De volgende ochtend loop ik met Jennie naar school. Ze is heel blij want ze is verliefd op Joshua, een jongen uit haar klas en vanmiddag gaan ze samen spelen. Ik heb de hele nacht lopen denken over Nash. Wat nou als hij de vader is van mijn zoontje? 'Heeyy tess' ik zie Nash zwaaien. Shit shit shit ik doe alsof ik hem niet zie en loop snel de klas in. Ik geef jennie een kus en loop door de achterdeur de school uit. Ik fiets als een gek naar huis en plof op de bank. *tututuru* de telefoon gaat... zucht.. ik sta op en loop naar de tafel 'hallo?' Vraag ik 'joo tess, met Cameron, ik ben op schiphol en ik ga ff een weekje terug, volgende week op je verjaardag ben ik er weer' hoor ik Cam achter elkaar zeggen 'uuhm okee' zeg ik. 'Nou ik moet gaan, byee kus kus ook voor Jennie' en hij hangt op. Uuh oke vaag haha. Ik ga op de bank zitten en kijk wat tv. Als ik me middageten op heb gaat de deurbel ik kijk door het raam en zie Nash staan. Onee ik ga dus niet open doen. Ik blijf wachten tot Nash wegloopt en dan pak ik mijn fiets. Ik fiets naar school en wacht op Jennie en Joshua. 'Heeyy Tess' Nash gaat voor me staan. Shit shit shit nu kan ik er niet meer onderuit 'hoi" zeg ik awkward. 'Is er iets? Je doet zo raar nadat ik dat drank verhaal had verteld' Nash kijkt me een beetje bang aan. 'Nee hoor' zeg ik bot, waar ik meteen spijt van krijg. Ik Jennie met een jongentje aan komen rennen, gelukkig. 'Doeiii' roep ik en ik loop op ze af. Ze blijven even stil staan wn Jennie trekt de strik van Joshua recht, het ziet er zo lief uit dat ik een foto maak (zie media) 'hoi mamaa' roept Jennie. 'Hoi mama van Jennie' Zegt Joshua verlegen. Ik glimlach en groet terug. 'Zullen we naar huis gaan?' Vraag ik. Ze knikken en we fietsen naar huis.