Medya Ushan'ın bu bölüm moodu djskdksk
İyi okumalar (bölüm sonu laklak yapacağım okuyup gelin beraber yapalımm jwdjajs)
*Sabah uyandığımda omurgam birbirine girmiş bir vaziyetteydim ve bu hiç hoş değildi.
Üstelik tam belime batan bir şey beni inanılmaz rahatsız ediyordu.
Gözlerimi tam olarak açabildiğimde yattığım yerin güzelim yatağım olmadığını ancak anladım.
Sol elime gözümü ovuşturup başımı yana çevirdiğimde altımda boylu boyunca uzanan bir adet Ushan gördüm.
Ay boyum posum devrilmeyeydi ben burada ne arıyordum?
Ya da asıl soru şuydu ki Ushan benim altımda ne arıyordu?
Belime batan şeyle biraz daha doğruldum ve Ushan'ın kolundaki saatin demirinin canıma okuduğunu fark ettim. İşin kötüsü benim yüküm ona bindiğinden saate denk gelen yeri kıpkırmızı olmuştu ve olanca izi çıkmıştı.
Uyandırmamaya çalışarak üzerinden doğruldum tek bacağı koltuktan sallanan adama bir de yukardan baktım.
Utancımı ve rezil halimizi bir kenara bırakacak olursam uyurken bile gözüme bu kadar karizma gelmesini kabullenemiyordum.
Bir de annemi ablamı ya da Yunus'u ne zaman uyurken görsem inanılmaz öpesim gelirdi. Şimdi de aynısı olmuştu. Azıcık yanağından öpüp saçlarını okşasam tüm derdim tasam silinecekti sanki.
Ay ne ara bu kadar samimi hisler besler olmuştum ben bu adama ya valla kesecektim kendi kellemi görecektim günümü.
Hafifçe eğilip benim belimi Ushan'ın kolunu delen saate baktım. İyi daha evden çıkmama bir buçuk saat vardı. Güzelce hazırlanır hatta Ushan'a kahvaltı bile hazırlardım.
Ben etmesem de o seviyordu sonuçta.Önce çaycıya su koydum. Sonra parmak uçlarımda odama geçip ne giyeceğime karar vermek için birkaç dakika dolabın içini izledim.
Bej incecik bir gömlek ve altına da acı kahve, saten görünümlü bir etek? Olurdu.
Havalar git gide ısındığı için daha ince kumaşalara geçmekte bir sakınca görmüyordum.
Seçtiklerimi kenara alıp hızlı bir makyaj yaptım. Gözlerime normale göre biraz ağırlık verip her zamanki ten makyajımı ve kiremit rengi rujumu sürdüm.
Ayakkabı için ten rengi bir stilettoda karar kıldım. Topuklu sayım az olduğundan pek de tercih şansım kalmıyordu ne yazık ki.
Ayakkabıları kenara koyup saçlarımı düzleştirmek için düzleştiriciyi fişe taktım. Normalde dalgalı kullandığımdan bugün değişiklik olsun istedim.
Ve bu ekstra özenimin içeride fosur fosur uyuyan adamla hiç ilgisi yoktu.
Düzleştirici ısınana kadar çayı demleyip odaya döndüm. Saçlarımı hallettikten sonra kahvaltı için klasik bir hazırlığa giriştim ve hazır kavanozlardan birini açıp menemen yaptım.
Her şey hazır olunca niyetim Ushan'ı uyandırmaktı ama nasıl yapacaktım ki?
Yani uyandırırdım ama nedense bir farklı gelmişti.
Başına gittim ve biraz bekledim. Bir iki volta bile attım.Keşke mutfakta daha fazla gürültü yapsaydım da kendi uyansaydı.
Neye heyecanlanıyordum ben ya!?
Altı üstü kalk diyecektim kalkacaktı.
"Ha gayret."
"Hiii!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
USHAN
ChickLitZeynep dışardan baktığınızda duruşuna hayran kalacağınız, 24 yaşında, üniversite mezunu, psikolojik çalkantılarının farkında ve bu farkındalıkla ne yapacağını bilemeyen genç bir kızdır. Ushan ise 24 yaşında, üniversite mezunu, psikolojik çalkantıla...