- Un burger cu de toate, pentru lady d'Amarys. Și gogoși cu gem, desigur. De zmeură, da. Cafea aveți? Două cafele cu lapte și sirop de arțar.
- Zara! repet pentru a cincea oară. Nu mi-e atât de foame!
- O să-ți fie când vezi mâncarea, mă asigură ea cu un rânjet. Pofta vine mâncând, știi cum se zice.
- Sunt destul de sigură că zicala asta se referă la altceva.
- Tot ce e valabil pentru sex e valabil și pentru mâncare.
Îmi dau ochii peste cap, sperând că băiatul cu șorț alb nu a auzit ultima remarcă.
Jumătate de ceas mai târziu, faimoasele sandvișuri aterizează în fața noastră, imense, alături de două cornete cu cartofii prăjiți în untură de gâscă, și cele patru faimoase sosuri secrete ale tavernei Alida.
Am găsit un loc retras pe terasa de lângă docuri, iar plantele bogate din ghivece ne feresc de privirile indiscrete, în timp ce "ne înfigem" în mâncare, cum spune Zara.
Sunt destul de sigură că o să-mi explodeze stomacul dacă mănânc tot burgerul, toți cartofii și desertul, dar Zara pare să se descurce foarte bine cu cele două kilograme de mâncare din fața noastră.
Mă roade instantaneu invidia când mă gândesc la picioarele ei subțiri și interminabile, ori la talia de viespe. Se pare că membri Casei Regale sunt scutiți de legile naturale ale naturii, din moment ce pot mânca dublu, și totuși arată ca niște opere de artă.
- Deci, mă informează Zara cu elan, înmuindu-și cartofii în sos, diseară avem un mare spectacol cu numere de iluzionism. Ți-am păstrat loc pe primul rând, între mine și Ada.
- Ar trebui să stau lângă Ashton.
- Nu ești încă soția lui, da? Și în plus, dacă Ada naște la vreunul dintre numerele de magie, vreau să fii și tu acolo, să mă susții. Cu primul copil au apucat-o durerile în timp ce vâsleam singure pe lac. A fost îngrozitor! Ea nu mai putea vâsli, și eu mă chinuiam să nu mergem naibii la fund...
Și uite așa aflu ceva ce nu eram deloc curioasă să aflu, și anume cât de traumatică poate să fie o naștere pe barcă.
- Bun, o să stau lângă voi! Acum poți să nu-mi dai toate detaliile despre naștere? Suntem la masă, totuși.
Zara râde, făcând semn băiatului cu șorț să ne mai aducă de băut.
- Nici măcar n-ai auzit partea cea mai rea! mă asigură cu satisfacție. De-asta eu una am hotărât să nu fac copii.
- Și Kadara...
- Mai terminați cu Kadara! Ți-am spus că nu mă mărit, și n-o spun de o mie de ori!
👑
E ciudat cum brusc, în, să zicem zece minute, o zi care părea complet banală poate deveni cea mai cumplită zi din viața unui om. Din viața mea, mai exact.
Spectacolul cu numere de iluzionism e rezonabil. Chiar interesant, aș putea spune.
La un moment dat am reușit să-mi mut privirea din ceafa lui Dante și să fiu captivată de moment.
Bărbatul de pe scena înaltă murmură ceva ca o încântație pe deasupra unei femei tinere cu un păr lung, foarte lung.
Mă întreb dacă era neapărat necesar să fie îmbrăcată atât de sumar ca să funcționeze "magia", dar bărbații din audiență nu par deloc deranjați de acest detaliu. Ba chiar dimpotrivă.