Epiloog

1.8K 89 16
                                    

(10 jaar later)
'Mamm, waar is mijn oplader?' Jennifer komt mij kamer inlopen. Ze kijkt me vragend aan dus ik zeg 'Geen idee, Mischien heeft Daniel hem?' Ze stampt de kamer weer uit. Ze is nu 17 jaar en ze is langer dan mij haha. Ik ben zelf niet zo lang maar Shawn wel dus ze heeft zijn lengte geërfd. We gaan over een uur weg naar Amerika. Shawn moet vaak naar Amerika voor zijn carrière dus we hebben 2 huizen. 1 in Nederland en 1 in Amerika. In de vakanties gaan we meestal naar Amerika, dat is nu dus. 'Mama, Jennifer zegt dat ik haar oplader heb maar die is van mij en nu heeft ze hem afgepakt!' Daniel stormt woedend mijn kamer in. Ik zucht, het is ook altijd wat met die 2. 'Vraag het eens aan papa.' Daniel loopt de kamer weer uit en ik ga verder met inpakken. 'PAHAP.' Hoor ik van beneden. Ik loop naar beneden en tref Shawn, Daniel en Jen aan. 'Papa had Jennifers oplader gepakt.' Zegt Daniel en hij geeft Shawn een por in zijn zij. Daniel is ook al super hars gegroeid, en dat terwijl hij nog maar 11 is. Hij zit nu in groep 8 dus na de vakantie gaat hij naar klas 1. Soms zou ik wel terug willen naar de tijd dat ze allemaal nog zo klein waren haha. 'Mamaa, papaa, wij hebben onze kamer opgeruimd!' Aaron en Aria komen de kamer in rennen. 'Wauw, echt waar? Wat goed van jullie!' Zegt Shawn en hij steekt zijn duim op. 'Pap doe normaal, wie steekt er nou nog een duim op?' Zegt Daniel. Hij en Jen beginnen hard te lachen. 'Mam mogen we nu tv kijken?' Vraagt Aria. Ik knik en ze rennen naar de bank. Aria en Aaron zijn een tweeling. Ze zijn 5 jaar nu en allebij heel druk. Ik loop naar boven naar hun kamer en zie Shawn op de grond liggen met allemaal spullen. Ik begin te lachen en hij probeert chagrijnig te kijken maar moet dan ook lachen. 'Ik deed de kast open en er vielen allemaal spullen uit, ze hadfen gewoon alles in de kast gepropd.' Ik lach en zeg 'Daarom waren ze zo snel klaar.' Shawn loopt naar beneden om Aaron en Aria weer op te halen. Boos komen ze naar boven. 'Er was net Paw Patrol op tv.' Zegt Aaron boos. Ik lach, en zeg 'Dan had je je kamer maar beter moeten opruimen schat.' Ik loop naar beneden en plof op de bank. De bel gaat dus ik loop naar de deur. Het is Joshua, hij gaat ook mee. 'Heyy Josh' zeg ik en ik geef hem een knuffel. 'Hey, Tess. Is Jennifer boven?' Ik knik en hij loopt naar boven. Joshua en Jen zijn nog steeds beste vrienden en ze hebben nog steeds verkering. Ik ken Joshua nu al zolang dat hij haast als een kind voor mij is haha. 'JONGENS WE MOETEN GAAN.' Schreeuwt Shawn vanuit de tuin. We lopen naar buiten en stappen in de auto. Als iedereen en alle koffers in de auto zijn draai ik de deur op slot en rijden we weg. 'Mamm? Mag de HSM cd aan?' Vraagt Aria. Jen, Joshua en Daniel zuchten. 'Asjeblieft niet mam.' 'Die cd kan ik dromen.' 'Kan je niet wat andere muziek luisteren Aria?' Ze krijsen allemaal door elkaar heen. Ik kijk Shawn aan en hij rolt met zijn ogen. 'We kunnen ook wel papa's eerste album luisteren.' Zeg ik. 'NEEEEE' schreeuwt iedereen en we lachen. 'Dan word het toch HSM, welk deel Aria?' Iedereen kreunt en Aria zegt 'Deel 6!' Ik doe de cd van HSM 6 op en iedereen begint mee te zingen. Zo rijden we naar het vliegveld hahaha. We hebben een privejet want we willen de kinderen zoveel mogelijk weghouden bij de paparazzi. Als we bij het vliegveld zijn stappen we uit en lopen we door de douane naar het vliegtuig. We stappen in en vliegen weg. Het is best lang vliegen maar gelukkig weet iedereen zich te vermaken. Daniel is al helemaal zenuwachtig want hij is verliefd op het buurmeisje van ons huis in Amerika. Joshua en Jen kijken een film op de laptop en Aria en Aaron zijn ruzie aan het maken over de barbies en de auto's haha. Ik en Shawn zitten op de bank. Ik leun tegen Shawn aan en hij slaat zijn arm om me heen. 'Soms denk ik, wat nou als ik je niet had ontmoet. Wat was er dan van mijn leven geworden?' Vraagt Shawn. Ik haal mijn schouders op. 'Niks natuurlijk, dan was je nu een ongelukkig wrak.' Zeg ik en we lachen. 'Wat heb ik dan een geluk met jou, Tessiebessie.' Ik rol met mijn ogen. Die naam heeft Nash bedacht en nu noemt iedereen me zo.... 'Nee srs Tess, ik ben zo blij dat ik jou heb. I love you.' Ik glimlach en zeg 'I love you too Shawn.' Ik leun naar hem toe en zoen hem. Ik heb leuke dingen en nare dingen meegemaakt. Dat was het waard want ik ben nu gelukkiger dan ooit. Ik heb de liefste man en 4 prachtige kinderen. Wat wens je nog meer? 'Niks.' Zegt Shawn. Oh, ik dacht weet eens hardop haha. Ik kijk naar Shawn en krijg een lach op mijn gezicht. 'Wat?' Shaen kijkt me vragend aan. 'Niks, ik hou gewoon zoveel van je.' Hij glimlacht en zoent me weer.

EINDEEEEE. Iedereen bedankt voor het lezen want ik heb 11k lezers op dit boek 😱

Never be alone ft. Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu