Capitolul 1

1.5K 114 9
                                    

Prima iubire nu se uită niciodată.

💥

Adara

Am impresia că la un moment dat aceștia doi vor dărâma castelul peste noi, fără niciun fel de greutate.

- Trebuie s-o faci, Dante! insistă Tereus, la capătul răbdărilor. Înțelege că celibatul tău prostesc a devenit o treabă periculoasă. Stăm cu războiul la graniță, din ambele părți. Hotărăște- te odată!

Cumnatul meu umblă furios prin cameră, fără niciun alt semn de avertisment în afara ochilor verzi care fulgeră și tună, de parcă ar avea o personalitate proprie.

- Și ce-mi pasă mie de războiul tău idiot! Ți-am spus că nu vreau să mă însor, și cu asta...

- Și cu asta pui în pericol un regat întreg, inclusiv familia regală, care întâmplător e și familia ta!

Îmi dreg glasul, făcându-i semn soțului meu să tacă. Tereus are un fel aparte de a zgândări lucrurile spunând adevăruri usturătoare.

- Dante, intervin cu calm, te rog stai jos, și hai să discutăm.

Dante mă privește cu o dezamăgire rănită.

- Și tu ești de partea lui, Adara?

- Mm, nu. Nu chiar, dar... ascultă, nu cred că e necesar să te căsătorești cu prințesa Maleziei, sau cu cealaltă. E treaba ta cu cine te însori, dar și eu cred că a venit timpul pentru asta. Știi, regatele vecine fac întruna oferte, și deja am transmis atâtea refuzuri încât pacea dintre țări chiar amenință să se destrame.

El își îndreaptă gulerul cu un zâmbet sarcastic.

- Nu e vina mea că sunt atât de superb încât mă vrea un continent întreg.

- Eu cred că sezonul estival e o ocazie splendidă, continui puțin amuzată. Poți găzdui Curtea la tine în Cornwall, și o să invităm toate familiile nobile să fie prezente. Din atâtea domnișoare frumoase găsești tu una care să-ți placă.

- Numai că eu vreau mai mult decât o soție frumoasă.

Zara se oprește în sfârșit din aplicarea unui machiaj pretențios, îndreptând amenințător cutia cu pudră spre capul fratelui mai mic.

- Ia mai termină, până nu-ți tăbăcesc fundul! Tu cu filosofiile tale de doi bani! Știi foarte bine că sunt o groază de fete frumoase și inteligente în Egarthia. Ai o grămadă de opțiuni la îndemână.

- Aha, dacă tot vorbim de asta, cum de domnișoara Zaranya a Egarthiei nu e măritată încă, ha? contraatacă Dante iritat. Ea nu pune regatul în pericol, Alteță?

- Nimeni întreg la cap nu s-ar însura cu mine, se scuză Zara amuzată. Și în plus, am lăsat impresia că sunt puțin într-o dungă.

- Și nu ești? intervine Tereus uimit, alegându- se cu o pensulă de pudră în piept.

- Haideți să revenim! intervin răbdătoare, nu schimbați subiectul. Era vorba de însurătoarea lui Dante.

PRINȚUL TRĂDAT. Cronicile Pierduților vol. 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum