Met Cam loop ik naar nash huis. We gaan gwn chillen met Nash en Aaron. We lopen door de achterdeur want iedereen bij Nash thuis kent ons wel. 'Hey eliz, is Nash er al?' Nash moeder knikt en zegt 'hij is net met Aaron naar boven, nadat hij de halve vooraadkast heeft leeg geplundert' ze zucht en we lachen. Dan lopen we naar boven en daar zitten Nash en Aaron. We gaan gwn fifa doen en vreten. Na een tijdje zitten Aaron en ik verveeld op het bed. Nash en Cam zitten super lang achter de playstation en willen er niet af. 'Zullen we ff een rondje lopen buiten?' Vraagt Aaron. Ik knik, ik wou sws nog ff met hem praten. We lopen naar buiten en praten ovet van alles en nog wat. 'Weet je wel dat verhaal van Nash en die schoen?' Vraag ik en hij knikt. 'Was jij ook met hem mee?' Hij knikt en begint te vertellen 'ik was super dronken net zo als Nash... alleen hij denkt dat hij het met dat meisje gedaan heeft maar dat is niet zo. Ik was dat. Toen ik sochtends nuchter wakker werd zag ik iemand liggen. In paniek en in een waas heb ik haar bij nash in bed gegooid en ben ik naar buiten gelopen. Toen ik buiten was besefte ik dat ik haar niet gezien heb en ben ik snel terug gelopen. Toen ik thuis kwam zat Nash verward met de roze schoen in zijn hand. Ik heb het hem nooit durfen vertellen' shit..... ik ben dat sowieso. Het kan niet anders. Shit shit shit. Ik vloek hardop en Aaron kijkt me vreemd aan. Ik zucht 'eehh Aaron ik moet je wat vertellen' ik word rood en hij begrijpt er niks van. 'Nou... eehh.... ik denk dat ik dat meisje was' ik kijk naar beneden. Aaron zegt niks dus kijk ik hem aan. Met grote ogen staart hij mij aan. Ik moet hem over Daniel vertellen. Ik moet het doen, voor Daniel. 'Eehh, Aaron? Dat betekent dat jij de va...' voor ik mijn zin kan afmaken komt er een zwart busje de hoek om scheuren. Ze stoppen voor ons en ik gil. Er springen 2 gewapende mannen uit en en ze slaan Aaron neer. Dan pakken ze me vast. Ik schreeuw en gil maar niemand hoort het. Ze proppen me in het zwarte busje en rijden weg. Ik gil en schop tegen de deur aan. De auto stopt en de mannen komen in de laadbak en binden met vast. Ik bijt in zijn hand en hij slaat me keihard. Mijn neus begint te bloeden en ik begin zachtjes te huilen. De mannen plakken een stuk tape op mijn mond en gaan weer weg. Even later rijden we weer verder. Waar gaan we naar toe? Is dit een ontvoering? Waarom zou iemand mij willen ontvoeren? Ik ben helemaal niet rijk. Ik huil geluidloos en wacht tot het busje stopt.