part 6

2.9K 110 2
                                    

'oke wij gaan zo weer naar huis' zeg ik.
'Mag ik mee, ik wil wel zien waar je.. eeh waar jullie wonen' vraagt Cameron. 'Ja hoor' zeg ik 'fiets maar mee' Cameron kijkt me moeilijk aan en zegt ' eehmm ik kan niet fietsen' ik kijk hem aan en begin te lachen ' hahahah mischien kan nash je wel brengen' nash kijkt op van het spel dat hij aan het spelen is 'ja tuurlijk' ik roep jennie en we stappen op de fiets en rijden naar huis. Als we thuis komen, staat Cameron al voor de deur. 'Woww wat een klein huisje' zegt Cameron. Ik lach en open de deur 'ja, we zijn maar met zn 2e' antwoord ik. We lopen naar binnen en Cameron merkt meteen de foto van Shawn op die op een kastje staat. 'Shawn?' zegt hij verbaast. Huh hoe kent hij shawn nou weer? Oja hij woont in Amerika, daar is hij nog bekender. ' ooh haha ja ik ben fan' verzin ik dus maar. 'Ooh oke' zegt cameron met een pedoface. Ik kijk hem raar aan en loop de keuken in 'ik ga pizza's maken' zeg ik. 'Woooww een wii' schreeuwt Cameron. Cameron en jennie gaan samen een dora spel op de wii spelen terwijl ik pizza's maak. Als we evenlater aan het eten zijn vraagt Cameron 'wie is de vader van Jennie eigenlijk' ik slik, dit is een moeilijk onderwerp voor me ' ooh gewoon een jongen uit het dorp die is verhuisd' antwoord ik. 'Ooh' zegt Cameron zachtjes. 'Is het leuk in Amerika?' Vraag ik om van onderwerp te veranderen. Meteen begint Cameron enthousiast te vertellen 'jaa, ik heb echt leuke mensen ontmoet zoals mijn huisgenoot Matthew' hij lacht naar me en vertelt weer verder. Dit gaat nog wel even duren denk ik...

Never be alone ft. Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu