- Alteța Sa, Prințesa Zara!
- Spune-i că nu o pot primi. Sunt bolnavă.
Și nu e în totalitate o minciună.
Cumva, de când m-am întors la Curte- adică de trei zile- mă simt bolnavă. Incapabilă să socializez. Incapabilă să mai atârn la brațul lui Ashton ca un baston nou- nouț. Incapabilă să...
- Dă- te din ușă, mototolule!
Vocea Zarei se aude mai ascuțită cu două octave de dincolo de ușile duble ale apartamentului.
- Alteța Voastră, cu tot respectul...
- Cu tot respectul, o să te pocnesc direct în nas dacă nu dispari din calea mea, înțelegi?!
Îmi îndes fața în pernă, înăbușind un geamăt prelung, în timp ce ușa de la intrare se smucește forțat, cu un pocnet.
- Kiera d'Amarys, pe toți zeii!
Zara nici măcar nu mai pierde vremea ciocănind la ușa dormitorului.
- Ai de gând să stai închisă aici tot sezonul, cu aceeași scuză jalnică?
Mă răsucesc, zâmbind alb.
- Bună și ție, Zara.
- A scris despre tine în gazeta de luni.
- Ah!
Nici măcar nu sunt curioasă, dar oricum se pare că n-am de ales.
- Spune acolo că ai sosit însoțită de proaspătul logodnic, domnul Ashton Curtis. Logodnic, așa scrie!
Își înfige mâinile în șolduri, postându- se lângă patul meu ca un demon răzbunător.
- Ai ceva de spus?!
- Nu.
Mă ridic în șezut, umezindu-mi buzele cu limba.
- E adevărat, Zara. Sunt logodită acum.
- Ești logodită acum! repetă ea ca o explozie. Ce naiba vrea să însemne asta?? Luna trecută, când ai plecat...
- Luna trecută a trecut! o întrerup sec.
- Zău, Ky, încetează cu mascarada asta! Care era planul, să-l pui pe jar pe Dante? Pentru că da, o merită, și, da, ai reușit. Felicitări! Acum se poate să afle lumea adevărul?
- Ce adevăr?
Chiar mă simt bolnavă.
- Nu e niciun truc, Zara. M-am logodit cu Ashton.
Privirea ei verde scânteiază de șoc.
- Te-ai... de ce ai face așa ceva? Zeilor, Kiera, știu că Dante e un măgar uneori, dar nu poți să...
- Nu are nicio legătură cu Dante! o întrerup furioasă. Care e problema? Trebuia să cer voie cuiva ca să mă logodesc? Sunt majoră de mult timp, Zara!
Chipul prințesei se schimbă, lăsând loc unei expresii de oboseală psihică pe care o înțeleg prea bine.
- Deci așa. Vrei să te măriți cu Ashton, da?
- Da.
Sună atât de fals, chiar și pentru urechile mele.
- Îl iubești?
- Poftim?
- Îl iubești? repetă cu calm. Ești îndrăgostită de el?
- Nu e nevoie să fii îndrăgostit ca să te căsătorești. Tu ar trebui s-o știi cel mai bine, pentru că am citit că vei încheia o alianță cu Kadara.
CITEȘTI
PRINȚUL TRĂDAT. Cronicile Pierduților vol. 2
Roman d'amourPrima iubire nu se uită niciodată.