part 9

2.7K 102 3
                                    

We spelen nu al een tijdje Truth or Dare. Ik weet nu de helft van iedereena leven hahah want niemand kiest dare. 'Tess, Truth ore dare?' Vraagt Hayes. Ik ga badass doen jongens 'Dare' antwoord ik stoer. Hayes kijkt me verbaast aan en zegt dan 'drink een heel biertje in 1 keer op' ik kijk verschrikt op en kijk hulpeloos naar Nash en Aaron. Nash heeft niks door en kijkt ook grijnzend naar mij. Aaron kijkt naar mijn buik en zegt 'eeh Hayes? Volgens mij mag Tess geen alcohol drinken vanwege haar baby' hayes word rood en stammelt snel 'ss..sorry, dat was ik ff vergeten' ik glimlach en zeg 'als dit een hint was dat jullie een biertje willen, ik hou je niet tegen' hayes grinnikt en zegt 'ik mag nog niet drinken' ik kijk hem met grote ogen aan. 'Hij is 15' zegt Nash lachend. Wooww dat had ik niet gedacht. Aaron verlost mij van dit awkward moment en zegt ' ik hoef ook geen bier, jij dan nash?' Nash kijkt voor zich uit en zegt bot 'ik drink niet, dat weet je dondersgoed' wow Nash drinkt niet. Dat had ik niet van hem verwacht.'Nash' zeg ik 'truth or dare' hij denk even na en zegt dan 'truth' ik lach wn vraag ' waarom drink je niet?' Nash word rood en zegt 'lang verhaal' ik glimlach en zeg 'ik heb de tijd' hij zucht en begint met zijn verhaal 'een maand of 8 geleden ging ik met 2 vrienden naar de club. Taylor en Carter. We hadden iets te vieren en hadden al veel biertjes op. We gingen de dansvloer op en daar zag ik een meisje, ik begon met haar te dansen en even later stonden we te zoenen. We gingen naar mijn studentenkamer en daar weet je wel wat er gebeurde. Toen ik de volgende ochtend wakker werd stond het meisje haar aan te kleden. Ze was in de war en wilde volgens mij net weg gaan. Toen zei ik goedemorgen en ze rende weg. Ze was haar schoen vergeten, een roze pump.(zie media) Hij ligt nog steeds in mijn studentenkamer' ik kijk hem met grote ogen aan. Hij schaamt zich en kijkt weg. Dit verhaal komt me zo bekent voor, dit kan niet, het kan niet waar zijn.
Ik word langzaam wakker en kijk om me heen. Ik gil en spring uit bed, naast me ligt een naakte jongen. Ik draai me om en kijk in de spiegel. Ik gil nog een keer, ik ben ook naakt. Ik grits mijn kleren van de grond en kleed me snel aan. Ik wil mijn laatste schoeb aan doen als de jongen zegt 'goedemorgen' ik schrik me kapot en ren met een schoen het huis uit.
''Tess?' Nash stem haalt me uit mijn flashback. Ik kijk hem aan en hij stammelt 'vind je me nu een player?' Ik kijk hem vreemd aan en zeg 'nee, dat heeft iedereen wel eens' ik moet alleen maar denken aan wat Nash net vertelde. Is Nash de vader van mijn toekomstige Zoontje? 'Ik moet naar huis' nog steeds verward loop ik de kamer uit en ga met Jennie naar huis

Never be alone ft. Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu