Ik sta te wachten op het schoolplein.
Dan zie ik jennie en Skylynn rennen.
' mamaaa, mag ik bij skylynn spelen?' Vraagt jennie. 'Als het van skylynns mama mag, vind ik het goed' zeg ik. 'Yeey' roepen ze en ze rennen weg. Even later komt er een jongen van een jaar of 14 aanlopen, hij heeft fel blauwe ogen, net zoals Nash. 'Heey ik ben hayes de broer van Skylynn' zegt hij. 'Hii, ik ben tess, de moeder van jennie' zeg ik. 'Hayyesieee' roept Skylynn terwijl ze met jennie naar ons toe komt. 'Mag Jennie bij mij spelen?' Vraagt ze met een pruillip. 'Ja hoor, tenminste als dat ook voor jullie uitkomt' hayes kijkt me vragend aan. 'Mama, jij moet ook mee' zegt jennie een beetje bang. Ik lach 'ja hoor ik ga wel mee' we stappen op de fiets en rijden naar Skylynns huis.
Als we naar binnen lopen valt mijn mond open. Dit is echt het grootste mooiste huis die ik gezien heb 'tess? Wat doe jij hier nou?' Nash staat voor me. 'Ooh skylynn en jennie wouden samen spelen maar jennie durfde nog niet alleen' zeg ik. 'Ooh hahah leuk' zegt Nash 'kom je mee naar boven, dan stel ik je voor aan mijn vriend, hij is 2 maanden hier want hij woont in Canada' ik glimlach als ik zijn vragende blik zie ' ja natuurlijk lijkt me leuk!' Antwoord ik. We lopen naar Nash kamer en hij opent de deur 'jo bro, dit is tess het meisje waar ik al over had verteld' en hij knipoogt naar mij. Mijn mond valt open als ik zie wie het is. Omygoodnes.... dit kan niet, hoe komt hij hier, en hoe kent hij Nash? Nu valt alles op een rijtje, hij woont in Canada en is 2 maanden hier. 'no, Tess, ben jij het echt?' Ik begin te huilen en val hem om zijn nek 'Cameron' snik ik. Nu begint hij ook te huilen. 'Ik heb je zo gemist, waar ben je geweest?' Vraag ik half huilend. 'Ik was verliefd op een meisje en die heeft me mee naar Amerika genomen en toen is ze overleden.' Zegt hij snikkend. 'Aahw Camm' zeg ik, en ik knuffel hem. (Zie foto) 'Eehmm, jullie kennen elkaar dus al?' Nash staat een beetje awkward naar ons te kijken. We beginnen allebei te lachen 'Tess is mijn half zusje' zegt Cameron trots. Nash ogen worden nog groter dan ze normaal zijn. 'Wow' zegt hij dan maar. We lachen weer. Ik ben zo blij dat ik cameron weer zie!