Ik hoor gitaarmuziek uit de verte en kijk op. Shawn komt aanlopen met zijn gitaar en hij zingt never be alone. Het is zo mooi dat ik er tranen in mij ogen van krijg. Als shawn klaar is kijkt hij me aan, wachtend op mijn reactie. 'Dat was zo mooi' zeg ik en Shawn lacht blij. Hij pakt de picknickmand met eten en we gaan op het kleed zitten. Shawn vraagt 'Wat wil je hebben?' En hij opent de mand. Mijn mond valt open, de mand zit propvol met allemaal lekkers. Ik zie Donuts, Macarons, chocolatechip cookies, Chocola, chocolade cake, caramelblokken en nog veel meer lekkers. Hij grijnst als hij mijn blik ziet en zegt 'Zullen we beginnen met de Wafels?' Ik knik en hij pakt de wafels en staat op om de slagroom te pakken. Hij spuit de slagroom op de wafels en loopt terug naar het kleed. Net als hij wil gaan zitten struikelt hij over een steen. De wafels vliegen door de lucht en komen met slagroom en al in mijn gezicht terecht. Shawn kijkt eerst heel bang voor mijn reactie maar barst daarna in lachen uit. Ik probeer boos te kijken maar moet ook lachen. Ik pak de andere wafel met slagroom en smijt hem in Shawns gezicht. Zo ontstaat er een heel voedsel gevecht en zijn uiteindelijk alleen de macarons nog over. We eten de macarons op en lopen langs het strand. Als Shawn even niet oplet dieuw ik hem in het water. Hij tilt me op en rent net mij op zijn schouders het water in en laat me daar neer plonsen. we lachen en zwemmen weer naar de kant. We gaan op het zand zitten en kijken naar de zon die onder gaat. 'Tess?' Ik kijk Shawn aan en hij begint te praten 'Ik had nooit gedacht dat ik je nog een keer zou tegenkomen. Ik heb nog nooit zo'n spijt gehad nadat ik je had verlaten. Het was een wonder dat ik je weer tegen kwam, en dat ik nu van Jennie weet. Maar ik wil niet weer weg gaan, ik wil jou niet meer in de steek laten, ik wil Jennie niet weer in de steek, ik wil haar vader zijn, ik wil voor jullie zorgen. En ik weet dat ik geen tweede kans verdien en ik weet dat ik het heb verpest. Maar toch wil ik je zeggen dat ik zoveel van je hou. Je bent mijn alles en ik wil je niet nog een keer kwijt raken. Daarom wil ik je vragen of je opnieuw mijn meisje wilt zijn, niet voor even, niet voor lang, maar voor altijd. Ik beloof het je, ik zal je nooit verlaten, nooit meer! Lieve Tess, wil je mijn vriendin zijn?' Wow dit kwam onverwacht, maar het was zo lief. Ik staar Shawn met open mond aan, hij kijkt heel bang. 'Eehh... wow...' stammel ik. Dan denk ik nog eens goed na en roep heel hard 'JA!!' Shawns blik verandert meteen en hij kijkt me super blij aan 'weet je het zeker?' Vraagt hij nog eens. 'Ja ik wert het zeker, ik wil weer jou vriendin zijn, voor altijd' Hij tilt me op en kust me. Dan begint het te regenen. Of course..... We lopen snel terug naar het restaurant en bellen een taxi.