part 14

2.7K 91 22
                                    

De volgende dag vertrekt tyler weer. Ik ga hem super erg missen maar het is wel een stuk rustiger zonder hem hahah. Ik ben best zenuwachtig want morgen ben ik jarig. Tyler heeft aan kado op mijn bed gelegd alleen ik mag hem morgen pas open maken. Jennie is zo slecht in geheimen bewaren dus ze heeft al gezegd dat ze een frozen kleurplaat heeft gemaakt, me cutie. En cam, cam doet echt vet hysterisch en loopt de hele dag te roepen hoe leuk zijn kado is en ik word er helemaal panisch van.... ughh maar ik ben nu wel super nieuwschierig ;) 'jeenn' roep ik naar boven. Jennie komt naar beneden rennen en kijkt me vragend aan ' zullen we zo boodschappen doen voor mijn verjaardag morgen?' Vraag ik. 'Jaaa' roept ze en ze trekt meteen haar schoenen aan. We lopen naar de jumbo en pakken een winkelkarretje. Jennie huppelt meteen naar het kinderhoekje. Nou.. kinderhoek bedoel ik, ze hebben echt een halve ballorig neergezet haha. Ik loop door de winkel en koop taartmix, drinken, chips, borrelnootjes, chocla, slagroom, ijs, snacks, en alles wat je nodig hebt voor een perfecte verjaardag! O wacht ik vergeet bijna de ballonen. Ik loop naar de kassa en leg alles op de band. 'Jennie, kom! We gaan zo weer naar huis schat' jennie huppelt naar me toe. 'Ben je niet wat te jong om moeder te zijn' de kassajuffrouw kijkt me bitchy aan. Verontwaardig kijk ik op 'mijn mama is anders wel de allerliefste mama van de heeelee wereld' roept jennie boos. Ik lach de kassajuf keihard uit en we lopen weer naar huis. Ik begin met eten koken en dora kijkend eten we ons eten op. Na het eten breng ik jen naar bed en ga ik zelf ook, want het word een leuke dag morgen!

Never be alone ft. Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu