part 23

2.2K 89 3
                                    

Tring, tring, ik word wakker van de deurbel. Slaperig kijk ik op mijn wekker, wow het is al 11:00. Ik doe snel mijn haar even goed en loop naar de deur. Het is vast margriet de buurvrouw om jennie terug te brengen. 'Hey margriet' zeg ik als ik de deur open doe. 'Ohh' er staat een jongen van mijn leeftijd bij de deur, hij houd jennie's hand vast. 'Heyy, tess toch? Hay ik ben Matt (YESS ESPINOSA IN STORY) margriet is mijn moeder, ik kom Jennie terug brengen.' Hij lacht en geeft haar koffer aan mij 'ohh hay matt, heel erg bedankt voor het oppassen, wacht ik pak ff mijn portomenee' matt schud zijn hoofd 'ik hoef geen geld hoor, we vonden het leuk om te doen! Jennie is een schatje' jennie giegelt en klemt zich vast aan mijn been. 'Nou ehh... ik ga maar weer' zegt matt. Ik kijk op en bedank hem nog een keer, hij geeft jennie nog een knuffel en loopt weg. Ik sluit de deur en hoor gehuil. Jennie rent de trap op 'DANIEELLL'. Dan begint Daniel nog harder te huilen. Snel loop ik de trap op 'Jennie, voorzichtig met Daniel' ik loop de kamer in en pak Daniel op. Ik wieg hem zachtjes heen en weer en hij lacht naar me. Het valt me op dat hij helemaal niet op Nash lijkt, dus daar maak ik me geen zorgen meer om. Ik wil wel verder zoeken naar wie de vader kan zijn. Ik wil niet nog een keer een kind zonder vader laten opgroeien. Oja vader.... ik moet het Jennie nog vertellen over Shawn. Laat ik dat ook maar zo snel mogelijk doen. Ik leg Daniel in de box en bel Shawn. 'Tess, alles goed?' Shawn klinkt bezorgd. Ik zucht, hij is zo bezorgd over me en hij doet zo lief. Ik kan er niet tegen. Ik mis hem zo erg. Ik kan hem vergeven maar ik wil het ook weer niet. Hij heeft me zomaar verlaten. 'Tess?' Shawns stem klinkt door de telefoon. 'Kan je langskomen? Ik wil het Jennie vertellen' ik slik als shawn ja zegt en hang op. Jennie is bij Daniel in de box geklommen en speelt met hem. Het ziet er lief uit en ik maak er een foto van. 'Mamm ik wil ook een onesie' zeurt Jennie. Daniel heeft een warme beren onesie aan als pyama. 'We kunnen wel een keer eentje kopen' zeg ik. Ik ben al zolang niet naar de stad ofzo geweest, dus dat mag wel weer een keer. De bel gaat en Jennie rent weg. Even later komt Shawn met Jennie op zijn rug binnen lopen. We gaan op de bank zitten en ik begin te praten 'Jennie, de vorige keer dat we dit wouden vertellen kwam Daniel ertussen. Daarom vertellen we je het nu'

Never be alone ft. Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu