20 - KABUS KORKUSU

7.3K 278 58
                                    


" Küçük kızı kollarımda istiyordum" ...

Akşam vakitleriydi. Gün boyu,yine televizyon izlemiş,tabletle oynamış,artık serbestçe çıkabildiğim bahçede dolaşıp etrafı tanımış durmuştum.
En azından dışarıya çıkıp hava alabiliyordum artık.
Ha birde Alp gider gitmez ardından şu bizim zayıf, gözlüklü ruh gibi olan doktor gelmişti. Adam her seferinde hiç konuşmadan işini halledip bir anda ortadan kayboluyordu...
Tuhaftı,ama benim artık komiğime gidiyordu.
Dikişlerim daha alınacak durumda değil olduğu için yine pansuman yapmış, sarmıştı.

Yemeğimi fazlaca yemiştim bugün. Zaten bu son günler çok yiyordum. Bu gidişle biraz kilo alabilirdim belki.
Karnım davul gibi olmuştu. Yemekte hiç kimse yoktu,bende Sultan ablanın bana eşlik etmesini istemiş yemeğimi onunla beraber yemiştim.
Sonra odama çıkıp,rahat şeyler giyinerek saçlarımı tarayıp, dişlerimi fırçalayarak aşşağıya inmiştim tekrar.

Beraber Sultan abla ile sohbet edip durduk.
Oya denilen şu çakma sarışınıda sormuştum ona bugün.
Gerçekten Alp'in asistanı olduğunu, Alp'in sevgilisinin, nişanlısının falanda olmadığını, ve son olarak ara sıra ihtiyaçları için eve başka kadınlarıda getirdiğini öğrenmiştim ondan.

Bunları duyunca çok şaşırdım.
Bu kesinlikle iğrençti!
Hemde tek kelimeyle berbattı!
Resmen eve escortmu getiriyordu!?
Gerçi evinde, çalışanlarından başka kimseside yoktu ki!
Bende sonradan gelmiştim.
Benim içinde kalkıp düzenini bozacak değildi herhalde!?

Kaç yaşında adamdı!
İstediğini yapabilirdi! Benden uzak,göz önü olmayan her yerde olsun yeterdi!

Gerçi ben hep kendimi onun kollarında buluyordum. Neden bilmiyordum ama üzüldüğüm zamanlar,bana sarılması çok iyi geliyordu!
Belkide gerçekten ihtiyacım olduğu için iyi geliyordu sadece...
Başka sarılacak hiç kimsem yoktu ki...

Öylece koltuğa uzanmış televizyon izliyordum yine. Ama sadece izliyordum, aklım başka başka yerlerdeydi!

Acaba ne olacaktı bu herşeyin sonu?
Ben ne zaman babamın mezarına gidecektim?
Alp gerçekten kimdi!? Ne iş yapıyor du!
Katil ve mafya olduğunu biliyordum! Bana bile neler yapmaya kalkmıştı,kim bilir onu karşısına alan insanlara neler neler yapıyordu!?

Yutkundum. Ondan değilde, öfkeli Alp Soydan'dan çok ama çok korkuyordum. Binevi bir azrail oluyordu çünkü.

Sultan ablanın gözleri kapanmaya başlayınca erkenden odasına çıkmıştı yine. Akşama kadar çalışıp duruyor,erkenden de yoruluyordu zavallı kadın. Eee kocaman evin işi bitmek bilmiyordu. Bende ona yardım etmek istiyordum ama katiyen izin vermiyordu. Neymiş Alp bey çok kızarmış. Zaten Alp bey herşeye kızıyordu!

Bugün ise Sultan ablanın kızı Begüm'ün bir hafta sonra geleceğinide öğrenmiştim. Cahit'in sevdiği kızdı Begüm. Oysa Cahit iki ay sonra demişti. Demek ki o yanlış biliyordu. Veya kız erken geliyor olabilirdi.

Cahit'in haberi varmıydı acaba sevdiği kızın erken geleceğinden?
Eğer haberi yoksa, söyleyince çok şaşıracak ve mutlu olacaktı.

O gerçekten de Begüm'ü seviyordu çünkü.
Bunu adını andığında parıl parıl eden gözlerinde görebiliyordum.
Ona bu mutlu haberi bir an önce vermeliydim. Tabi gelirlerse!

Acaba Begüm nasıl bir kızdı? Onu merak ediyordum! Belki arkadaş olabilirdik onunla. Benim hayatım boyunca hiç kız arkadaşım olmamıştı. Ve ben arkadaşı bile geçtim,kız kardeşimin olmasını hep istemiştim.
Ama olmamıştı. İyiki de olmamıştı. Yoksa oda şuan benimle bu durumların içinde olabilirdi. Belki de itici birisiydi,kendini beğenmiş,asi, hırçın, dediğim dedik olan bir kız olabilirdi...

BABAMIN GÜNAHIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin