Ik word wakker van de deur, Shawn staat in de deuropening te grijnzen. Ik trek mijn wenkbrauwen op 'Wat?' Hij glimlacht en zegt 'Je bent mooi.' Ik bloos en sta op uit bed. 'Mag ik je kleren uitzoeken?' Shawn kijkt me vragend aan. Ik knik 'Ja natuurlijk haha als het maar wel bij elkaar past. Ik ga alvast Jennie en Daniel uit bed halen.' Shawn begint te lachen en wijst naar de wekker. Het is al 10 uur. Ik schrik, Jennie moet allang op school zijn. 'Ik heb ze al weg gebracht zodat jij nog even kon door slapen.' Zegt Shawn en ik loop naar hem toe om hem een knuffel te geven. Ik pak schoon ondergoed en loop naar de badkamer. Ik douche snel en loop weer terug naar mijn kamer. Shawn heeft een wit jurkje neer gelegd met witte allstars. Ik doe het aan en loop naar beneden. Er staat al ontbijt en er ligt een briefje bij. 'Kom na het ontbijt naar het strand' Staat er op het briefje. Ik eet snel het eten op en fiets dan naar het strand. Ik zet mijn fiets neer bij het restaurant. Ik loop naar binnen om te kijken of Shawn daar is. Ik zie hem niet maar er komt wel iemand anders op mij af. 'Hey, ben jij Tess?' Ik knik aarzelend. 'Hi, ik ben Carter, ik heb de opdracht gekregen om je ergens naar toe te brengen.' Ik slik, ik ken hem niet eens, waarom zou ik met hem meegaan. 'Oja ik heb nog iets voor je.' Carter pakt een roos met een briefje van de bar en geeft hem aan mij. 'Ga met Carter mee x Shawn' staat er geschreven. 'Klaar om te gaan?' Zegt Carter grijnzend. Ik knik en we lopen verder naar het strand. We komen aan bij een rustige plek. Carter haalt een ipad uit zijn tas. 'Enjoy' Zonder verder nog iets uit te leggen loopt hij weg. Ik blijf in mijn eentje achter met de ipad in mijn hand. De ipad begint te trillen, het is een facetime verzoek. Ik accepteer hem en Shawn komt in beeld. hij zit in een soort auto ofzo. 'Tess, kan je mij horen?' Vraagt Shawn. Ik knik. 'Lieve Tess, ik weet niet hoe ik moet beginnen. We hebben goede tijden meegemaakt, maar ook slechte. We hebben ons er door heen gesleept en we zijn verliefder dan ooit. Ik hou zielsveel van jou, Jennie en Daniel. Jullie zijn mijn familie en ik wil de rest van mijn leven voor jullie zorgen. Ik weet dat ik een verschrikkelijke fout heb gemaakt, maar je hebt mij vergeven. Je bent mijn wereld, Tess. Je bent mijn alles. Ik hou zo verschrikkelijk veel van je. Ik kan het niet omschrijven met woorden. Tess, daarom wil ik je dit vragen, Kijk omhoog. Het facetime gesprek is gestopt en ik kijk omhoog. Er vliegt een vliegtuig met een staart er aan. Als ik mijn ogen tot spleetjes knijp lees ik de tekst er op. er staat: 'IK HOU VAN TESS.' Ik sla mijn hand voor mijn mond, er springt iemand uit het vliegtuig. Met een noodvaart komt diegene naar beneden. Er vliegen allemaal rozeblaadjes met hem mee. De parachute klapt uit en de persoon zweeft naar beneden. Vlak voordat degene aankomt op de grond herken ik hem, het is Shawn! De parachute valt neer en Shawn zakt voor mij door zijn knieen. 'Tess, Ik hou zo veel van je.' Pas als hij door zijn knieen gaat snap ik het. Ik sla mijn hand voor mijn mond en ik krijg tranen in mijn ogen. Hij pakt een doosje uit zijn zak en klapt het open. 'Tess, Wil je met mij trouwen?' Hij kijkt mij hoopvol aan en ik vergeet bijna te reageren. Ik kan geen woord uitbrengen dus ik knik heel hard. Ik omhels hem en zoen hem. Mijn handen trillen helemaal, ik ga trouwen. Ik ga trouwen met Shawn. Ik begin te snikken en druk me tegen Shawn aan. 'I love you.' Zegt Shawn en hij drukt een kus op mijn voorhoofd. 'I love you more.'