part 31

2K 81 3
                                    

Langzaam gaat de deur open en ik storm naar binnen. De maxi cosi smijt ik in zijn armen en ik plof op de bank en begin heel hard te huilen. Hij doet de deur dicht en zet daniel neer. Dan komt ie naar me toe en neemt me in zijn armen. Ja ik ben naar Shawns huis gerent... Shawn laat me altijd rustig uithuilen zonder iets te zeggen of te vragen. Als ik wat rustiger ben zegt Shawn eindelijk iets 'wil je er over praten of niet' ik knik en begin het hele verhaal te vertellen. Als ik klaar ben kijk ik shawn aan, zijn ogen zijn groot en hij is lijkbleek. 'Holy shit Tess! Wat heftig' en hij knuffelt me. 'Je kan wel op de logeerkamer slapen' zegt Shawn. Ik knik en neem Daniel mee naar boven. Hij ligt te slapen in de maxicosi dus ik laat hem daar wel in slapen. Al snel val ik in slaap. 'TESS, TESS WORD WAKKER' ik word zwetend wakker. Ik ben heel hard aan het huilen. Ik had weer dezelfde nachtmerrie. 'Ssshtt tess, het was maar een nachtmerrie. Er overkomt je niks je bent veilig hier' Ik huil uit bij Shawn en zeg dan 'mijn gezicht' mijn gezicht is helemaal rood van tranen en zweet enzo. Shawn neemt me mee naar de badkamer en wast mijn gezicht. Ik ben zo moe dat ik langzaam door mijn benen zak. Ik val tegen Shawn aan en hij tilt me op. Hij wil terug lopen naar de logeerkamer maar ik zeg 'ik wil bij jou' ik durf echt niet meer alleen te slapen vanacht. Straks krijg ik weer zo'n nachtmerrie. Shawn legt me in zijn bed en komt naast me liggen. Ik kruip tegen hem aan en val langzaam in slaap.
Ik word wakker van mijn mobiel. Ik kijk op het scherm en zie dat het Aaron is. Ik neem op. 'Tess?' Hoor ik Aaron bezorgd 'waar ben je? Je bent de hele nacht weggeweest! Cameron durft je niet te bellen omdat hij denkt dat je boos op hem bent. Maar ben je okay?' Ik zucht en ik voel Shawn bewegen 'Tess?' Fluistert hij met zijn ochtendstem. Verkeerd moment Shawn, verkeerd moment. 'BEN JE BIJ SHAWN? LIG JE BIJ HEM IN BED? WOW TESS HAHAH' volgens mij doet ie alleen zo hysterisch omdat hij weet dat ik veilig ben en omdat hij wil dat cam en nash dit horen. 'Hou je bek Aaron' sis ik. Hij lacht en hangt op. 'Ook goedemorgen' zeg ik chagrijnig tegen Shawn en hij lacht. Ik stap uit bed en zeg 'ik ga ff douchen' hij knikt en ik loop naar de badkamer en ga douchen. 'Papaa!! Schiet op ik moet heel nodig naar de wc' Roept Jennie. Ik lach, ze denkt dat ik Shawn ben. Ik droog me af en doe me kleren weer aan. Dan doe ik de deur open. Jennie rent zo snel naar de plee dat ze me niet ziet. Ik Lach en loop naar Daniel.

Never be alone ft. Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu