Als ik wakker word is Shawn niet meer bij me. Ik loop naar beneden en zie Shawn in de keuken staan, hij is aan het koken en probeert ondertussen Daniel zijn melk te geven. 'Maammaa' Jennie komt op me afrennen en geeft me een knuffel. Ik glimlach en zeg 'hey schat was het leuk bij Josh? Ze knikt en zegt 'we zijn zelfs naar de macdonalds geweest en ik had een puppy knuffeltje in mijn happy meal!' Ik lach en begin met tafeldekken. Als Shawn klaar is met koken gaan we eten. Halverwege het eten gaat de telefoon. Ik pak op en zeg 'hallo?' Ik hoor wat gekraak en hoor dan 'eh hoi tess met Aaron kan je straks naar mijn huis komen' voordat ik kan reageren hangt hij weer op. Ik frons mijn wenkbrauwen en zet de telefoon terug. 'Aaron wil dat ik zo langskom' zeg ik tegen Shawn. 'Ik blijf wel bij jennie en daniel' zegt shawn. Ik knik en trek mijn jas aan 'tot straks!' Roep ik en ik loop de deur uit. Ik heb geen zin om te lopen dus ik ga op de fiets. Als ik bij Aarons huis aankom word ik iets zenuwachtiger. Wat nou als hij niet een vader wil zijn. Wat nou als hij Daniel in de steek laat. Ik zucht en bel aan. Aaron doet de deur open, hij ziet er al beter uit dan vamiddag. Hij geeft me een knuffel en zegt 'sorry van alles vanochtend ik moest het gewoob even verwerken' ik glimlach opgelucht, hij is niet boos. We lopen naar binnen en ik ga op de bank zitten, Nash is niet thuis dus het is wel rustig gelukkig. Aaron komt aanlopen met twee kopjes koffie en geeft er een aan mij. 'Nouehh.. Daniel is dus mijn zoon....' begint hij. Ik knik en hij praat verder 'we moeten dus afspraken gaan maken want we kunnen niet gaan samenwonen maar ik wil wel helpen met opvoeden en ik wil ook graag tijd met hem doorbrengen' ik zucht opgelucht, hij wil vader zijn. 'Aar ik ben zo blij dat je hem niet in de steek laat' hij kijkt me vreemd aan 'tuurlijk niet hij is toch mijn zoon?' Ik knik. De rest van de avond praten we over alles, hoe we het gaan doen enzo. Als het 19:30 is ga ik weer naar huis. Ik fiets naar huis en doe de deur open. Het is nogal stil dus ik kijk in de woonkamer of er iemand is. Er ligt alleen een briefje op tafel waar op staat 'loop ff naar je kamer x Shawn' ik lach en loop naar boven. Ik loop mijn kamer in. Op mijn bed ligt een jurkje en een briefje 'doe dit aan' oke hahah ik doe het jurkje aan en doe mijn haar enzo goed. Dan gaat de bel, ik loop naar beneden en doe de deur open. Daar staat Shawn. Ik lach 'wauw je bent zo mooi' zegt Shawn terwij hij me een knuffel geeft. Hij heeft twee longboarden in mijn hand en hij geeft er 1 aan mij. Ik kijk hem raar aan en hij zegt 'kom je mee?' Ik knik en we longboarden weg, geen idee waar naar toe maar dat weet Shawn vast wel. 'Skylynn belde of Jennie kon logeren en Daniel is daar ook' onderbreekt Shawn de stilte. Ik knik en zeg 'maar waar gaan wij naar toe?' Shawn lacht geheimzinnig en zegt 'dat zul je nog wel zien.' Ik glimlach en we longboarden door. We komen uit bij het strand. Shawn pakt onze longboarden en zegt 'ik leg deze even in het restaurant verderop, loop jij alvast die richting in?' Hij wijst naar links en loopt weg. Huh raar, ik loop langs het water tot ik bij een plek kom waar een picknick klaar staat. Dit zal vast voor ons zijn. Ik ga op het roze kleed zitten en wacht af.