part 27

2.1K 86 0
                                    

'Tess, Tess' langzaam kom ik weer bij. ik open mijn ogen en kijk recht in het gezicht van Cameron. Cameron zucht ' ik schrok me kapot gek' ik glimlach en vraag 'hoelang ben ik weg geweest?' Cameron lacht ' maar 2 minuten' oww dat is niet veel nee. 'wat was er nou dan?' vraagt Cam. ik zucht, en zeg 'geen idee, ik ben gewoon heel moe de laatste tijd, maar dat komt waarschijnlijk door de zwangerschap enzo' Cameron kijkt me vet ongeloofwaardig aan en ik word rood. 'nou, dan ga je vanaf nu rustig aan doen, Tess' je mag toch nog niet werken want je hebt verlof. Jennie kan wel een tijdje logeren bij Skylynn of bij Shawn' waah bij Shawn? okay.. het is ook zijn dochter, maar dit gaat wel heel snel! ' en dan gaan wij gewoon met Nash en Aaron chillen enzo' gaat Cameron verder. ik knik en zeg 'ik vraag wel of Jennie bij Skylynn kan logeren' ik pak de telefoon en bel naar hun huis. 'hallo met Hayes Grier' hoor ik. 'hey hayes, ik heb ff een vraagje. Kan Jennie een tijdje bij jullie logeren? want ik ben nogal moe na alles met Daniel.' ik hoor Hayes slikken 'nou ehh.... Skylynn is ziek en mijn moeder ook dus ik denk niet dat het heel handig is' shit.... dan moet ze met Shawn mee. 'oh okayy geeft niet hoor, en veel beterschap' zeg ik en ik hang op. Cam kijk me aan en zegt 'dan gaat ze naar Shawn' ik kijk hem boos aan. ' Wat? Shawn is haar vader, hij wil vast ook wel een keer tijd met haar doorbrengen. volgens mij besef je niet dat je Jennie moet delen Tess, Shawn wil haar ook gewoon zien' nu kijk ik nog bozer, niet omdat ik boos ben op Cameron maar omdat ik weet dat hij gelijk heeft. we lopen naar beneden en ik hoor Shawn en Nash praten. het gaat over mij denk ik want Shawn heeft het over een ''zei'' . we doen de deur open en Shawn en Nash stoppen meteen met praten. 'is er iets?' vraagt Cameron geiriteerd. 'Nee hoor' zegt Nash 'we waren net aan het praten over de nieuwe film van Zac Efron' ik kijk ze vreemd aan en ze beginnen keihard te lachen. 'Shawn, Tess heeft rust nodig dus jij gaat deze week op Jennie passen' Ik en Shawn kijken Cameron met grote ogen aan. 'een hele week? ik dacht eerder aan 1 dag!' zeg ik tegen Cameron. 'ik weet helemaal niet hoe ik met kinderen moet omgaan, straks gebeurt er iets!' zegt Shawn. Jennie komt binnen huppelen 'JAA BIJ PAPA LOGEREEENN' oke ze heeft het dus gehoord.... als Jennie vastbesloten is om iets e doen, kan je haar niet overhalen. ' okee.....' zucht ik ' MAAR.... ze moet wel op tijd naar bed, en je moet haar niet altijd haar zin geven. niet meer dan 2 uur tv kijken op een dag. niet alleen maar ongezond eten. en als er iets is moet je me meteen bellen. en niet haar de hele dag vermaken, want anders leert ze nooit om in haar eentje iets te doen.' Shawn kijkt me met grote ogen aan. 'ehh.... ja ik zal het proberen' mompelt hij. ' JAAAA, KOM MAMA WE MOETEN MIJN KOFFER INPAKKEN' we lopen naar boven en pakken haar koffer in. en even later loopt Shawn met Jennie op zijn rug de deur uit. Als dit maar goed gaat....

Never be alone ft. Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu