part 1

7K 151 1
                                    

" mama, mama wakker worden, ik heb in mijn bed geplast" kreuunn niet weer, denk ik. Ik stap uit bed en loop naar jennies kamer. "Sssorry m..m..mama" stottert jennie. " nee het geeft niet hoor" zeg ik " als jij nou even je kleren aan doet, maak ik je bed schoon" "okeee" zegt ze blij.
Ik verschoon haar bed en gooi het viese beddengoed in de wasmachine. " mamiee wil je mijn haar doen?" Ik loop naar beneden en pak een borstel " ja hoor, kom maar naar beneden" schreeuw ik terug. Jennie rent naar beneden en gaat zitten. Als ik haar haar heb gedaan (zie bijlage) gaat de bel. Ik loop naar de deur en open de deur. " heeyy tess ik dacht ik kom ff een kopje koffie drinken" zegt emma waarneer ze binnen loopt.
" tante emmaaa!!" Schreeuwt jennie als emma binnen loopt.
"Heey jennie" zegt Emma terwijl ze jennie optilt " zullen we naar het park?" Jennie springt op " jaaa, mag het mama, mag het?" Ik lach " ja hoor schat, doe maar snel je schoentjes aan"

Als we het park inlopen, bots ik tegen een jongen aan.
" ohh, sorry" mompel ik terwijl ik naar mijn voeten staar.
" haha geeft niet het was mijn schuld" zegt de jongen vrolijk. Ik kijk omhoog en kijk recht in 2 felblauwe ogen "ik ben grier, nash grier" zegt hij met een jamesbond gebaar. " haha aangenaam nash, ik ben tess. Hij lacht " hebben we elkaar eerder ontmoet?" Vraagt hij. Ik denk na, hij komt me erg bekend voor maar ik zou niet weten waarvan. " niet dat ik mij herinner" zeg ik dan maar.
" oke, leuk je te ontmoeten" zegt hij, en hij loopt weg. "Doeii" roep ik hem nog na

Never be alone ft. Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu