Vandaag is de dag van de bruiloft. Ik ben heel zenuwachtig en loop als een kip zonder kop door het huis. Jennie is met Cameron en Daniel bij Aarons moeder. Ik ben thuis met Mahogany. 'We moeten zo naar de trouw locatie, heb je alles mee?' Vraag ik aan Mag en ik kijk in de tas. Mahogany begint te lachen. 'Nou niet zo zenuwachtig, het komt allemaal goed. We zorgen dat je een perfecte dag krijgt.' Ik glimlach. We lopen naar de auto en we rijden naar de locatie. We gaan naar de kleedkamer en ik doe mijn weddingsdress aan. Mahogany doet mijn haar en mijn makeup. Jennie is ons bruidsmeisje. Ze ziet hier al zo lang naar uit haha ze was vanochtend nog zenuwachtiger dan mij. Als ik klaar ben met alles komt mijn vader. 'Wauw, Tess.' Zegt hij. Hij straalt van trots en steekt zijn arm uit. 'Klaar om te gaan?' Ik knik en ik pak zijn arm vast. We lopen naaf buiten. Ja we wouden graag buiten trouwen. Er staan 2 vakken met stoelen waar alle bezoek op zit. Daar tussen in een pad, bestrooit met witte bloemblaadjes. Aan het einde van het pad staat een grote boog, versierd met bloemen. Onder die boog staat Shawn, hij heeft een pak aan wat echt perfect staat bij zijn lichaam. Hij heeft een enorme lach op zijn gezicht als ik aan kom lopen. Hij kijkt me aan alsof ik de mooiste vrouw op aarde ben. Zo voel ik me trouwens ook. We lopen verder en het orkest begint te spelen. Ik kijk Shawn glimlachend aan. We lopen naar voren en ik ga tegen over Shawn staan. Hij pakt mijn handen en zo blijven we staan. De dominee komt naar voren en begint te praten. 'We zijn hier bij een gekomen om...' ik hoor de dominee vaag praten op de achtergrond. Ik luister niet want ik heb alleen maar oog voor Shawn. Dan hoor ik de dominee zeggen. 'De ringen.' Jennie en Joshua komen naar voren om de ringen te brengen. Jennie geeft het doosje aan Shawn en Joshua geeft hem aan mij. 'Shawn Peter Raul Mendes, beloof jij om voor Tess Dallas te zorgen, in goede tijden en slechte tijden, in tijd van gezondheid en in tijd van ziekte. Beloof jij dat je de rest van je leven trouw te zijn aan Tess. Wat is daarop uw antwoord?' Iedereen kijkt naar Shawn, maar Shawn kijkt alleen naar mij. 'Ja, dat beloof ik.' Zegt Shawn en hij kijkt me liefdevol aan. Hij schuift de ring om mijn vinger. 'Tess Erin Dallas, beloof jij voor Shawn Mendes te zorgen, in goede tijden en slechte tijden, in tijd van gezondheid en tijd van ziekte. Beloof jij de rest van je leven trouw te zijn aan Shawn. Wat is daarop iw antwoord?' Ik kijk Shawn aan en zeg 'ja, dat beloof ik.' Ik pak de ring uit het doosje en schuif hem om Shawns vinger. 'Dan verklaar ik jullie nu tot echtgenoote. U mag de bruid kussen. Shawn zet een stap naar voor en strijkt mijn haar naar voor. Hij drukt zijn lippen op de mijne en zoent me. Iedereen klapt en juicht. 'Laat het feest beginnen.' Roept Cameron. Er gaat muziek aan en een paar mensen beginnen te dansen. Ik en Shawn blijven staan want er zijn nog veel mensen die een kado hebben of ons willen feliciteren. Als iedereen klaar is met feliciteren gaan Shawn en ik ook op de dansvloer. Natuurlijk wil iedereen met mij dansen. Eerst Shawn, dan mijn vader, dan Cameron en dan de rest. Na een paar uur gaan de eerste gasten weg en komt de auto voor ons. We moeten meteen door naar het vliegtuig want we gaan op huwelijksreis naar costa Rica. Ik sta op en kreun 'Mijn voeten zijn dood.' Shawn lacht en tilt mij op in de bruiloftshouding. Hij tilt me naar de auto en we rijden weg. Als we bij het vliegveld aankomen worden we door allemaal mensen aangekeken. We checken in en stappen in het vliegtuig. Mijn mond valt open als we binnen lopen. Het is niet een normaal vliegtuig met heel veel mensen en heel weinig plek. Het is een hele grote ruimte met mooie zachte banken. Er staat een enorme tv en een koelkast. Het lijkt haast een huis. 'Wow Shawn, dit... dit is amazing.' Fluister ik. Shawn lacht trots en begeleid mij naar de bank. We gaan zitten en Shawn zegt 'Je dacht toch niet dat we in zo'n krap vliegtuigje gingen?' Ik haal mijn schouders op en lach. We doen onze riemen vast en het vliegtuig stijgt op. We kijken een film en eten wat om de tijd te doden. Als we weer dalen kijk ik uit het raam. 'Wooww.' Zeg ik. Ik zie Costa Rica en het ziet er zo mooi uit. We stappen uit en lopen door naar buiten. Buiten staat een limo op ons te wachten. Ik sla mijm hand voor mijn mond. 'Shawn, dit had je allemaal niet hoeven doen.' Ik geef hem een knuffel en hij zegt 'Weet ik schat, maar ik wil gewoon dat je deze dag nooit vergeet!' Aww, ik kus hem en we stappen in de limo. We rijden een tijdje tot dat we bij een enorm huis bij het strand aankomen. Het is echt zo'n droomhuis wat je altijd op tumblr ziet. Ik durf nauwelijks iets aan te raken. We ploffen neer op de bank. 'Shawn?' Shawn kijkt me vragend aan. 'Bedankt, dit is echt de beste dag van mijn leven!' Shawn kijkt me blij aan en ik kruip tegen hem aan. Opeens begint de tv te knipperen. Er staat 'Facetime verzoek.' Ik klik op accepteren. Camerons hoofd komt in beeld. 'HEY TESS HOE VIND JE HET? IK HEB SHAWN GEHOLPEN MET UITZOEKEN. NOU VEEL PLEZIER NOG DOEI.' Gilt Cameron en hij hangt weer op.
~~~~THE END~~~~
Oke dit was het laatste deel. Er komt hierna nog een epiloog. Anyways, heel erg bedankt alle lezers voor het voten en voor de comments