AZICIK SEVGİ

965 77 3
                                    

Trendyolda favorilere eklediğim elbiselerden sonra biraz da hepsiburadayı geziyordum. Aslında hiç böyle bir planım yoktu ama herkes 'ne giyeceksin bak ben şunu aldım' dedikçe yeni bir şey almalıymışım gibi gelmişti.

Yaza eski sezon elbiselerimizle merhaba dersek ayıp olurdu demek ki.

Terasa gelen birkaç kişinin daha gündemi aynı olunca kulak kabartmadan edemedim. 

"Deli içeceğim o gece var ya. Beni götürdüklerine pişman olacaklar."

"Bir büyük devirirsin sen şimdi."

"Valla geçen sene götürdüm. O yüzden bu sene içmem diyemeyeceğim kızlar."

"Ben geçen sene içemedim hiç eve geçmek zor olurdu. Bu sene erkek arkadaşım yanımda olacak. Rahatım o yüzden."

"Ah ah! Yalnızlar ne yapsın Çiğdem? Erken ayrılacağım ben zaten."

"Valla ben bir bomba bekliyorum yine patrondan. Dansöz getirir belki bu sene de."

Kıvırcık saçlı olan telefonunu çıkarıp yanındaki kızıl güzeli Çiğdem'e gösterdi.

"Bak bunu sipariş ettim. Müthiş yakışacak hissediyorum. herkes en güzel haliyle gelecek yine. Sönük kalamam hiç."

"Kalma tabi. Hem belli mi olur yeni birilerini görürsün belki. "

"Ay hadi inşallah. Bana şöyle uzunca boylu yağız bir delikanlı!"

Çiğdem kıyamaz gibi baktı yanındakine ve sarıldı omzundan. Kıvırcık saçlarından öptü.

"Amin canım Sedef'im amin."

E amin o zaman Sedef.

Ben de bir Gülcan'ı aramalıydım bence. Burnumun direği sızladı birden.

**

"Bu nasıl sence?"

"Güzel galiba."

"Ya bu?"

"Sen beğendiysen."

"Hiç yardımcı olmuyorsun."

"Anlamıyorum ki. Bir kere bu mankenler güzel taşıyamamış olabilir. Kötü duruyor diye elbiseyi boklayamam. Belki sende farklı duracak. Ben anlamıyorum Zeynebim hayatımda hiç internetten elbise almadım."

"Bu yaşa nasıl geldin şaşıyorum bazen. Hem adı üstünde manken. En güzel onlarda durur." açtığı kola iyice yerleştim aşağı doğru kayarak. Kafamı da yana yatırıp göğsüne yasladım.

Biraz daha eğildi  telefona doğru. 

"Bu mu en güzel taşır?"

"Evet nesi var."

"Yok."

Alttan alttan ona baktım.

"Ne yok."

"Hiçbir şeyi yok. Dümdüz bir çubuk gibi. Manken olmak güzel olmak demek değil Zeynep."

"Yani Ushan manken de güzel olmayacaksa kim olacak. Onların fiziklerine sahip olmak için aç susuz kalsam yine olamam."

"Öyle bir şey yap kafanı ısırırım senin. Onlar güzel değil sadece fazla zayıf. Bununla güzel olmak aynı şey değil. Ben senin bu halinden razıyım. Senin vücudunun kadınsılığından kafayı yiyorum ben."

"Kadınsılık mı güzel olmak. Tamam kilolu değilim ama daha da zayıf olsam her giydiğim böyle güzel dururdu. Vücudum değil elbise ön plana çıkarı. Şimdi V yaka giyemiyorum ben memem açılacak diye. Mini giyince bacağım kalın diye üzülüyorum. Ah ah anlamazsın sen erkeksin üsteik kaslı ve seksisin.

USHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin