- Să nu-mi spui că brusc a început să te simpatizeze, după ce era să-ți scoată ochii în prima seară!
- Nu știu, Zara! Poate nici măcar nu mă place. Un ceai nu e mare lucru.
- Un ceai în familie, Ky! Practic te-a făcut una de-a noastră. Nu că m-aș supăra, adaugă repede. Dar e ciudat...
Îmi vine să gem și să fug înapoi la Curte, dar acum e prea târziu. Odată ce am intrat în ghearele Zarei, va trebui să-mi joc rolul toată ziua... pentru că astăzi mergem să îmi pun la punct noua garderobă.
Zara privește gânditoare pe fereastra trăsurii, încrețindu- și fruntea.
- Și oricum, Dante nu e genul de om care să invite o femeie la ceai. De fapt nici măcar nu ia ceaiul cu noi. A devenit un lup singuratic, așa cum era și Tereus. Mi se pare că și eu mă sălbăticesc uneori. Categoric, socializarea nu e punctul forte al familiei.
O las să vorbească în continuare, sperând că discuția va devia de la problema relației cu Dante.
Aș, nici gând.
- Te culci cu el? mă întreabă brusc. Asta e?! Nu te judec, în caz că...
Simt că mă înec cu propria salivă.
- Nu mă culc cu Dante!!
- A, bine! se corectează râzând. Poate nu încă. Știu că fratele meu e irezistibil. N-am să te bat la cap cu alegerile pe care le faci.
- Nu mă... nu am de gând să mă culc cu Dante, o asigur sec. Deloc.
- Așa a spus și motanul dând târcoale străchinii cu lapte.
- Zeilor!
Clatin din cap exasperată, lăsând baltă subiectul. E limpede că Zara are deja o idee fixă cu privire la relația noastră.
- Apropo, spun după un timp, simțind cum mă înroșesc la rădăcina părului. Eu, ăă... nu prea mă pricep la lucrurile astea. Se presupune că ar trebui să fie ceva grozav, fără de care nu poți rezista?
Zara se uită la mine de parcă mi-au crescut coarne.
- Ce lucruri, Kiera?
- Ăă...
De ce naiba am deschis gura?
Deja simt că-mi ard urechile.
- Relațiile. Relațiile intime, vreau să zic.
Hohotul ei de râs aproape că zguduie trăsura.
- Relațiile intime! repetă amuzată la culme. Vai, Ky, mă faci să mă simt prost! Ce e cu delicatețea asta, la vârsta ta? Cred că putem vorbi liber despre sex. Nu e ceva interzis, știi?!
Deja regret amarnic că am început subiectul ăsta, dar Zara pare foarte dornică să-l dezvolte.
- Și da, ar trebui să fie plăcut. Dacă nu e plăcut, trebuie să schimbi ceva. Poziția, sau abordarea, sau... habar n-am. Eu am avut iubiți destul de pricepuți.
Probabil că fața mea de culoarea sfeclei fierte o face în sfârșit să tacă din gură, pentru că zâmbește iar amuzată, clătinând din cap.
- O, zeilor! Te rog nu-mi spune că ai avut experiențe proaste cu sexul. E un start de rahat pentru o femeie tânără.
- Ăă...
Nici măcar nu știu de unde să încep.
- N-a fost tocmai... plăcut. Și oricum, au fost niște accidente...