Ik word wakker door gehuil. Ik open mijn ogen en zie Daniel in het bedje naast mij liggen en pak hem op. Ik begin een liedje tegen hem te zingen en hij lacht. Het is echt een schatje. De deur gaat open 'Goodmorning mevrouw' dokter gilinsky loopt met een grote lach de kamer in 'hey jack' zeg ik terug. 'Ik heb goed nieuw voor je' hij wiebelt met zijn wenkbrauwen. Ik lach en hij praat verder 'Daniel is helemaal gezond en jij ook, dus vanmiddag mag je naar huis. Dus bel de vader van dit pracht kind en zeg dat hij je moet komen ophalen' ik slik en kijk naar beneden. 'Ik weet niet wie de vader is' zucht ik. Jack trekt zijn wenkbrauw op. 'Toen mijn vriend bij me weg ging werd ik depresief en dronk ik me elke avond kapot in de kroeg. Op een keer ben ik dus blijkbaar met een jongen meegegaan, ik werd wakker s' ochtends en ben in paniek weggerend, zondet de jongen te zien. ' ik word rood van schaamte maar zeg dan 'maar ik wil niet dat dit kind word gezien als een foutje, want dat is hij niet.' Jacks gezicht klaart op 'zo mag ik het horen!' Er word op de deur geklopt en Aaron komt binnen. 'Hey tess ik kom je ophalen, shawn cam en nash konden niet.' Ik frons, vreemd. 'Oh okay ik pak even mijn spullen.' Ik pak mijn spullen en geef ze aan aaron. Dan geef ik jack een knuffel 'bedankt voor alles dokter' hij word rood en knikt. Ik pak Daniel op en loop met Aaron naar huis. Onderweg strompelt er een jongen op ons af. Aaron en ik schrikken want hij begint wat naar ons te bleren over wiet ofzo en gooit een zakje naar ons. Aaron pakt het op en gooit het met een vies gezicht in de prullenbak. De jongen word boos en loopt op ons af. Beschermend hou ik Daniel tegen me aan. Aaron begint met de jongen te prateb en koopt drugs zodat de jongen niet meer boos is. Als we de hoek om zijn gooit hij het alsnog in de vuilnisbak. Ik lach en we lopen mijn straat in. Ik geef Daniel aan Aaron zodat ik de deur open kan doen. 'SUPRISEE' ik schrik me wild want er springen allemaal mensen vanachtet de bank. Ik lach en word rood. Iedereen is er, Nash, Hayes, Cameron, Joshua, Jacob, Mahogany, Shawn en zelfs skylynn is er. Nash en cameron komen naar me toe en zeggen 'er staat een verassing in de keuken' ik rol met mijn ogen en zeg sarcastisch 'zeker net zo'n leuke verassing als op mijn verjaardag' shawn kijkt gekwetst mijn kant op. Ik slik, dat zei ik nogal hard. Ik loop snel naar de keuken en doe de deur open. 'TYYYY' roep ik. Ik ren op tyler af en geef hem een knuffel. 'Hello dallas' zegt hij zwoel. Ik lach en antwoord terug 'hello blackburn' hij kijkt me nep boos aan, hij haat zijn achternaam en dat weet ik hahah. Ik loop de kamer weer in en ga met Daniel oo de bank zitten. Ik krijg allemaal kadootjes voor mij en Daniel. Na een leuke middag ben ik kapot. Ik loop de trap op en leg Daniel in zijn wiegje. Dan plof ik op bed en val ik in slaap.
Die foto♥