Trrrrr ik word wakker van de wekker. Chagrijnig druk ik hem uit en loop ik naar beneden. Als ik beneden kom zie ik de slingers en ballonnen hangen. Meteen is mijn slechte humeur verdwenen. Ik wek jennie en kleed haar aan. We ontbijten gezellig aan tafel en ik krijg nog een mooi knutselwerkje van jennie. Ik heb ook een kado voor mezelf gekocht alleen vind Jennie dat kado leuker dan ikzelf hahah. Ik heb een herdershondpuppy gekocht, ik zag hem in het asiel en hij was zooo lief, ik moest hem gewoon meenemen. Ik heb zoon zin in mijn feest vanmiddag en ik ben echt super nieuwschierig naar cams kado! Ik kijk nog een beetje tv en doe memory met jennie om de tijd te doden. Ik ga om 11 uur nog ff slapen, de zwangerschap van me zoontje is erg zwaar. Ik ben nu al 7 maanden zwanger en ik kan niet wachten tot hij geboren word! Alleen ik ben zo bang dat Nash de vader is! Wat moet ik dan, hoe moet ik dat verklaren? Hij heeft een vriendin... zucht dat zie ik dan wel. Als ik wakker word is het half 1, ik trek snel mijn kleren aan en zet het eten en drinken enzo klaar. Net als ik klaar ben gaat de bel, ik doe open en daar staan jacob, mahogany en hun zoontje, 'heeyy' zeg ik en ik geef ze een knuffel 'kom binnen' ze gaan zitten en ik geef hun een taartje. 'Gefeliciteerd tessiee!' Zegt mag en ze geeft me een kadootje. Ik pak het uit en mijn mond valt open, het is een gouden horloge en hij is echt prachtig! 'Wooow, dankjullie wel' stammel ik. Jacob en mag beginnen te lachen. Even later komen ook Nash, Hayes, Skylynn, Aaron en nog meer vrienden van me. Even later gaat de bel, Nash doet open en praat met degene voor de deur. Dan loopt hij naar me toe en sleurt me mee naar de tuin. 'Eh nash wat is er?' Vraag ik verbaasd. 'Ooh niks cam moest zijn kado naar binnen brengen' antwoord hij. Cam komt naar buiten lopen en schreeuwt heel blij ' TESS IK HEB ZOON LEUKE VERASSING KOM NU MEE!' Ik lach en loop mee. 'Het is een levend wezen dus wees er voorzichtig mee' waarschuwt hij. Ik lach en zeg 'je weet dat ik al een puppy heb gekregen he?' Cam lacht en blert 'ga nou maar' ik open de deur en kijk wie er staat. Nee...... nee het kan niet. 'Shawn?' Stammel ik. Hij draait zich om en word wit 'tess'