Ik word s'nachts wakker van een steek in mijn buik. De baby schopt. Ik glimlach, hoelang zou het nog duren voordat hij komt? En wie zou de vader zijn? Dat is de grootste vraag. Wie de vader is, Jennie en de baby hebben allebei een andere vader die ze nooit zullen kennen. Ik zucht en val weer in slaap.
Beep beep beep beep
De wekker gaat. Ik kreun en stap uit bed. Ik loop naar de kast, pak schone kleren en ga onder de douche staan. Als ik me haar heb geföhnd en me kleren aan heb, loop ik naar jennie toe. Ik loop naar binnen en zie jennie aangekleed bij Cameron op schoot zitten, hij leest een boekje voor. Ik glimlach en zeg 'zullen we zo gaan ontbijten' jennie springt van Cams schoot af en huppelt naar beneden. 'Thanks Cam' hij lacht naar me. 'Mamaaa, omee cam' horen we van beneden. We lachen en lopen naar beneden.'Doei mama' jennie geeft mij en Cameron een kus en loopt het lokaal in. We zwaaien naar haar en lopen weer naar buiten. 'Joo' Nash komt aanlopen. We groeten terug en hij vraagt 'komen jullie zo mee chillen bij ons thuis' we kijken elkaar aan en ik zeg 'jaa gezellig!' We rijden naar Nash huis en we lopen naar boven. Als we binnenlopen zie ik Hayes en een andere jongen (zie media) ruzie maken om een zak chips. 'Ehh hoi?' Grinnik ik. Ze kijken op, de jongen naast Hayes komt me bekend voor maar ik weet niet waarvan. Hij loopt naar me toe 'haay, ik ben Aaron' aha ik weet het weer Aaron Carpenter, ik grinnik 'weet ik, jij werkt bij Starbucks en gooide perongeluk koffie over me heen' hij word rood en zegt 'oja' ik lach en zeg 'hahah geeft niet hoor en ik ben trouwens Tess' we schudden elkaars hand een beetje awkward en gaan zitten. Nash en Cameron komen de kamer binnen rennen met hun armen vol eten en roepen tegelijk 'TRUTH OR DARE!!!" Aaron, Hayes en ik beginnen te lachen en we gaan in een kring zitten. 'Hayes, Truth or Dare?' .....