part 13

2.5K 96 6
                                    

Als we in De efteling zijn wijst Jennie meteen op een vet hoge achtbaan met een vrije val. Baron 1898. Ik slik, daar wil ik echt niet in. Tyler in tegenstelling lijkt zelf wel een kind, zo graag wil die er in. Hij rent met Jennie naar de rij maar josh blijft naast mij staan 'ik durf niet' zegt hij met een trillende lip. Ik glimlach naar hem ' geeft niet, wij wachten gewoon even' we kijken hoe Jennie en Tyler in de achtbaan zitten en eten onder tussen een koekje. Als ze terug van de achtbaan zijn is josh nog steeds een beetje verdrietig. 'Josh, zullen wr naar het sprookjesbos?' Vraagt Jennie. Meteen kijkt Josh een stuk vrolijker en ze rennen naar het sprookjesbos. Tyler en ik lopen erachter aan terwijl hij een dik verhaal zwetst over hoe cool de achtbaan wel niet was en over hoe hard die ging.... zucht.

We zitten in de auto, op weg naar huis. Jennie en Joshua zijn aan het spelen met hun knuffels. Ze hebben allebei 2 knuffels gekregen. Josh heeft er 1 van Happy, dat is 1 van de 7 dwergen. En hij heeft er 1 van Kapitein Haak. Jennifer heeft er 1 van sneeuwitje en 1 van Doornroosje. Ze zitten heel lief te spelen over zoenende kapitein haak en sneeuwitje hahah. We rijden de snelweg af en rijden de parkeerplaats van de Mac Donalds op. 'MAAC DONAALDSS!!!' schreeuwen Josh en Jennie.
We lopen naar binnen en bestellen ons eten. We gaan aan een tafel zitten en eten ons eten op. We nemen nog een ijsje mee voor in de auto en we rijden verder naar huis. Jennie en Joshua zijn in de auto in slaap gevallen dus we leggen hun meteen in bed. Daarna gaan ik en Tyler ook slapen

Never be alone ft. Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu