son kez bu akşam yolculuğunda vakit geçirebilecekken onda da cinsliğim tutmuş adamı aramamıştım.

Nasıl açıklayacaksam kendimi açıklayacaktım artık.

"Ushan merhaba." Yazıp yolladım bayağı iyi girişti valla kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi. Telefonum üst üste titreyince elim ayağım titredi benim de.

"Merhaba mı?"

"Zeynep ne merhabası? Ben niye kaç saattir sana ulaşamıyorum."

İki günde usandırmıştım adamı işte böyle de bir kadındım.

"Ushan sorma iş çıkışı seni hiç yormayayım eve geçeyim demiştim. Sonra eve gelince de uyuyakalmışım haber veremeden kusura bakma."

Yalan da sayılmazdı.

"Ne yorması bunu konuşmuştuk böyle olmaz."

"Asıl senden haber alamayınca yoruldum ben."

"Ablanlara gidiyordum geri dönüyorum şimdi. Eve geldim zile bastım bana mısın demedin."

"Şaka yapıyorsun. İnanamıyorum."

                                                                                                                              "Çok üzgünüm inan ki."

"Tamam sıkma canını."

"Canın sağ olsun, iyi ol da."

Ushan böyle konuşunca acayip suçlanmıştım be. Hayvanın tekiydim ben.

                                                                                                                              "Bunu telafi etmeliyim."

                                                                                                                                      "Makarna yapıyorum gece obezliği yapacağım."

"Hmm."

"Ben de telaştan yemek yiyemedim daha."

Allah'ım bismillah diyen Meryem Uzerliydim şu an. Davet edeceğimi anlamış yolumu açıyordu. Ne kadar da anlayışlı bir beyefendiydi bu adam ya...

                                                                                                                                    "O zaman ben iki kişilik hazırlıyorum olur mu?"

"Hem belki kendimi affettiririm."

"O öyle kolay değil ama makarnaya da hayır demem."

"Daha hızlı kullanabilmek için cevap yazamayacağım haberin olsun."

Allah Allah bu neydi ya? Bana gelmek için cevap yazamayacağını mı haber veriyordu yani? Bu adam gerçek miydi. Twitter atalarımız çok doğru söylüyordu. Geç cevap yazan adamı bal olsa da unut her adımını haber eden adamı zehir olsa da yut...

                                                                                                                                              "Yavaş sür daha suyu yeni koydum!!"

USHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin